Lækre øjenskyggepaletter

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Lækre øjenskyggepaletter

Indlægaf Juki » 25. mar 2018, 00:15

PaleSeptember skrev:
Juki skrev:Jeg har droppet de fleste af mine paletter og er for længe siden gået over til at lave mine egne.

Det er måske nok lidt dyrere, men til gengæld har jeg ikke en masse paletter/øjenskygger jeg ikke bruger. Det er også noget lettere når man er på farten, og kun har brug for få øjenskygger, fremfor at skulle have en eller flere store paletter med.

Jeg elsker Makeup Geeks single øjenskygger(de er indimellem på tilbud på Beautybay.com) Af paletter har jeg både nogle tomme, magnetiske Z paletter og nogle biligere kopier fra ebay. Men jeg ved ikke om det kan have interesse i stedet :)


Helt sikkert fine farver Makeup Geek har. Jeg kendte dem slet ikke, men det er jo lidt samme koncept som MACs pro øjenskygger, som jeg er stor fan af :) Det ser bare ikke ud til, at Makeup Geeks får så gode anmeldelser.... Er Beautybay.com uden told? Jeg kendte slet ikke den side :)

Ja, de sender fra England.

Farverne er meget lig dem fra MAC. Der findes tre forskellige typer. Den klassiske udgave, duochrome og foiled. De to sidste er vel egentlig bare en form for ekstra effekt. De kan måske sammenlignes med perlemor, metalliske eller andre skinnende øjenskygger. Dem der er foiled skal påføres med en fugtig børste, fx med Fix+ fra MAC og kan lægges ovenpå matte skygger for at gøre det mere festligt og mindre afdæmpet/hverdagsagtige.

Jeg har gode erfaringer med mærket og så er det billigere end MAC, men stadig en god kvalitet. Hvis det er noget du går op i så tester MAC også på dyr. Hvor har du læst anmeldelserne?

Men det letteste er nok at søge på swatches og anmeldelser af de farver du er interesseret i og evt. finde alternativer/dupes. http://www.temptalia.com/ virker fx mere troværdig på mig, end en eller anden blogger/youtuber der har fået sponseret produkterne, men hvis ikke din hudfarve matcher billederne derinde kan det være en fordel at finde billeder andre steder også.

Og hvis du er til farverige øjenskygger så skulle ColourPop, Juvia's Place og Sugarpill være leveringsdygtige også :D Personligt er der lidt for mange af ColourPops "Super Shock" øjenskygger der frister mig :dåne:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Skønhed"