Jeg fælder - findes der noget, der hjælper?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Undtagelsen
Indlæg: 2235
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4556

Jeg fælder - findes der noget, der hjælper?

Indlægaf Undtagelsen » 16. aug 2018, 05:30

Ja, som overskriften siger, så fælder jeg simpelthen så meget for tiden. Ikke bare som normalt, men så jeg føler det nærmest er totter jeg står med i hånden efter hårvask.

Jeg er ikke stresset i en grad, der kan være grunden til det. Spiser ok sundt og tager mine vitaminer.
Er der noget at gøre for at afhjælpe?
Hårprodukter? Kosttilskud?

Hit me med jeres erfaringer tak.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Jeg fælder - findes der noget, der hjælper?

Indlægaf Annione » 16. aug 2018, 05:48

Maxi hair, kosttilskud. Fåes på iherb.com

Det er så godt. Jeg synes nærmest jeg kunne se håret kravle ned af ryggen på mig.
1
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Jeg fælder - findes der noget, der hjælper?

Indlægaf Purple » 16. aug 2018, 14:30

Det her har jeg gode erfaringer med! : https://dk.iherb.com/pr/Natrol-Skin-Hai ... ules/72135

Masser af gode ting i, og i gode doser! :D

En anden ting er, at mange fælder en del om efteråret faktisk - som det er der vi er ved at være efterhånden, så måske det er det. Har det stået på over længere tid?
1
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Jeg fælder - findes der noget, der hjælper?

Indlægaf Purple » 16. aug 2018, 14:31

Annione skrev:Maxi hair, kosttilskud. Fåes på iherb.com

Det er så godt. Jeg synes nærmest jeg kunne se håret kravle ned af ryggen på mig.


Hvilke bruger du - kan du evt sætte link ind? :blomst:

Vil lige holde dem op imod dem jeg bruger - men mener jeg vi har gjort for noget tid siden faktisk - og de minder vist ret meget om hinanden :)
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3978
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5196

Re: Jeg fælder - findes der noget, der hjælper?

Indlægaf girl_beat » 16. aug 2018, 15:06

Jeg har gode erfaringer med B-vitamin complex, som på et par måneder hjalp tydeligt på tyndt og stresset vinterhår :)
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Undtagelsen
Indlæg: 2235
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4556

Re: Jeg fælder - findes der noget, der hjælper?

Indlægaf Undtagelsen » 16. aug 2018, 18:29

Tak for jeres bud.
Jeg tager allerede Mega B-stress, hvor der er en del biotin i, som også ser ud til at være hovedingrediensen fra Purples link.
Derudover tager jeg zink.
Netop biotin og zink lader til at være de virksomme ingredienser i de forskellige hårtilskud.

Måske er det bare årstiden, men jeg fælder mere end jeg har gjort efter begge mine graviditeter og det siger altså ikke så lidt.

Må prøve at holde de sørgelige rester ( :rulle: ) sunde.
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Jeg fælder - findes der noget, der hjælper?

Indlægaf Annione » 16. aug 2018, 22:09

Purple skrev:
Annione skrev:Maxi hair, kosttilskud. Fåes på iherb.com

Det er så godt. Jeg synes nærmest jeg kunne se håret kravle ned af ryggen på mig.


Hvilke bruger du - kan du evt sætte link ind? :blomst:

Vil lige holde dem op imod dem jeg bruger - men mener jeg vi har gjort for noget tid siden faktisk - og de minder vist ret meget om hinanden :)

https://www.iherb.com/pr/Country-Life-M ... blets/1714

Men de koster over toldgrænsen. Mine pakker er dog aldrig blevet nuppet.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

Re: Jeg fælder - findes der noget, der hjælper?

Indlægaf Purple Haze » 17. aug 2018, 05:10

0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1941

Re: Jeg fælder - findes der noget, der hjælper?

Indlægaf In_your_eyes » 17. aug 2018, 09:21

Annione skrev:
Purple skrev:
Annione skrev:Maxi hair, kosttilskud. Fåes på iherb.com

Det er så godt. Jeg synes nærmest jeg kunne se håret kravle ned af ryggen på mig.


Hvilke bruger du - kan du evt sætte link ind? :blomst:

Vil lige holde dem op imod dem jeg bruger - men mener jeg vi har gjort for noget tid siden faktisk - og de minder vist ret meget om hinanden :)

https://www.iherb.com/pr/Country-Life-M ... blets/1714

Men de koster over toldgrænsen. Mine pakker er dog aldrig blevet nuppet.

Hjælper den også på dine negle? Både mit hår og mine negle er håbløse pt :wacko:
0
:pompom:
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Jeg fælder - findes der noget, der hjælper?

Indlægaf Primerose » 18. aug 2018, 01:09

Jeg har en vis skepsis over for kosttilskud, men jeg kan helt hundrede procent anbefale hårplejeserien HEAL fra Maria Nila. En periode med brug af shampoo x 2 ved hver hårvask og enten conditioner eller kur gjorde absolutte underværker for mit hår, der havde fældet så meget at min hestehale var blevet decideret tyndere. Der er også flere HEAL produkter, tror bla også jeg brugte en leave in skum i starten. Den var super god, men efterhånden fasede jeg den ud da de alligevel koster lidt.
Hos Klippestuen Z salonerne har de tit Maria Nila-peodukter til 3 for 2’s pris. Der køber jeg mine. Nogle af de der online beauty-shops sælger dem vist i større størrelser til en okay pris også/

Men alle jeg har anbefalet HEAL til har være rigtig glade for resultaterne af dem. Og da jeg første gang gik til min frisør et halvt års tid efter jeg startede med at bruge HEAL, der kunne min frisør se at der var nye ca 7-10 cm lange hår på vej ud over alt på mit hovede :)
2
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Daybreak
Indlæg: 217
Tilmeldt: 13. jan 2016, 21:01
Kort karma: 10
Likede indlæg: 242

Re: Jeg fælder - findes der noget, der hjælper?

Indlægaf Daybreak » 19. aug 2018, 07:09

Primerose skrev:Jeg har en vis skepsis over for kosttilskud, men jeg kan helt hundrede procent anbefale hårplejeserien HEAL fra Maria Nila. En periode med brug af shampoo x 2 ved hver hårvask og enten conditioner eller kur gjorde absolutte underværker for mit hår, der havde fældet så meget at min hestehale var blevet decideret tyndere. Der er også flere HEAL produkter, tror bla også jeg brugte en leave in skum i starten. Den var super god, men efterhånden fasede jeg den ud da de alligevel koster lidt.
Hos Klippestuen Z salonerne har de tit Maria Nila-peodukter til 3 for 2’s pris. Der køber jeg mine. Nogle af de der online beauty-shops sælger dem vist i større størrelser til en okay pris også/

Men alle jeg har anbefalet HEAL til har være rigtig glade for resultaterne af dem. Og da jeg første gang gik til min frisør et halvt års tid efter jeg startede med at bruge HEAL, der kunne min frisør se at der var nye ca 7-10 cm lange hår på vej ud over alt på mit hovede :)


Tak for det tip - det vil jeg prøve. Jeg fælder også usandsynligt meget lige nu, og kan også mærke på hestehalen at den er markant tyndere :( Jeg kan ikke sluge piller, så kosttilskud er udelukket. Men det her vil jeg prøve!
0
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Jeg fælder - findes der noget, der hjælper?

Indlægaf heysamaysa » 30. aug 2018, 11:54

jeg fælder også fuldstændigt vanvittigt i øjeblikket. Vores sorte klinker er fyldt med mine lyser hår selv om jeg støvsuger i tide og utide.

et eller andet sted er det rart at høre jeg ikke er den eneste der vold-fælder!!!! :fløjt:
0
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9819
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9557

Re: Jeg fælder - findes der noget, der hjælper?

Indlægaf Spjaerten » 30. aug 2018, 12:28

heysamaysa skrev:jeg fælder også fuldstændigt vanvittigt i øjeblikket. Vores sorte klinker er fyldt med mine lyser hår selv om jeg støvsuger i tide og utide.

et eller andet sted er det rart at høre jeg ikke er den eneste der vold-fælder!!!! :fløjt:

Skal vi bytte hårfarve eller bolig :lol:

Mit mørke hår og hvide fliser er også et miss match.

Fælder også usædvanlig meget. Har været sådan længe. Mistænker stres er årsagen :rulle:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Jeg fælder - findes der noget, der hjælper?

Indlægaf heysamaysa » 30. aug 2018, 17:03

Spjaerten skrev:
heysamaysa skrev:jeg fælder også fuldstændigt vanvittigt i øjeblikket. Vores sorte klinker er fyldt med mine lyser hår selv om jeg støvsuger i tide og utide.

et eller andet sted er det rart at høre jeg ikke er den eneste der vold-fælder!!!! :fløjt:

Skal vi bytte hårfarve eller bolig :lol:

Mit mørke hår og hvide fliser er også et miss match.

Fælder også usædvanlig meget. Har været sådan længe. Mistænker stres er årsagen :rulle:



ha ha jo det kunne være en god ide! Det ville pynte på vores gulve :-D

jeg tror også det er en blanding af årstiden og stress her.
0
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"

Tilbage til "Skønhed"