Hvordan får man ro på en stresset hjerne?

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 780
Likede indlæg: 14713

Re: Hvordan får man ro på en stresset hjerne?

Indlægaf Juki » 6. jan 2018, 18:46

Endnu en opdatering, dog endelig en positiv en af slagsen :)

Jeg havde en snak med min mor i aftes om hvorvidt jeg skulle stoppe praktikken og hvad jeg ellers skulle gøre. Hun var overhovedet ikke i tvivl om at jeg skal stoppe for nu. Hun har jo set mig når jeg tidligere har været virkelig hårdt ramt af stress og det er hun selvfølgelig ikke interesseret i, på mine vegne, at jeg skal ud i igen.

Det var rart at blive bekræftet i at det er den rette beslutning at stoppe. Allerede senere på aftenen kunne jeg mærke hvordan hovedpinen begyndte at lette og jeg blev gladere og fik mere overskud. Da jeg vågnede i dag var jeg rent faktisk glad, havde lyst og mod på dagen og ikke mindst havde jeg ikke hovedpine! For første gang i flere dage, hvis ikke uger. Det bekræfter mig bare igen i at det er den rette beslutning.

Det er egentlig ret fascinerende hvordan ens psyke kan påvirke ens fysiske tilstand. Det er virkelig ikke noget man skal undervurdere eller ignorere.

Jeg er selvfølgelig stadig ikke helt på toppen endnu. Bl.a er min hukommelse stadig helt elendig og påvirket. Jeg har fx lige brugt halvanden time på at lave mad. En wokret der normalt tager 30-45 minutter. Mit overblik var bare helt ad helveds til, men det lykkedes og blev tilmed velsmagende :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Helbred"