God selvbruner?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4816

Re: God selvbruner?

Indlægaf milisa » 7. jun 2018, 18:54

Jer, der anbefaler dove: Dyrker I sport? Jeg har prøvet den i en sæson og opgav så, fordi jeg kunne svede/tørre det af, når jeg trænede. Ikke videre kønt...
0
Tally-ho
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: God selvbruner?

Indlægaf Animi » 7. jun 2018, 19:00

milisa skrev:Jer, der anbefaler dove: Dyrker I sport? Jeg har prøvet den i en sæson og opgav så, fordi jeg kunne svede/tørre det af, når jeg trænede. Ikke videre kønt...


Jeg bruger Dove og løber. Oplevede personligt ingen problemer :)
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4816

Re: God selvbruner?

Indlægaf milisa » 7. jun 2018, 19:02

Animi skrev:
milisa skrev:Jer, der anbefaler dove: Dyrker I sport? Jeg har prøvet den i en sæson og opgav så, fordi jeg kunne svede/tørre det af, når jeg trænede. Ikke videre kønt...


Jeg bruger Dove og løber. Oplevede personligt ingen problemer :)


Det er sgu nok bare min hud, der er mærkelig....
1
Tally-ho
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: God selvbruner?

Indlægaf Animi » 7. jun 2018, 19:04

milisa skrev:
Animi skrev:
milisa skrev:Jer, der anbefaler dove: Dyrker I sport? Jeg har prøvet den i en sæson og opgav så, fordi jeg kunne svede/tørre det af, når jeg trænede. Ikke videre kønt...


Jeg bruger Dove og løber. Oplevede personligt ingen problemer :)


Det er sgu nok bare min hud, der er mærkelig....


Jeg tænker også, at det kan være rigtig individuelt, hvilken selvbruner der passer til en, så det er bare om at prøve sig frem. Jeg har også prøvet flere som rigtig mange roste og havde gode erfaringer med, men som jeg synes var forfærdelige. Så prøvede jeg Dove der har lidt blandede anmeldelser, og den fungerer bare for mig :lol:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: God selvbruner?

Indlægaf Vixen » 7. jun 2018, 19:10

Jeg brugte også Dove i gamle dage, og synes godt nok ikke, den kan hamle op med de nyere typer. Jeg har i perioder brugt SunSpa Tan Chocolate, som var ganske udmærket og gav fin kulør, men min yndlings er helt klart St. Tropez' spray i Dark. Den duftede ligefrem behageligt og gav en rigtig pæn kulør, som slet ikke var gullig. Og var nem at styre.
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: God selvbruner?

Indlægaf ina » 7. jun 2018, 19:33

Undtagelsen skrev:Jeg er åbenbart uenig med flertallet, for jeg synes Dove lugter og giver ujævn farve.
Er derimod ret stor fan a Hint of Summer fra Rudolph Care. Bruger den på skinnebenene, som overhovedet ikke tager farve længere, sammen med olie og det fungerer upåklageligt.


Okay, muligvis dumt spørgsmål. Men kan man ikke se forskel på kuløren der hvor du får sol og der hvor du bruger A Hint of Summer? Giver det mening?

Mine skinneben tager heller ikke imod noget som helst og er træt af gennemsigtige ben. :(
0
ajnaM
Indlæg: 9928
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27055

Re: God selvbruner?

Indlægaf ajnaM » 7. jun 2018, 20:49

Okay, det er helt rart at høre, at der er andre med blege skinneben. :D Troede, jeg var den eneste.


Endte med Rudolph Care, som jeg har andre produkter fra, jeg er glad for. Men jeg synes godt nok, jeg sidder og lugter nu. :lol: :tie:
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4583

Re: God selvbruner?

Indlægaf Undtagelsen » 8. jun 2018, 03:28

ina skrev:
Undtagelsen skrev:Jeg er åbenbart uenig med flertallet, for jeg synes Dove lugter og giver ujævn farve.
Er derimod ret stor fan a Hint of Summer fra Rudolph Care. Bruger den på skinnebenene, som overhovedet ikke tager farve længere, sammen med olie og det fungerer upåklageligt.


Okay, muligvis dumt spørgsmål. Men kan man ikke se forskel på kuløren der hvor du får sol og der hvor du bruger A Hint of Summer? Giver det mening?

Mine skinneben tager heller ikke imod noget som helst og er træt af gennemsigtige ben. :(


Det synes jeg ikke. Det smarte ved A hint of summer er at man selv bestemmer styrken af farven.
Jeg bruger gerne 3-4 pump A hint til hvert ben og de ser ikke brune ud - de er bare ikke længere hvide på den gennemsigtige måde.
Farven bliver ikke orange! :D
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: God selvbruner?

Indlægaf Annione » 8. jun 2018, 04:54

Matas stribede, gradvise selvbruner.
Når det ikke skal lugte så fælt, så bruger jeg Doves gradvise selvbruner.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: God selvbruner?

Indlægaf Fru Sunshine » 8. jun 2018, 05:48

Muligvis et dumt spørgsmål, men jer der bruger spray, hvordan får I det pænt fordelt på ben og arme? Jeg kan overhovedet ikke få det til at fungere, men bliver totalt stribet, så jeg bruger kun spray i ansigtet.

Og hvordan klarer I at få almindelig selvbruner fordelt pænt især på ryg og arme? Det har jeg også opgivet, så jeg bruger faktisk kun Dove og kun på benene, fordi jeg så får en pæn jævn farve.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9823
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: God selvbruner?

Indlægaf Spjaerten » 8. jun 2018, 14:48

Verdens tyndeste lag Dove i aftes, plettede ben idag FFS
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: God selvbruner?

Indlægaf kidkomb » 30. jun 2018, 17:48

Jeg har lige købt Matas' i dag. Det ser ud som om det er en ny eller opdateret slags.
Anyway jeg blandede den med en tynd lotion og det lugtede nærmest ikke :shock:
Selv når jeg stikker næsen helt ned i flasken er der kun en meget svag lugt.
Og jeg hader selvbruner-lugt så jeg er en happy camper.
Umiddelbart er farven fin og jævn :banan:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Skønhed"