Voksbehandling, sådan all round

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Voksbehandling, sådan all round

Indlægaf Sophies-mor » 15. jun 2018, 19:07

Er det en god idé at få hele kroppen flået - vi taler voksbehandling :deer: - på én gang?
Ben, bikini, brazil (m/u - landingsbane), axiller, ansigt osv.

:gruble:

Og jeg mener i én fortløbende behandling, ikke hele kroppen smøres i voks og flås på én gang :lol:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15158

Re: Voksbehandling, sådan all round

Indlægaf Zonta » 15. jun 2018, 20:22

Jeg var engang model til en, der skulle lære sugaring. Jeg blev vokset i flere timer i træk - altså med små pauser fordi hun skulle lære hvilken vej, hun skulle gøre det osv. Det var både ben, arme, armhuler og brazilian. Jeg overlevede fint - brazilian gjorde pissenas, så det er nok en god idé at gemme den til sidst, så man ikke skal ligge og have ondt efterfølgende. Men det er da en stor omgang. Det kan lyde helt banalt, men sørg for at have spist og drukket inden :) Så er det ikke så let at gå sukkerkold pga. smerten.
1
J, juli 2018.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Voksbehandling, sådan all round

Indlægaf Sophies-mor » 15. jun 2018, 20:38

Zonta skrev:Jeg var engang model til en, der skulle lære sugaring. Jeg blev vokset i flere timer i træk - altså med små pauser fordi hun skulle lære hvilken vej, hun skulle gøre det osv. Det var både ben, arme, armhuler og brazilian. Jeg overlevede fint - brazilian gjorde pissenas, så det er nok en god idé at gemme den til sidst, så man ikke skal ligge og have ondt efterfølgende. Men det er da en stor omgang. Det kan lyde helt banalt, men sørg for at have spist og drukket inden :) Så er det ikke så let at gå sukkerkold pga. smerten.

Mange tak. Jeg overvejede nemlig, om det var totalt no-go pga. det tidsmæssige aspekt.
Men tænker også at tage brazilian til sidst, selv om jeg egentlig nok helst ville have den overstået først :lol:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15158

Re: Voksbehandling, sådan all round

Indlægaf Zonta » 15. jun 2018, 20:40

Sophies-mor skrev:
Zonta skrev:Jeg var engang model til en, der skulle lære sugaring. Jeg blev vokset i flere timer i træk - altså med små pauser fordi hun skulle lære hvilken vej, hun skulle gøre det osv. Det var både ben, arme, armhuler og brazilian. Jeg overlevede fint - brazilian gjorde pissenas, så det er nok en god idé at gemme den til sidst, så man ikke skal ligge og have ondt efterfølgende. Men det er da en stor omgang. Det kan lyde helt banalt, men sørg for at have spist og drukket inden :) Så er det ikke så let at gå sukkerkold pga. smerten.

Mange tak. Jeg overvejede nemlig, om det var totalt no-go pga. det tidsmæssige aspekt.
Men tænker også at tage brazilian til sidst, selv om jeg egentlig nok helst ville have den overstået først :lol:

Det kommer selvfølgelig an på din smertetærskel. Men en professionel vokser er jo hurtig, så jeg tænker ikke, at det du skal have lavet vil tage meget mere end 1½ times tid. Det tror jeg er til at holde ud :D
1
J, juli 2018.
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Voksbehandling, sådan all round

Indlægaf milisa » 15. jun 2018, 23:33

Før jeg lærte at gøre det selv, fik jeg altid ordnet brazil, axil og ben på en gang. Startede altid med brazil, så ben og så arme. Nogle gange blev ansigt også taget med. Det tog 1.5 time, så var det overstået. Smerten var jo som den er, men rart at få overstået.
1
Tally-ho

Tilbage til "Skønhed"