Din parfume-samling

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
TomKah
Indlæg: 4188
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Re: Din parfume-samling

Indlægaf TomKah » 2. jan 2018, 20:33

Fræksak skrev:Jeg stødte engang helt tilfældigt på en deo i Heathrow, som jeg snuppede med hjem - Laura fra Laura Biagiotti. Den blev jeg glad for, så jeg købte parfumen, og den har jeg brugt lige siden - det er 22 år siden :-D. Så den har jeg altid stående, og så har jeg normalt 1-3 andre, jeg afveksler med. Men Laura er "min" duft, og veninder bliver forvirrede, når jeg dufter af andet :lol:. Desværre er den efterhånden ret svær at få fat på, og parfument findes ikke længere - kun EDT. Dødtræls, jeg håber ikke den udgår for alvor. Altså hvad gør man så, når man altid har duftet af noget bestemt og stadig elsker den?

Pt er det Pink Molecule fra Zarkoperfume, der supplerer Laura.


Jeg har også Laura, dog kun som EDT. Som sagt har jeg aldrig oplevet at en parfume blev for gammel så du kan vel købe nogle stykker?
0
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4212

Re: Din parfume-samling

Indlægaf Fræksak » 3. jan 2018, 09:32

TomKah skrev:
Fræksak skrev:Jeg stødte engang helt tilfældigt på en deo i Heathrow, som jeg snuppede med hjem - Laura fra Laura Biagiotti. Den blev jeg glad for, så jeg købte parfumen, og den har jeg brugt lige siden - det er 22 år siden :-D. Så den har jeg altid stående, og så har jeg normalt 1-3 andre, jeg afveksler med. Men Laura er "min" duft, og veninder bliver forvirrede, når jeg dufter af andet :lol:. Desværre er den efterhånden ret svær at få fat på, og parfument findes ikke længere - kun EDT. Dødtræls, jeg håber ikke den udgår for alvor. Altså hvad gør man så, når man altid har duftet af noget bestemt og stadig elsker den?

Pt er det Pink Molecule fra Zarkoperfume, der supplerer Laura.


Jeg har også Laura, dog kun som EDT. Som sagt har jeg aldrig oplevet at en parfume blev for gammel så du kan vel købe nogle stykker?


Jeg synes, de begynder at lugte mærkeligt efter noget tid må jeg sige. Men derudover har jeg kun fundet den i lufthavnen, og det har ikke faldet mig ind at hamstre de få gange, jeg har befundet mig der. Man kan nok købe den online et sted, vil jeg tro. Pt har jeg dog stadig en hel tilbage :).
0
Brugeravatar
Kilix
Indlæg: 1592
Tilmeldt: 16. nov 2016, 22:36
Kort karma: 204
Likede indlæg: 2900

Re: Din parfume-samling

Indlægaf Kilix » 24. jan 2018, 20:58

Jeg er måske en lille smule glad for Armani code parfumer... :genert:
https://imgur.com/a/wS0YU
2

Tilbage til "Skønhed"