Anmeld dine skønhedsprodukter

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf POCKETKITTEN » 28. apr 2018, 15:59

KinderBueno skrev:Jeg er begyndt at tabe mit hår efter at jeg blev mor, og derudover har jeg fået en masse lyse reflekser. Med andre ord, mit hår er tyndere end det har været i flere år. Og følgende produkt har været min frelser: Ingredien Strong Texture Spray. WOW, den er god! Mit hår både føles og ser mega fyldigt og tykt ud, og samtidig har den tørshampoo-effekt, så mit hår (som jeg plejer at vaske dagligt) kan snildt klare en dag ekstra uden hårvask. Det er altså nice. Jeg er normalt nærig ifht hårprodukter, men den her skal jeg klart have igen, når den er tom. Den dur bare. :)

Billede


Den bruger jeg også til volumen og elsker den! Den dur dog overhovedet ikke som tørshampoo til mig, men min frisør siger, at det er sådan, for mange der bruger den. Men til fylde er den megagenial og nem at bruge. Bruger dem hver dag.
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf POCKETKITTEN » 28. apr 2018, 17:20

Vira skrev:^Aij hvor køber i den henne, google gav ikke specielt mange hits :gruble:


Jeg køber den hos min frisør (Birthe Gleerup i Aarhus), men ellers kan den købes via Ingrediens egen side. Det er et dansk brand, selvom det er et com-domæne. :kys:
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf Vixen » 29. apr 2018, 18:03

DenSyngendeLussing skrev:
KinderBueno skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Estée Lauder Advanced Night Repair Serum. Jeg fik den i julegave i en gaveæske og jeg har hørt så meget godt om dens magiske kræfter, så den glædede jeg mig til at prøve. Jeg har brugt den hver aften i lidt over to måneder.

Den har været noget skuffende, må jeg sige. Jeg ved ikke om det bare er fordi jeg som udgangspunkt har ret god hud (ingen urenheder, ingen pigmentpletter, ikke tør, fedter ikke, minimalt med rynker osv), men jeg oplevede ikke nogen effekt, der tilnærmelsesvis retfærdiggør den hampre pris. Jo, min hud er da rigtig pæn, men det var den også før. Måske har den givet mig en anelse jævnere hudtone, men det er også det.

Jeg er sikker på, jeg kan opnå samme effekt med en langt billigere serum, så det bliver næppe et genkøb herfra. Andre priser den dog til skyerne, så måske er det bare mig, der forventede noget mere. :)


Altså, hvad mere vil du ha? :lol2:


Hud, der stråler, så folk omkring mig må gå med solbriller for ikke at blive blændet! Er det nu for meget at forlange? :D


Utaknemmelige skarn :whip: :lol2:
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf twinkle » 10. jun 2018, 17:12

Kan se der er et par stykker der har efterspurgt en anmeldelse af pudderdaasernes alt i en beskyttelse. Jeg har (næsten) brugt en hel op, så tænker jeg vil give mit besyv med.

Ingen tvivl om, at det er et godt bud på en solcreme. Jeg vil dog sige, at den henvender sig mest til dem med kombineret/fedtet hud, da jeg godt synes den kan fremhæve tørre plamager. Hvis man har hud mere til den tørre side, så synes jeg det er er must med en fugtighedscreme under. Den tørrer til en mat finish.

Den er uparfumeret, men dog farvet/tinted. Det er en smagssag om man bryder sig om det eller ej. Jeg er ikke porcenlænshvid, men farven er fin til min lyse skandinaviske hud. Når først solcremen er smurt ind, så ligger jeg ikke mærke til farven, da der ikke er så mange farvepigmenter i, som fx en bb cream.
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf Wunder8 » 16. jun 2018, 19:55

Jeg har ledt efter et serum, der kunne modhjælpe udtørring i løbet af dagen og gøre min hud lidt friskere at se på. Min hud er normal-tør-sensitiv med tendens til at blive kedelig, udtørret og "blodfattig" at se på i løbet af dagen, særligt om vinteren. Jeg kan tit føle, jeg er nødt til at bruge foundation og primer for at skabe et mere ensartet og fugtet look.

Billede

Efter at have set en masse gode anmeldelser, købte jeg for ca. en måned siden Ole Henriksen Truth Serum. Og indtil videre er jeg ovenud tilfreds! Jeg bruger blot en lille dråbe dagligt under min dagcreme (den billige fra Matas Natur), og min hud er blevet så meget pænere, mere ensartet og sund at se på. Den virker mere gennemfugtet og modstandsdygtig overfor udtørring, og jeg kan tydeligt se forskellen på gløden før og efter. Den dufter dejligt diskret, og den virker slet ikke irriterende på min hud. Jeg har selvfølgelig stadig til gode at se dens effekt, når det er vinter, men indtil videre er den en ny favorit.

Prisen er i den lidt dyrere ende, hvilket er eneste ulempe. Til gengæld virker den ok drøj.
1
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf girl_beat » 16. jun 2018, 20:42

Dittemus skrev:Jeg har længe håbet på at finde et godt alternativ til Rimmel’s Stay Matte pudder, som ellers har været min lifesaver i flere år, til min altid våde/svedige hud .....

Den lyder interessant - bortset fra parfumen :gruble:

Jeg er meget glad for Rimmels Stay Matte, som med sin dækning også hjælper lidt på mine pigment-farveforskelle. Derudover - hvis jeg skal smide en anmeldelse i puljen - har jeg ved et tilfælde prøvet Plaisirs farvede dagcreme til ung/fedtet hud. Og den er overraskede god! Holder T-zonen mat og giver meget diskret, men ensartet farve. Jeg er umiddelbart fan :gogo:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7329
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23144

Re: Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf Aragorn » 16. jun 2018, 20:49

179888.jpg


Håret bliver rent. 5 ud af 5 stjerner.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Anmeld dine skønhedsprodukter

Indlægaf Daine » 16. jun 2018, 23:28

Jeg brugte denne serum sidste efterår fordi mit ansigt føltes tør, mine kinder skallede osv. Den hjalp vildt godt. Så holdt jeg en pause efter jul, hvor overskuddet til hudpleje forsvandt, og jeg skiftede i samme periode til minipiller. Med det resultat at min hud blev fyldt med små knopper, den blev tør, kløede og skallede og lignede generelt noget der var løgn. Jeg fandt så serummet frem igen og har brugt den hver aften i ca en måned, under min natcreme. Og min hud er blevet SÅ pæn igen :love:
Gennemfugtet, de små knopper er væk, der er glød igen og min hud er lækker blød! Vildt, at så lidt kan betyde så meget.

392A879B-CE9F-4395-85B6-A2AC070DC804.jpeg
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Skønhed"