Hormonspiralfrustrationspis!!

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 706
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 8552

Re: Hormonspiralfrustrationspis!!

Indlægaf Madam Pomfrey » 16. jun 2018, 18:26

Rikke skrev:Jeg har haft den vildeste fredag, hvor jeg egentligt tænkte, at jeg var ovenpå og proaktiv.

Jeg var på arbejde i præcist 20 minutter, før filmen knækkede for mig, efter jeg fik fat i privatklinikken. Min egen læge har henvist mig i henhold til en kræftplan (Hvilket garanterer mig max 7 dage før forundersøgelse), en læge på Riget har tolket min læges observationer som at jeg IKKE hører under kræftplanen og derfor sagtens kan vente 21 dage.
Jeg knaldede totalt ud!

Jeg skal fandme ikke vente i 3 uger. Jeg kommer til på tirsdag!

Alle krydsede fingre for at det er noget aldeles harmløst du har fundet i brystet. Er glad for du kommer til så hurtigt.

Jeg var selv forbi ringsted sygehus for 2 år siden, da jeg fandt en knude, Den lå dog i den øvre del af brystet, og var helt glat.
Så lidt research via gode gamle google, og en tur forbi lægen, så var jeg egentligt ganske rolig.
Men som lægen sagde, selvom hun var sikker på det var harmløst, så sendte hun mig videre på kræftpakken, for man skulle altid sikre sig så grundigt som muligt og så hurtig som muligt.
Jeg røg under 21 dages reglen, og det var helt reelt og absolut fair - og det viste sig også bare at være en væskecyste, formodentligt opstået på baggrund af et slag eller et insektstik.
Jeg fik både mamografi, blev røngtenfotograferet (hele overkroppen) og scannet. Og lægen der scannede drænede cysten, og sendte indholdet til laberatorie for at sikre at der ikke var noget grimt i. Ud over det også en grundig lægesnak, hvor mine bryster og lymfer blev tjekket efter,

Jeg håber du får en grundig 1. klasses behandling på tirsdag, og ikke mindst en afklaring

Kæmpe krammer.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Helbred"