Anbefal mig en makeup fjerner!

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Ellin
Kort karma: 149
Geografisk sted: Den nordlige halvkugle
Likede indlæg: 2362

Re: Anbefal mig en makeup fjerner!

Indlægaf Ellin » 19. apr 2018, 08:51

Hvis man ikke har en Normal i nærheden, er Bioderma også på tilbud til 139 i Matas lige nu. :)
0
:ninja:
Brugeravatar
Tata
Kort karma: 103
Likede indlæg: 682

Indlægaf Tata » 19. apr 2018, 15:52

Jeg er totalt down with the discount mht. rens. Jeg bruger Änglamark/Minirisk. Både renservietterne, det der skumrens, 3 i 1 rensen og øjenmakeup-fjerneren. Har prøvet Bioderma, Matas svanemærkede micellar og luksus-rensen fra Rudolph Care og 117 andre, og indrømmet, Rudolph's køber jeg indimellem ikke pga. effekten, men pga. duften og lækkerhedsfølelsen, emballagen osv.
Men Änglamark gør dét det skal, og min i øvrigt mega sarte hud er ligeglad. Og der er tit tilbud når man har Coop's app :-D
0
When people show you who they are, believe them the first time ~ Maya Angelou :blomst:
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 220
Likede indlæg: 2517

Indlægaf girl_beat » 21. apr 2018, 09:54

Er der nogen, der vil være søde at fortælle en newbie om det der miscellar water? :genert: Putter man det bare på en vatrondel uden brug af vand? Og tager det både øjenmake-up og fx foundation?
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Zonta
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1241

Indlægaf Zonta » 21. apr 2018, 11:26

girl_beat skrev:Er der nogen, der vil være søde at fortælle en newbie om det der miscellar water? :genert: Putter man det bare på en vatrondel uden brug af vand? Og tager det både øjenmake-up og fx foundation?

Yes :) Matas har ændret navn på deres ansigtsrens til Micellar water fordi det sælger bedre, men det er samme produkt :lol:

Jeg foretrækker at bruge en makeupfjerner serviet først (der er jeg klart gladest for Plaisirs - synes de er rarest) og så at tage resten med micellar.

Til TS: Jeg er også glad for denne her makeupfjerner: https://www.matas.dk/garnier-skin-activ ... -til-oejne
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2019
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 19480

Indlægaf kidkomb » 21. apr 2018, 12:48

Jeg har lige købt Garnier Miscellar water og jeg er imponeret so far. Har kun brugt det til at fjerne solcreme, så der kunne komme først vand og siden aftersun på og min meget irriterede hals-hud blev slet ikke mere irriteret :banan:
I morgen skal det prøves på mascara, jeg glæder mig til at prøve :D
0
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2019
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 19480

Indlægaf kidkomb » 27. apr 2018, 11:53

kidkomb skrev:Jeg har lige købt Garnier Miscellar water og jeg er imponeret so far. Har kun brugt det til at fjerne solcreme, så der kunne komme først vand og siden aftersun på og min meget irriterede hals-hud blev slet ikke mere irriteret :banan:
I morgen skal det prøves på mascara, jeg glæder mig til at prøve :D

Hold op hvor er jeg positivt overrasket over den altså. Den er SÅ god.
Jeg har sværget til L'Oreals makeupfjerner i mange år, men det er da definitivt slut. Og så koster den under halv pris pr L oven i købet.
Yay! :banan:
0
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Brugeravatar
ina
Kort karma: 280
Likede indlæg: 1880

Indlægaf ina » 27. apr 2018, 19:27

Tata skrev:Jeg er totalt down with the discount mht. rens. Jeg bruger Änglamark/Minirisk. Både renservietterne, det der skumrens, 3 i 1 rensen og øjenmakeup-fjerneren. Har prøvet Bioderma, Matas svanemærkede micellar og luksus-rensen fra Rudolph Care og 117 andre, og indrømmet, Rudolph's køber jeg indimellem ikke pga. effekten, men pga. duften og lækkerhedsfølelsen, emballagen osv.
Men Änglamark gør dét det skal, og min i øvrigt mega sarte hud er ligeglad. Og der er tit tilbud når man har Coop's app :-D

Enig, øjenmakeupfjerneren er den eneste mine øjne kan tåle. :gogo:
0
Brugeravatar
Hurrze
Kort karma: 43
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 363

Indlægaf Hurrze » 16. maj 2018, 23:48

Jeg bruger de her fra normal. Koster 9 kr for 25 vidst nok. Er sådan nogle servietter. Har brugt dem længe og altid haft god erfaring med dem, har endda sart hud og fungerer rigtig godt. Man kan godt få lidt rødt rundt om øjnene som med almindelig make up fjerner, men går hurtigt over igen :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"

Tilbage til "Skønhed"