Anmeld dine skønhedsprodukter

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9836

Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf Tilly » 4. apr 2018, 18:30

Prøver med denne tråd, og ser om der er interesse :)

Men dette er tråden hvor du kan anmelde dine skønhedsprodukter, både kosmetik og hudpleje mm. Anmeld meget gerne både produkter du er vild med, men også meget gerne dem som skuffer. Og suppler gerne med billeder hvis du har lyst :)

—-
Argh fuck, forkert forum. Håber en venlig sjæl vil flytte tråden :genert:
Senest rettet af Tilly 4. apr 2018, 19:12, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9836

Re: Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf Tilly » 4. apr 2018, 19:05

Mascara anmeldelse del 1:

Ok, mit favorit beauty produkt er nok mascara. Engang var jeg nærmest afhængig af at købe og prøve nye mascaraer :genert: :lol2: I dag har jeg dog fundet min favorit mascara, og prøver sjældent nye. Men læste for nylig om en mascara fra Essence der blev hypet rundt omkring, og da den er mega billig kunne jeg ikke lade være med at købe den. Og så kom jeg også lige til at smide en anden af deres mascaraer i kurven. Så her kommer en anmeldelse af de to Essence mascaraer og min normale favorit fra L’Oreal.

Starter lige med billede af hvordan mine øjne ser ud, uden mascara. Som I kan se har jeg meget lyse og tynde vipper. Dog har de en fin længe, og så er jeg heldig at de buer naturligt, så behøver ikke bruge vippebukker.

A563C96A-5E4B-4940-B27E-6FC81900A512.jpeg


32DA3CA1-ED81-408F-B770-A3E5651EF0CE.jpeg






L’Oreal Volume Million Lashes - Feline Black (min normale favorit)

9F9F50E6-F1DC-4D5E-9967-DD444AAAE2F3.jpeg


DC2712C6-2023-4A66-8B01-8A10E5A382EF.jpeg


Fordele:
- Nem at lægge på og den har en gummibørste hvilket jeg foretrækker
- Den giver pæne adskilte vipper, god fylde og god længde.
- Den holder godt, den kan godt klare lidt sved eller tårer uden den tværer ud.
- Drysser ikke.
- Prisvenlig, den koster 79 kr ved Normal.

Ulemper:
- Synes den er nemmest/bedst at lægge på de første par uger efter åbning.

Ville jeg købe den igen: Ja! :)
____

Anmeldelse af de to andre mascaraer i næste indlæg, må kun vedhæfte 5 billeder pr indlæg...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Tilly 4. apr 2018, 19:53, rettet i alt 2 gange.
2
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9836

Re: Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf Tilly » 4. apr 2018, 19:48

Mascara anmeldelse del 2



Essence Lash Princess - Falsh Lash Effect

20180404_140134-600x136.jpg


20180404_140058-600x150.jpg


Fordele:
- Meget billig, 28 kr i Føtex.
- Hurtig at lægge på, stor effekt allerede ved 1 lag.
- Giver "dramatisk" look og lever op til 'false lash' navnet (hvilket jeg godt kan lide :D ).
- Umiddelbart god holdbarhed, havde den på til træning i dag og det klarede den ok.

Ulemper:
- Drysser lidt når den lægges på
- Giver lidt et 'spider eyes' look og klumper lidt.
- Har en børste med "hår" (hvad hedder en ikke-gummi børste :gruble: ) hvilket jeg generelt ikke er fan af.

Vil jeg købe den igen: Ja!




Essence Volume Hero
20180404_182921-600x157.jpg


20180404_182809-600x148.jpg


Fordele:
- Billig, kostede vist også 28 kr.
- Giver et naturligt look
- Adskiller vipperne og klumper ikke
- Gummibørste

Ulemper:
- Lidt besværlig at lægge på, den skal have mange lag før jeg blev tilfreds. Har 3 lag på, på billedet.
- Synes bestemt ikke den lever op til 'volume' navnet
- Skal tørre i lang tid, klistret en del lige efter den er lagt.

Ville jeg købe den igen: Nej.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf twinkle » 4. apr 2018, 20:26

Neogen Day-Light Protection Sun Screen SPF50/PA+++

Pris: 200 kr

Inden jeg blev gravid var min hud kombineret/fedtet, efter jeg har født er den blevet mere normal/tør. Kunne ikke så godt med de solcremer jeg tidligere har brugt, da de simpelthen er blevet for matte og udtørrende. Samtidigt er jeg blevet mere glad for et mere dewy-look, som jeg synes giver min hud lidt mere liv.

Cremen er lidt hvid når man først påfører den, men jo mere den masseres ind i huden forsvinder det. Det tager ca. 5 minutter for den at trænge ind, og den efterlader min hud med en smule glow, men slet ikke fedtet overhovedet. Den er perfekt at bruge som base for makeup, da den netop ikke fedter, og både foundation og pudder ligger sig på ovenpå for mit vedkommende.

Den har ikke giver mig urenheder, og er behagelig at have på igennem dagen.

Jeg vil absolut købe igen. Priserne er godt nok til den lidt høje side, men jeg har prøvet så mange forfærdelige solcremer at jeg synes den er de 200 kr værd.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf Summer » 4. apr 2018, 20:55

Jeg har en kombineret hudtype; Døjer med enkelte urenheder når jeg får min periode, næsen er lidt olieret og resten af huden lidt tør.
Disse hudplejeprodukter hjælper godt på min hud, og de gør samlet, at min hud er gennemfugtet samt at min næse ikke er fedtet.

Cosrx; Advanced Snail 96 Mucin Power Essence: En essens som for mit vedkommende giver huden fugt, mere blød, afhjælper mine urenheder, rødme samt at det mindsker syndligheden af "ar" fra når man har haft en bums (jeg kan få sådan en mild brun farve hvis en bums har siddet der i længere tid, og der gik - før jeg anvendte denne essens - meeeeget lang tid før farven/pigmenteringen forsvandt).
Der er snegleslim i produktet, og eksistensen føles lidt sjov når man smører det ud, men det tørrer rigtig hurtigt ind :) Derudover har den også fået gode anmeldser.

Pyunkang Yul; Moisture Serum: En serum der skal være god for sensitiv, kombineret og dehydreret hud. Jeg synes den fugter huden godt og trænger hurtigt ind, samt at den også giver mig en dejlig blød hud.

Begge ovenstående produkter er købt på surisuri.dk - jeg har kun købt derfra én gang, men det var en positiv oplevelse. Købte produkterne en lørdag aften, og tirsdag modtog jeg dem, samt at der var nogle små prøveprodukter med. :)



Mht. til ansigtcremer anvender jeg Nivea Q10 Day Cream SPF 30 og Nivea Q10 Plus Anti-wrinkle Night. Synes de fugter huden godt. Derudover lover begge cremer, at de mindsker rynker, og det synes jeg at de lever op til. Mine rynker i panden er ihvertfald væk - men det strammer også lidt der hvor ens rynker har været. :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9836

Re: Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf Tilly » 5. apr 2018, 08:54

Vichy 48hr intensive antitranspirant deodorant

vinchy_48_intense_800_2014.jpg


Denne deodorant har seriøst været en lifesaver for mig! Den holder mig fuldstændig fri for at lugte af sved, og jeg kan også bruge bluser af fx polyester, som tidligere har været fuldstændig umulige for mig at bruge, da jeg hurtigt kom til at lugte af sved.
Kan i øvrigt se at den er på tilbud ved Lookfantastic lige nu https://www.lookfantastic.dk/vichy-deod ... 91683.html

Normalt plejer jeg at købe den på https://www.apo-rot.dk/, da den er alt for dyr på apotekerne herhjemme. Men tror da lige jeg skal bruge Lookfantastics tilbud...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11586
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 913
Likede indlæg: 18644

Re: Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf PaleSeptember » 5. apr 2018, 09:03

Billede

Jeg følger nogle gange Elle Leary på youtube, og jeg så, at hun lavede et review af W7 Photo Shoot Foundation og anbefalede den, så jeg købte den i Normal (til 36 kr!), og indtil videre er jeg meget imponeret!

Jeg sværger ellers til min dyre Chanel Perfection Lumiere Velvet, men den er måske en tand for mat til min tørre hud, og så er farveudvalget heller ikke perfekt til mig.

W7 Photo Shoot Foundation er ret tyktflydende og dewy, men den føles overhovedet ikke tung på huden. Jeg bruger så ELF setting powder, da det bliver for dewy til mig, men den sidder fx. perfekt på min næse, som slet ikke har skallet, mens jeg har brugt den - det gør den altid, når jeg bruger min Chanel foundation.

Nu skal det så siges, at jeg kun har haft den på efter jeg købte den i går og så en 4 timer ca., og så har jeg taget den på i dag, hvor jeg er på arbejde (og det gør jeg kun, hvis jeg føler, at det sidder pænt på min hud). Jeg er spændt på, om den er lige så pæn senere i dag, men indtil videre er jeg rigtig godt tilfreds!

Jeg skal helt sikkert prøve nogle andre af W7's produkter - til den pris kan man ikke gå helt galt i byen, og de bliver anbefalet en del på youtube.
3
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf Juki » 5. apr 2018, 10:14

Tilly skrev:Mascara anmeldelse del 2

Essence Volume Hero

Ærgerligt den ikke kan anbefales! Jeg kan ellers rigtig godt lide hvordan dine øjenvipper bliver fremhævet.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf Tata » 5. apr 2018, 10:20

5710111000060_2.jpg


Rudolph Care anti-stress facial cream /495 kr 50 ml, findes ofte på tilbud - 20%

Jeg har sart hud, og har prøvet jeg ved ikke hvor mange cremer, der enten var alt for greasy, ikke virkede, øgede irritationen eller tilstoppede min hud.

Allerede fra day 1 kan jeg mærke, at denne creme er virkelig god til min hud, den har en let konsistens, fedter ikke, men er heller ikke oilfree (så den er nok ikke god, hvis man ikke tåler olie), så min hud er tilpas fugtet og næret med et let mat look, den er tilpas at lægge makeup direkte oven på, og som dagene går, bliver min lette rødmen på mine kinder mindre og mindre, og min hud føles generelt mindre irriteret/reagerende, og jeg har faktisk gået rigtig meget uden makeup, efter jeg er begyndt at bruge den, fordi min hud er blevet så fin af den. Den er utrolig drøj, det er nok med et enkelt pump. Jeg bruger den også som natcreme, nogle gange sammen med olien fra samme. Men det er en anden anmeldelse :D .

Fordele :
-Trænger hurtigt ind i huden
-Fugter uden at fedte
-Dæmper rødme og irritation
-Naturlige økologiske ingredienser
-Drøj
-Meget diskret duft
-Pæn og hygiejnisk emballage


Ulemper:
-Prisen
-Ingen solfaktor
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Timian :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf Juki » 5. apr 2018, 10:43

Apropos mascara så kan jeg anbefale den her lillebitte mascara fra Pixi(og også et par af dem i normal størrelse fra samme mærke)

Den er rigtig god til de nederste øjenvipper og de inderste øverst. Generelt opnår jeg et pænt resultat og mærket er godt til mine sarte og sensitive øjne der let løber i vand.

Prisen for den lille mascara er ca 94 kr og de andre mascaraer koster vist fra 120-140 kr så vidt jeg husker.

Billede
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Pawnee_Waffle
Indlæg: 158
Tilmeldt: 26. mar 2018, 22:03
Kort karma: 56
Likede indlæg: 546

Re: Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf Pawnee_Waffle » 5. apr 2018, 12:44

Stridex acne pads.

Jeg lærte dette produkts eksistens at kende herinde, og de her pads er virkelig guld værd :love: Jeg bøvler lidt med hormonbaseret acne, og når det er rigtig slemt, er det noget jeg skal tage medicin for at få bugt med. Men disse pads kan tage det i opløbet, så jeg kan få bremset det inden det breder sig til hele ansigtet. Når en ny bums kigger frem, dupper jeg den med en pad morgen og aften, og dagen efter er den tørret ind. Huden at stadig lettere rød hvor bumsen var på vej frem, men den når aldrig at udvikle sig til en reel bums, og der kommer ikke flere bumser ved siden af (som der altid gør ved mig).

Fordele:
- Billig i brug (90 pads koster 40 kr. på iHerb, og så kan de sagtens klippes over så man har 180 stk.)
- Virker hurtigt og effektivt

Ulemper:
- Er meget udtørrende på huden. Man skal virkelig kun duppe på selve bumsen.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
One person's annoying is another's inspiring and heroic.
Brugeravatar
Pawnee_Waffle
Indlæg: 158
Tilmeldt: 26. mar 2018, 22:03
Kort karma: 56
Likede indlæg: 546

Re: Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf Pawnee_Waffle » 5. apr 2018, 12:53

Tea Tree Anti-Imperfection Night Mask.

Jeg fik et gavekort til The Body Shop i julegave, og ekspedienten anbefalede denne natmaske. Nu er den mit yndlings-skønhedsprodukt :love:

Fordele:
- Utrolig drøj i brug
- God pris (95 kr)
- Laver ikke mærker på hovedpuden når jeg sover med den på
- Min hud er så flot og lækker og mat og glat om morgenen :love:

Ulemper:
- Lugten. Tea Tree og jeg bliver bare aldrig venner. Men andre kan sikkert godt lide den.
- Beholderen. Jeg er ikke fan af at skal stå og grave i en bøtte for at få noget op.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
One person's annoying is another's inspiring and heroic.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9836

Re: Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf Tilly » 5. apr 2018, 17:06

Juki skrev:
Tilly skrev:Mascara anmeldelse del 2

Essence Volume Hero

Ærgerligt den ikke kan anbefales! Jeg kan ellers rigtig godt lide hvordan dine øjenvipper bliver fremhævet.

Det er jo heller ikke fordi den slet ikke kan bruges, den udfordrer bare min tålmodighed :D
0
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf Vixen » 28. apr 2018, 13:51

DenSyngendeLussing skrev:Estée Lauder Advanced Night Repair Serum. Jeg fik den i julegave i en gaveæske og jeg har hørt så meget godt om dens magiske kræfter, så den glædede jeg mig til at prøve. Jeg har brugt den hver aften i lidt over to måneder.

Den har været noget skuffende, må jeg sige. Jeg ved ikke om det bare er fordi jeg som udgangspunkt har ret god hud (ingen urenheder, ingen pigmentpletter, ikke tør, fedter ikke, minimalt med rynker osv), men jeg oplevede ikke nogen effekt, der tilnærmelsesvis retfærdiggør den hampre pris. Jo, min hud er da rigtig pæn, men det var den også før. Måske har den givet mig en anelse jævnere hudtone, men det er også det.

Jeg er sikker på, jeg kan opnå samme effekt med en langt billigere serum, så det bliver næppe et genkøb herfra. Andre priser den dog til skyerne, så måske er det bare mig, der forventede noget mere. :)


Altså, hvad mere vil du ha? :lol2:
5
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf Vixen » 28. apr 2018, 13:54

Jeg er begyndt at tabe mit hår efter at jeg blev mor, og derudover har jeg fået en masse lyse reflekser. Med andre ord, mit hår er tyndere end det har været i flere år. Og følgende produkt har været min frelser: Ingredien Strong Texture Spray. WOW, den er god! Mit hår både føles og ser mega fyldigt og tykt ud, og samtidig har den tørshampoo-effekt, så mit hår (som jeg plejer at vaske dagligt) kan snildt klare en dag ekstra uden hårvask. Det er altså nice. Jeg er normalt nærig ifht hårprodukter, men den her skal jeg klart have igen, når den er tom. Den dur bare. :)

Billede
6
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?

Tilbage til "Skønhed"