Blodprop i benet, hvordan føles det?

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Denlilleglademy
Kort karma: 82
Likede indlæg: 821

Re: Blodprop i benet, hvordan føles det?

Indlægaf Denlilleglademy » 31. dec 2017, 05:18

Delfin skrev:
Denlilleglademy skrev:Jeg tror bare at jeg blev (stadig er) ret Wtf over at man kan tror at jeg (ikke man, jeg) kunne finde på at rejse efter en evt blodprop,(det aner jeg jo stadig ikke om det er men mon dog), uden at have ok fra læge og forsikring. Og tilmed med et barn under armen. . Dels fordi tanken ikke ville strejfe mig, dels fordi jeg ikke har indikeret det på nogen måde.

Vi skal til Afrika, der brænder jeg ikke for at tage en risiko et eller andet sted på en mellemlanding

Så ikke så meget man, men jeg. Har end ikke overvejet det som en mulighed.

Jeg tror ikke, du skal tage det så tungt. I snakker vist bare lidt forbi hinanden.

Som jeg opfattede det, var det bare et godt råd (læs omsorg for dig) om at få lavet forhåndsgodkendelse hos forsikringen. Der er rigtig mange, der kommer i klemme på den bekostning, enten fordi de ikke lige har nærlæst betingelserne, eller fordi de tager chancen.

Måske. Jeg opfattede det ikke helt på samme måde. Jeg hsr jo på ingen måde indikeret at jeg ville så meget som slå en prut uden at få ok, så det kommer bag på at det skal forklares så dybdegående. Det er ikke en kritik af hensigten, for den er jo blevet forklaret som værende nobel nok. Det var mere formålet når det aldrig har været på tale. Konteksten var at vi netop har sagt ok til udstationering af min mand efter lange og hårde overvejelser og det ville ødelægge præmissen for at vi sagde ja totalt, hvis vi ikke kunne rejse. Det kunne betyde at vi ville se hinanden 1 gang på 6 måneder.

Men nok om det, det skal ikke være en længere diskussion af hvordan og hvorledes. Jeg tror efterhånden, at jeg hsr fundet ud af st jeg ikke navigerer herinde på samme måde som alle jer der er gammel i gårde og har nok en lidt naiv tilgang til tingene om hvad og hvordan.
0
IrmaPigen
Kort karma: 231
Likede indlæg: 2979

Re: Blodprop i benet, hvordan føles det?

Indlægaf IrmaPigen » 2. jan 2018, 15:54

Denlilleglademy skrev:Jeg tror bare at jeg blev (stadig er) ret Wtf over at man kan tror at jeg (ikke man, jeg) kunne finde på at rejse efter en evt blodprop,(det aner jeg jo stadig ikke om det er men mon dog), uden at have ok fra læge og forsikring. Og tilmed med et barn under armen. . Dels fordi tanken ikke ville strejfe mig, dels fordi jeg ikke har indikeret det på nogen måde.

Vi skal til Afrika, der brænder jeg ikke for at tage en risiko et eller andet sted på en mellemlanding

Så ikke så meget man, men jeg. Har end ikke overvejet det som en mulighed.

Ingen af os er jo tankelæser, så vi ved ikke om "tanken har strejfet dig".

Jeg tænker du bare skal tage det som et råd givet med alle de bedste intentioner.

Jeg håber det går bedre med dit ben.
2

Tilbage til "Helbred"