Bekymringsrynkerne. What to do?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Bekymringsrynkerne. What to do?

Indlægaf Aima » 29. jan 2018, 18:40

Krølle skrev:Hæ! Jeg ender som en Fønsby 2.0. Når først man er i gang med at kigge, ser omfordeling af fedtdepoter andre steder på kroppen også tillokkende ud. Altså, jeg flyttede da gerne fedtdepoter på inderlårene op på the boobs. Navnlig fordi jeg danner keloidar og derfor aldrig har tænkt i decideret kosmetisk kirurgi.

Jeg skal vist tale med bankdamen ifm omlægning af lån i huset.


Det er lidt vanedannende fra første stik, ja. Så er du advaret!

Jeg har lidt svært ved at vurdere hvor grelt linjerne mellem brynene er, men botox kan ikke klare det alene, hvis der er tale om lidt dybere rynker. Jeg får min bekymringsrynke fixet med filler, efterhånden kun hvert halvandet år cirka, og så får jeg et touch up med botox et par gange om året, hvor jeg får ordnet hele pande området og hvor det også sørger for at holde rynken mellem brynene død.

Små (smile)rynker ved øjenkrogen ordner man med botox, men er der tale om indsunkethed eller mørke rander under øjnene (jeg er lidt i tvivl, hvad du mener), bruger man filler. Dén behandling hedder ‘tear throug’.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Bekymringsrynkerne. What to do?

Indlægaf Krølle » 29. jan 2018, 18:43

Aima skrev:
Krølle skrev:Hæ! Jeg ender som en Fønsby 2.0. Når først man er i gang med at kigge, ser omfordeling af fedtdepoter andre steder på kroppen også tillokkende ud. Altså, jeg flyttede da gerne fedtdepoter på inderlårene op på the boobs. Navnlig fordi jeg danner keloidar og derfor aldrig har tænkt i decideret kosmetisk kirurgi.

Jeg skal vist tale med bankdamen ifm omlægning af lån i huset.


Det er lidt vanedannende fra første stik, ja. Så er du advaret!

Jeg har lidt svært ved at vurdere hvor grelt linjerne mellem brynene er, men botox kan ikke klare det alene, hvis der er tale om lidt dybere rynker. Jeg får min bekymringsrynke fixet med filler, efterhånden kun hvert halvandet år cirka, og så får jeg et touch up med botox et par gange om året, hvor jeg får ordnet hele pande området og hvor det også sørger for at holde rynken mellem brynene død.

Små (smile)rynker ved øjenkrogen ordner man med botox, men er der tale om indsunkethed eller mørke rander under øjnene (jeg er lidt i tvivl, hvad du mener), bruger man filler. Dén behandling hedder ‘tear throug’.


Vi taler klart indsunkethed fra øjenkrog mod kind. Smilerynkerne er jeg gode venner med og ønsker at beholde.

Jeg må vist booke en tid til forundersøgelse og høre, hvad de siger. Intet af det er grelt, men jeg er træt af det,mog kan det fikses nemt, er jeg på.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Bekymringsrynkerne. What to do?

Indlægaf Krølle » 29. jan 2018, 18:46

Kom lige i tanke om, at jeg skal være sammen med en, der arbejder i branchen i den kommende weekend. Må se om jeg kan få prof anbefalinger i den forbindelse - det er ret aparte for mig at kaste mig ud i, eftersom jeg vitterligt ingen referenceramme har. I min omgangskreds er kosmetiske indgreb så aparte som en sydhavsø.
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Bekymringsrynkerne. What to do?

Indlægaf Aima » 29. jan 2018, 18:49

Nå, nu genlæste jeg lige :) De der linjer fra øjenkrogen skyldes en smule indsunkenhed under øjnene, så det vil helt klart være relevant og gavnligt med en tear through-behandling. Jeg overvejer den selv, og har faktisk gjort det i er par år, men min sprøjte-pusher har ikke særlig erfaring med den konkrete behandling, og netop ved dén er det ret vigtigt at finde en, der har 100% tjek på behandlingen og god erfaring. Altså, det er det naturligvis med alle behandlinger, men hvor jeg ville være tryg ved at få lavet botox og filler i læber mm. hos stort set enhver autoriseret behandler, er jeg mere kritisk ift. tear through’en, fordi jeg har hørt om flere behandlere der ikke heeeelt havde erfaring nok, så nogen endte med ærgerlige resultater.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Bekymringsrynkerne. What to do?

Indlægaf Aima » 29. jan 2018, 18:53

Krølle skrev:
Aima skrev:
Krølle skrev:Hæ! Jeg ender som en Fønsby 2.0. Når først man er i gang med at kigge, ser omfordeling af fedtdepoter andre steder på kroppen også tillokkende ud. Altså, jeg flyttede da gerne fedtdepoter på inderlårene op på the boobs. Navnlig fordi jeg danner keloidar og derfor aldrig har tænkt i decideret kosmetisk kirurgi.

Jeg skal vist tale med bankdamen ifm omlægning af lån i huset.


Det er lidt vanedannende fra første stik, ja. Så er du advaret!

Jeg har lidt svært ved at vurdere hvor grelt linjerne mellem brynene er, men botox kan ikke klare det alene, hvis der er tale om lidt dybere rynker. Jeg får min bekymringsrynke fixet med filler, efterhånden kun hvert halvandet år cirka, og så får jeg et touch up med botox et par gange om året, hvor jeg får ordnet hele pande området og hvor det også sørger for at holde rynken mellem brynene død.

Små (smile)rynker ved øjenkrogen ordner man med botox, men er der tale om indsunkethed eller mørke rander under øjnene (jeg er lidt i tvivl, hvad du mener), bruger man filler. Dén behandling hedder ‘tear throug’.


Vi taler klart indsunkethed fra øjenkrog mod kind. Smilerynkerne er jeg gode venner med og ønsker at beholde.

Jeg må vist booke en tid til forundersøgelse og høre, hvad de siger. Intet af det er grelt, men jeg er træt af det,mog kan det fikses nemt, er jeg på.


Jamen det kan fixes sådan her, Krølle *fingerknips* Det er lidt noget lort, faktisk, for når først du erfarer hvor nemt det er, kan du lige så godt åbne en særskilt opsparingskonto :D
3
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Bekymringsrynkerne. What to do?

Indlægaf Krølle » 29. jan 2018, 18:54

Jeg er paranoid og viiiildt nervøs, så jeg regner med at tage fat i Amalieklinikkens og få en læge til at fikse det. Tænker at det alt andet lige må garantere en eller anden form for kvalitet, og når det kommer til mit ansigt, er jeg vitterligt en sippe. Hellere rynker og udhulinger end Fønsby 2.0.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Bekymringsrynkerne. What to do?

Indlægaf kidkomb » 29. jan 2018, 18:59

Oh, my, hvor ser det dét tear through lovende ud! :love:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Bekymringsrynkerne. What to do?

Indlægaf Krølle » 29. jan 2018, 19:02

kidkomb skrev:Oh, my, hvor ser det dét tear through lovende ud! :love:


Googlede lige.

Oh. My. Freaking. God.

2018 must have. Fuck tøjet, pengene er brugt bedre steder.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Bekymringsrynkerne. What to do?

Indlægaf kidkomb » 29. jan 2018, 19:03

Krølle skrev:
kidkomb skrev:Oh, my, hvor ser det dét tear through lovende ud! :love:


Googlede lige.

Oh. My. Freaking. God.

2018 must have. Fuck tøjet, pengene er brugt bedre steder.

Præcis!
Pengene brænder i lommen lige nu :lol:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Bekymringsrynkerne. What to do?

Indlægaf Krølle » 29. jan 2018, 19:17

kidkomb skrev:
Krølle skrev:
kidkomb skrev:Oh, my, hvor ser det dét tear through lovende ud! :love:


Googlede lige.

Oh. My. Freaking. God.

2018 must have. Fuck tøjet, pengene er brugt bedre steder.

Præcis!
Pengene brænder i lommen lige nu :lol:


I lommen er måske så meget sagt; lommepengene brugte jeg i IKEA (Tåstrup... :genert:) den anden dag. Men hey, skulle jeg nogensinde udnytte mit platinium Mastercard er der ingen bedre dag end i morgen :-D
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Bekymringsrynkerne. What to do?

Indlægaf kidkomb » 29. jan 2018, 19:19

Krølle skrev:
I lommen er måske så meget sagt; lommepengene brugte jeg i IKEA (Tåstrup... :genert:) den anden dag. Men hey, skulle jeg nogensinde udnytte mit platinium Mastercard er der ingen bedre dag end i morgen :-D

Haha :lol:
Jeg må snart poste mit arbejdskema herinde, så folk der ikke helt tror på mig kan afpasse deres Ikea-ture efter mig :-D

Husk at poste før- og efterbilleder når du har fået det lavet!
Jeg er ikke helt der hvor det er nødvendigt endnu, men jeg kan godt se at der skal lægges penge til side, øremærket dét formål :banan:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Bekymringsrynkerne. What to do?

Indlægaf Krølle » 29. jan 2018, 19:19

Seriøst. Det er jo fjollet og overfladisk og hvad-har-vi, men det der tear through, det er vist på must have listen. Jeg har tænkt mig at fornægte mine "på det jævne"-middelklasserødder og gå L'Oreal-vejen. Because I'm worth it!
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Bekymringsrynkerne. What to do?

Indlægaf Krølle » 29. jan 2018, 19:22

For øvrigt er min middelklasse-genetik jo årsagen til problemet. Så meget desto mere årsag til at gå til kamp mod "det-er-for-Amagertrunter (hvilket jeg jo er) eller Hellerup-damer"-forestillingerne.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Bekymringsrynkerne. What to do?

Indlægaf Krølle » 29. jan 2018, 19:27

kidkomb skrev:
Krølle skrev:
I lommen er måske så meget sagt; lommepengene brugte jeg i IKEA (Tåstrup... :genert:) den anden dag. Men hey, skulle jeg nogensinde udnytte mit platinium Mastercard er der ingen bedre dag end i morgen :-D

Haha :lol:
Jeg må snart poste mit arbejdskema herinde, så folk der ikke helt tror på mig kan afpasse deres Ikea-ture efter mig :-D

Husk at poste før- og efterbilleder når du har fået det lavet!
Jeg er ikke helt der hvor det er nødvendigt endnu, men jeg kan godt se at der skal lægges penge til side, øremærket dét formål :banan:


Jeg er næppe der, hvor det er nødvendigt-nødvendigt, men det ændrer ikke på, at jeg ville synes om det. Jeg kan fint se nydelig ud uden, det ville bare være federe, hvis jeg ikke selv tænkte over det.

Reelt har det været på vej i flere år, men jeg har en historik som havende et ret fucked up selvbillede rent fysisk, så jeg har ærligt været tilbageholdende ift at få "fikset" noget. Jeg var simpelthen bange for, at det ville blive en ond spiral, hvor jeg ville blive forblændet af hele "bare lige liiiidt mere"-tankegangen.

I dag hviler jeg fint i mog selv og har grundlæggende ingen problemer med at se ud, som jeg gør. Når jeg rent faktisk ikke ser det som et stort problem, virker det mere fornuftigt at fikse småting, fordi jeg fint kan leve uden og dermed ikke risikerer at ende på en glidebane. Giver det mening?
3
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Bekymringsrynkerne. What to do?

Indlægaf kidkomb » 29. jan 2018, 19:57

Krølle skrev:
kidkomb skrev:
Krølle skrev:
I lommen er måske så meget sagt; lommepengene brugte jeg i IKEA (Tåstrup... :genert:) den anden dag. Men hey, skulle jeg nogensinde udnytte mit platinium Mastercard er der ingen bedre dag end i morgen :-D

Haha :lol:
Jeg må snart poste mit arbejdskema herinde, så folk der ikke helt tror på mig kan afpasse deres Ikea-ture efter mig :-D

Husk at poste før- og efterbilleder når du har fået det lavet!
Jeg er ikke helt der hvor det er nødvendigt endnu, men jeg kan godt se at der skal lægges penge til side, øremærket dét formål :banan:


Jeg er næppe der, hvor det er nødvendigt-nødvendigt, men det ændrer ikke på, at jeg ville synes om det. Jeg kan fint se nydelig ud uden, det ville bare være federe, hvis jeg ikke selv tænkte over det.

Reelt har det været på vej i flere år, men jeg har en historik som havende et ret fucked up selvbillede rent fysisk, så jeg har ærligt været tilbageholdende ift at få "fikset" noget. Jeg var simpelthen bange for, at det ville blive en ond spiral, hvor jeg ville blive forblændet af hele "bare lige liiiidt mere"-tankegangen.

I dag hviler jeg fint i mog selv og har grundlæggende ingen problemer med at se ud, som jeg gør. Når jeg rent faktisk ikke ser det som et stort problem, virker det mere fornuftigt at fikse småting, fordi jeg fint kan leve uden og dermed ikke risikerer at ende på en glidebane. Giver det mening?

Ja, bestemt. Det første år jeg fik botox mellem brynene tog det også lidt overhånd inden i mig synes jeg.
Jeg tog en pause næsten hele sidste år og nu er jeg klar igen og med et mere afslappet syn det på.
Håber jeg. Jeg begynder igen til foråret fordi min mellem-brynene rynke er blevet meget tydelig og jeg får lidt spændingshovedpine af al det rynkeri :lol:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Skønhed"