Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 428
Likede indlæg: 3270

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 27. nov 2017, 09:59

Viskelæder skrev:Er der nogle af jer, der kender en vildt god brow tutorial fx på youtube? Mine naturlige er ret tynde, så jeg plejer at tegne fylde dem ud, da jeg gerne vil have mere fylde og form i dem, men samtidigt skal det se naturligt ud. Synes bare det er svært at gøre i "fri-hånd".

Er det hvordan du former brynene, eller hvilke produkt du skal bruge?

Jeg synes denne forklarer det ret godt.
https://www.youtube.com/watch?v=So4h0B40FPw

Ellers kan man vælge at få dem tatoveret, det har jeg gjort- og det er nok det bedste skønhedskøb jeg nogensinde har gjort
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 740
Likede indlæg: 6344

Indlægaf Viskelæder » 28. nov 2017, 19:25

Filipai skrev:
Viskelæder skrev:Er der nogle af jer, der kender en vildt god brow tutorial fx på youtube? Mine naturlige er ret tynde, så jeg plejer at tegne fylde dem ud, da jeg gerne vil have mere fylde og form i dem, men samtidigt skal det se naturligt ud. Synes bare det er svært at gøre i "fri-hånd".

Ellers kan man vælge at få dem tatoveret, det har jeg gjort- og det er nok det bedste skønhedskøb jeg nogensinde har gjort

Det er formen på dem, ja. Jeg har Anastasia Dip Brow Pomade, som jeg er rigtig glad for. Jeg ser straks videoen, tak :)
Jeg overvejer virkelig også at få dem tatoveret, men jeg er bare så bange for, det går galt. Hvor har du fået det gjort, og hvilken slags metode?
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 428
Likede indlæg: 3270

Indlægaf Filipai » 28. nov 2017, 19:29

Viskelæder skrev:
Filipai skrev:

Det er formen på dem, ja. Jeg har Anastasia Dip Brow Pomade, som jeg er rigtig glad for. Jeg ser straks videoen, tak :)
Jeg overvejer virkelig også at få dem tatoveret, men jeg er bare så bange for, det går galt. Hvor har du fået det gjort, og hvilken slags metode?

Har lige sendt dig et kort :) ikke at det er en hemmelighed , føler dog lidt jeg mangler at forklare hvorfor jeg har fået lavet powder brows, det er simpelthen fordi jeg omtrent ingen hår har ude i spidsen af brynet, og derfor var en det ikke nok bare med hairstrokes :)
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 34
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 723

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 28. nov 2017, 19:48

Nogen der har en god basis guide til en afdæmpet, men flot hverdags make-up? Jeg er fuldkommen håbløs til sådan noget :genert:
0
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 81
Likede indlæg: 1304

Indlægaf twinkle » 28. nov 2017, 20:07

TakeAChanceOnMe skrev:Nogen der har en god basis guide til en afdæmpet, men flot hverdags make-up? Jeg er fuldkommen håbløs til sådan noget :genert:

Dyk ned i Lisa Eldridges tutorials! Hun er så dejlig afslappende at høre på, og er fantastisk dygtig :gogo:

http://www.lisaeldridge.com/video/
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 34
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 723

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 28. nov 2017, 20:39

twinkle skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Nogen der har en god basis guide til en afdæmpet, men flot hverdags make-up? Jeg er fuldkommen håbløs til sådan noget :genert:

Dyk ned i Lisa Eldridges tutorials! Hun er så dejlig afslappende at høre på, og er fantastisk dygtig :gogo:

http://www.lisaeldridge.com/video/

Tusind tak! Jeg har prøvet mig frem de sidste par dage inden arbejdet, men føler mig ærlig talt som et lille barn der prøver ikke at smøre læbestift i hele hovedet på sminkedukken :lol:

Hende vil jeg tage et kig på! :blush2:
0
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 170
Likede indlæg: 1911

Indlægaf girl_beat » 4. dec 2017, 11:20

Jer der tager et tilskud af B-vitamin (complex) - hvor mange % ADT er jeres?

Jeg er lige begyndt på nogle billige B-vitaminer fra apoteket (mod fældning/hårtab), og blevet overrasket over dosis, som virker til at være temmelig høj. Synes også at det har skiftet farve, når jeg tisser, så tænker at det må være overskydende, som kroppen ikke har brug for... :gruble:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 498
Likede indlæg: 6311

Indlægaf Zombie » 4. dec 2017, 14:47

girl_beat skrev:Jer der tager et tilskud af B-vitamin (complex) - hvor mange % ADT er jeres?

Jeg er lige begyndt på nogle billige B-vitaminer fra apoteket (mod fældning/hårtab), og blevet overrasket over dosis, som virker til at være temmelig høj. Synes også at det har skiftet farve, når jeg tisser, så tænker at det må være overskydende, som kroppen ikke har brug for... :gruble:

Det gør det altid, og det kan også få en speciel lugt.
Det er helt almindeligt ved indtag af b vitamin og betyder ikke, du tager for meget.

Jeg tager b vitamin om sommeren, da jeg er allergisk over for myggestik. Og de hader hvis man lugter af b vitamin. Men andre mennesker kan ikke lugte noget på mig, så de sidste par år har jeg ingen stik fået. :)
2
Selene
Kort karma: 0
Likede indlæg: 7

Indlægaf Selene » 8. dec 2017, 21:24

Kan nogen anbefale creme til fjernelse af ar, eller er det nyttesløst? Har f.eks. fundet frem til den her, men der står intet om hvor nye/gamle arene skal være for at have en effekt https://www.webapoteket.dk/saar-og-syge ... r-p-209992
0
Hewlett
Kort karma: 24
Likede indlæg: 825

Indlægaf Hewlett » 9. dec 2017, 08:52

Selene skrev:Kan nogen anbefale creme til fjernelse af ar, eller er det nyttesløst? Har f.eks. fundet frem til den her, men der står intet om hvor nye/gamle arene skal være for at have en effekt https://www.webapoteket.dk/saar-og-syge ... r-p-209992

Umiddelbart vil jeg mene at diverse cremer og olier er mest effektive i selve dannelsen af arvæv i helingsprocessen/nye ar og knap så effektive ved ar som allerede er/gamle ar.

Jeg har selv et ret træls ar fra en mislykket næsepiercing. Jeg overvejer en dag at få behandlet det med laser.
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 438
Likede indlæg: 6875

Indlægaf Lemonella » 11. dec 2017, 15:53

Jeg har tænkt på at få farvet vipper og bryn. Jeg er nået den alder, hvor der ikke er så meget farve tilbage og jeg er slet ikke til mascara og brynfarve. Jeg er sådan en der liiige skal klø mig i øjet og så ligner jeg en panda. :D

Så er det jeg godt vil vide, hvor meget vil det kunne ses, hvis jeg normalt ikke selv bruger farve på bryn og vipper. Kommer jeg ældre dame til at ligne en der ikke vil være min alder bekendt, eller vil det se okay ud?
Er det bare et spørgsmål om tilvænning?
Det er hos min frisør, jeg vil have det lavet og jeg ser mange, der får det gjort, når jeg er der, så jeg går ud fra, de ved, hvad de laver. :)

Jeg bruger ikke meget makeup til hverdag, men når jeg skal ud af huset, bruger jeg lidt og til festlige lejligheder, bruger jeg lidt mere.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 81
Likede indlæg: 1304

Indlægaf twinkle » 11. dec 2017, 17:02

Lemonella skrev:Jeg har tænkt på at få farvet vipper og bryn. Jeg er nået den alder, hvor der ikke er så meget farve tilbage og jeg er slet ikke til mascara og brynfarve. Jeg er sådan en der liiige skal klø mig i øjet og så ligner jeg en panda. :D

Så er det jeg godt vil vide, hvor meget vil det kunne ses, hvis jeg normalt ikke selv bruger farve på bryn og vipper. Kommer jeg ældre dame til at ligne en der ikke vil være min alder bekendt, eller vil det se okay ud?
Det er hos min frisør, jeg vil have det lavet og jeg ser mange, der får det gjort, når jeg er der, så jeg går ud fra, de ved, hvad de laver. :)

Jeg bruger ikke meget makeup til hverdag, men når jeg skal ud af huset, bruger jeg lidt og til festlige lejligheder, bruger jeg lidt mere.

Min mor som er midt i 50’erne får det gjort, og jeg synes det ser super godt ud. Så jeg siger go for it :gogo:
1
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1278

Indlægaf PaleSeptember » 11. dec 2017, 17:19

Lemonella skrev:Jeg har tænkt på at få farvet vipper og bryn. Jeg er nået den alder, hvor der ikke er så meget farve tilbage og jeg er slet ikke til mascara og brynfarve. Jeg er sådan en der liiige skal klø mig i øjet og så ligner jeg en panda. :D

Jeg plejer at få farvet og rettet mine bryn ved frisøren, og det er jeg glad for. Jeg har også prøvet at få farvet vipper, men jeg kunne ikke se forskel.
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 438
Likede indlæg: 6875

Indlægaf Lemonella » 11. dec 2017, 19:25

Tak I to. :)
Det må prøves, men først efter jul. Så har jeg tid til selv at vænne mig til det, inden jeg bevæger mig ud til familiefesterne. :D
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Trillian
Kort karma: 3
Likede indlæg: 109

Indlægaf Trillian » 11. dec 2017, 22:20

Er der andre end mig der er vildt skuffede over lookfantastics julekalender indtil videre? 85% hår- og hudpleje i stedet for makeup, gaaaaab *zzz*
0

Tilbage til "Skønhed"