Shellac, hvordan skal det lægges?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf Studsgaard » 14. mar 2018, 18:03

FormerlyKnownAs skrev:
Studsgaard skrev:Hvordan gik det i fredags?
Har du fået lavet fine negle?

Mine der blev lavet den 25/2 så sådan her ud tidligere i dag
37665012-8B7A-4FEC-BFB4-7193E3D4285A.jpeg


Jeg har selv filet det af. Lagt en bonder, et lag gele og så to lag shelllak.
Nu ser de sådan her ud:
3A488B12-C9EA-49AF-8DB5-F3E1BE8CC729.jpeg

Jeg ved godt det ikke er som hos en prof, men syntes faktisk det er bedre en det fusk du fik lavet.

Så hvis du får mod på det og lave det selv, så syntes jeg faktisk det er lettere at arbejde med end alm neglelak. Og et fif er lige at give den enkelte negl 10-20 sek i lampeninden du laver den næste, så løber det ikke.



Det er på fredag :) jeg har taget det andet af. Det så håbløst ud jo. De er flotte dine og kan ikke se at det ikke er prof.

Jeg overvejer at købe et kit og lampe fra CND og så tage et kursus hos hende du linkede til, nails4you. Det kostede vist 600ish. Jeg vil gerne være sikker på at gøre det rigitg. Jeg går all in :lol:

Ups så har jeg bare læst forkert :)
Og tak for komplimentet.

De penge du giver ud fra start, kan også hurtigt blive sparet, når du selv kan lave det fremover, frem for at tage på klinik hver anden uge.

Jeg har lært meget ved at være med en veninde på uddannelse (jeg sad model) og endnu mere af min anden veninde der selv har klinik. Det er også hendes "rester" jeg bruger.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 14. mar 2018, 18:41

Studsgaard skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Studsgaard skrev:Hvordan gik det i fredags?
Har du fået lavet fine negle?

Mine der blev lavet den 25/2 så sådan her ud tidligere i dag

Jeg har selv filet det af. Lagt en bonder, et lag gele og så to lag shelllak.
Nu ser de sådan her ud:

Jeg ved godt det ikke er som hos en prof, men syntes faktisk det er bedre en det fusk du fik lavet.

Så hvis du får mod på det og lave det selv, så syntes jeg faktisk det er lettere at arbejde med end alm neglelak. Og et fif er lige at give den enkelte negl 10-20 sek i lampeninden du laver den næste, så løber det ikke.



Det er på fredag :) jeg har taget det andet af. Det så håbløst ud jo. De er flotte dine og kan ikke se at det ikke er prof.

Jeg overvejer at købe et kit og lampe fra CND og så tage et kursus hos hende du linkede til, nails4you. Det kostede vist 600ish. Jeg vil gerne være sikker på at gøre det rigitg. Jeg går all in :lol:

Ups så har jeg bare læst forkert :)
Og tak for komplimentet.

De penge du giver ud fra start, kan også hurtigt blive sparet, når du selv kan lave det fremover, frem for at tage på klinik hver anden uge.

Jeg har lært meget ved at være med en veninde på uddannelse (jeg sad model) og endnu mere af min anden veninde der selv har klinik. Det er også hendes "rester" jeg bruger.



Ja det er det jeg tænker. Vi flytter jo til Asien til sommer og jeg ved ikke rigtig om de har det der hvor vi skal bo. Så det er jo ret fint at kunne gøre det selv og når man altid er i sandaler er det rart at kunne holde dem pænt. 600 kr for et kursus er jo også overordentligt rimeligt synes jeg.

Der hvor jeg arbejder et par gange om måneden har vi selv skønhedsklinik, men vi er sådan en grøn en og har derfor ikke shellac. Men vores ene pige er uddannet i det og er tememlig dygtig. Vi bor bare 40 km fra hinanden, så det er lidt noget bøvl at køre hjem til hende for at få det lavet. Nå men ikke desto mindre anbefalede hun helt klart at købe udstyret fra CND, så det vil jeg gøre tænker jeg.
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 16. mar 2018, 14:13

Noget bedre
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf Krølle » 16. mar 2018, 14:43

Absolut!

Det er pænt :lun:
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf Studsgaard » 16. mar 2018, 14:56

Det er rigtig fint.
Jeg kan godt lide farven :love2:
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 16. mar 2018, 15:00

Studsgaard skrev:Det er rigtig fint.
Jeg kan godt lide farven :love2:


Ja jeg er også ret vild med farven. Den ligner meget en af de favoritter jeg selv bruger når jeg lægger alm neglelak
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11604
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18656

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf PaleSeptember » 16. mar 2018, 15:48

Meget pænere - og lækker farve!
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Shellac, hvordan skal det lægges?

Indlægaf Stitch » 16. mar 2018, 16:43

Det er blevet så fint! Og virkelig fin farve til dig.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine

Tilbage til "Skønhed"