Operation tunge øjenlåg

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Operation tunge øjenlåg

Indlægaf milisa » 9. jun 2018, 21:40

Jeg vil have en operation for mine tunge øjenlåg!! Bom! Så langt så godt. Men jøsses, det er jo en jungle med alle mulige priser og navne og klinikker og what not. Og jeg kan godt regne ud, hvem jeg skal spørge herinde for, hvem det IKKE skal være, men hvordan finder man ud af, hvem det SKAL være....? Jeg fisker efter, om der mon findes en "trustpilot" for skønhedsoperationer....? En brancheorganisation, man bør vælge ud fra? Eller er der nogle, som dem, der ved noget om sagen, anbefaler? Hvad bør man kigge efter, når man vælger læge?

Jer, der har fået kosmetiske operationer, hvordan valgte I klinik?

Med andre ord: Er der en 10-ting-du-skal-tjekke-før-du-lægger-dig-under-kniven-guide?
1
Tally-ho
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Operation tunge øjenlåg

Indlægaf Fru Sunshine » 9. jun 2018, 21:48

Jeg valgte efter, hvilken kirurg jeg følte mig tryg ved og som kunne fremvise pæne resultater.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Operation tunge øjenlåg

Indlægaf Aima » 9. jun 2018, 21:58

Det er et år siden, jeg fik snippet mine, og jeg er simpelthen så glad for det.

Jeg researchede lidt og forhørte mig og rundt omkring og fik anbefalet Camilla hos privathospitalet Kollund.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Operation tunge øjenlåg

Indlægaf milisa » 9. jun 2018, 22:03

Fru Sunshine skrev:Jeg valgte efter, hvilken kirurg jeg følte mig tryg ved og som kunne fremvise pæne resultater.


Aima skrev:Jeg researchede....


Ej, men jeg føler mig komplet internet-mongol, men seriøst, hvordan researchede I - eller fandt en tryg kirurg med pæne resultater?!?

Altså, jeg kan jo sagtens google mig frem til en masse klinikker, og de kan fremvise vældige fine resultater på deres hjemmeside, men det er jo nok de færreste, der lige fremviser der, hvor det gik helt galt....?

Fru Sun, valgte du x antal ud og tog til forundersøgelse alle steder, eller hvordan blev du tryg?
0
Tally-ho
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Operation tunge øjenlåg

Indlægaf landsbytossen » 9. jun 2018, 22:53

Der ligger anmeldelser på MyLooks https://mylooks.dk

Om siden er troværdig, ved jeg ikke. Der er både gode og dårlige anmeldelser.
1
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Operation tunge øjenlåg

Indlægaf milisa » 10. jun 2018, 05:43

Facebook og my looks og alt på skrift, tjek!
0
Tally-ho
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Operation tunge øjenlåg

Indlægaf Fru Sunshine » 10. jun 2018, 06:06

milisa skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg valgte efter, hvilken kirurg jeg følte mig tryg ved og som kunne fremvise pæne resultater.


Aima skrev:Jeg researchede....


Ej, men jeg føler mig komplet internet-mongol, men seriøst, hvordan researchede I - eller fandt en tryg kirurg med pæne resultater?!?

Altså, jeg kan jo sagtens google mig frem til en masse klinikker, og de kan fremvise vældige fine resultater på deres hjemmeside, men det er jo nok de færreste, der lige fremviser der, hvor det gik helt galt....?

Fru Sun, valgte du x antal ud og tog til forundersøgelse alle steder, eller hvordan blev du tryg?


Jeg skal lige sige, at jeg ikke har fået lavet øjne, men mave og arme, og at jeg fik det betalt af sygesikringen. Det begrænsede mine valgmuligheder lidt.

Jeg var på et forum, hvor der var mange, der fik lavet de samme operationer, og så læste jeg anbefalingerne fra de andre, kiggede på billeder og så valgte jeg operationssted ud fra den viden.

Nu hvor jeg også kigger efter en til tunge øjenlåg, læser jeg en del på fb, og har ud fra deres anbefalinger valgt Aleris Aalborg. Jeg ville så ikke tøve med at droppe det, hvis jeg ikke følte mig godt tilpas ved kirurgen til forundersøgelsen.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Operation tunge øjenlåg

Indlægaf Skorstenen » 10. jun 2018, 06:21

Min operation blev betalt, og det begrænsede udvalget af læger. Men jeg var på Aleris Hamlet Herning, og det var simpelthen den mest fantastiske kirurg. Jeg husker ikke navnet på hende desværre. Hun arbejder idag på Aleris Aalborg ved jeg, for Herning er lukket for operationer nu.
Men jeg havde kigget læææææænge på alle mulige sider, før/efter billeder m.v.
1
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Operation tunge øjenlåg

Indlægaf Purple » 21. jun 2018, 08:34

Jeg har lidt indsigt i læger og netop denne operation, som du ved. Hvor i landet er det du bor? Jeg har været i kontakt med flere, og kan måske guide dig lidt på vej :blush2:
2
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Operation tunge øjenlåg

Indlægaf milisa » 21. jun 2018, 17:47

Purple skrev:Jeg har lidt indsigt i læger og netop denne operation, som du ved. Hvor i landet er det du bor? Jeg har været i kontakt med flere, og kan måske guide dig lidt på vej :blush2:


Kbh!
0
Tally-ho
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4211

Re: Operation tunge øjenlåg

Indlægaf Fræksak » 5. jul 2018, 20:11

milisa, jeg har et par veninder, der begge har været glade for det, de har fået lavet hos Jesper Thulesen i Indre Kbh.

Du kan læse om ham her: http://www.eye5.dk/519/omeye5jenklinik og her: http://www.i-centrum.dk

Mine kolleger har begge fået fjernet deres tunge øjenlåg og har ikke haft komplikationer af nogen art. De er begge glade for resultatet :).
1
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Operation tunge øjenlåg

Indlægaf milisa » 5. jul 2018, 20:28

Tak for tip! Pt har jeg været til forundersøgelse hos Printzlau og har et rigtig godt indtryk af dem. Tænker jeg lige vil shoppe lidt rundt, så vil da bestemt tjekke Thulesen ud. :gogo:
1
Tally-ho

Tilbage til "Skønhed"