Spørgsmål vedr. hjemmefarvning i "vilde" farver

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11503
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Spørgsmål vedr. hjemmefarvning i "vilde" farver

Indlægaf PaleSeptember » 28. jun 2018, 15:33

Jeg kunne egentlig godt finde på at farve mit hår blåt eller lyserødt eller en anden vild farve. Kan man det med hjemmefarver? Jeg er klar over, at jeg skal affarves først, og det vil jeg få gjort ved frisøren. Men findes der gode/nemme hjemmefarver i de her lidt vilde farver?
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Spørgsmål vedr. hjemmefarvning i "vilde" farver

Indlægaf didas » 28. jun 2018, 15:48

PaleSeptember skrev:Jeg kunne egentlig godt finde på at farve mit hår blåt eller lyserødt eller en anden vild farve. Kan man det med hjemmefarver? Jeg er klar over, at jeg skal affarves først, og det vil jeg få gjort ved frisøren. Men findes der gode/nemme hjemmefarver i de her lidt vilde farver?


Schwarzkopf Live, Colorista og Crazy Color er dem jeg lige kan komme på. De er alle Semi permanente dog.

Colorista er mest pastelfarver men Schwarzkopf har nogle pangfarver, bl.a. pink. Jeg har pt en pink i fra Colorista, den ser sådan her ud efter 1 hårvask.

D0F756BA-9003-4976-80F2-5AC8DC611CF1.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11503
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Spørgsmål vedr. hjemmefarvning i "vilde" farver

Indlægaf PaleSeptember » 28. jun 2018, 15:51

didas skrev:
PaleSeptember skrev:Jeg kunne egentlig godt finde på at farve mit hår blåt eller lyserødt eller en anden vild farve. Kan man det med hjemmefarver? Jeg er klar over, at jeg skal affarves først, og det vil jeg få gjort ved frisøren. Men findes der gode/nemme hjemmefarver i de her lidt vilde farver?


Schwarzkopf Live, Colorista og Crazy Color er dem jeg lige kan komme på. De er alle Semi permanente dog.

Colorista er mest pastelfarver men Schwarzkopf har nogle pangfarver, bl.a. pink. Jeg har pt en pink i fra Colorista, den ser sådan her ud efter 1 hårvask.

D0F756BA-9003-4976-80F2-5AC8DC611CF1.jpeg


Tak, det var nemlig dit billede, jeg lige så, som vækkede trangen i mig igen :D

Kan de købes i Matas eller Normal eller hvor?
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Spørgsmål vedr. hjemmefarvning i "vilde" farver

Indlægaf didas » 28. jun 2018, 15:54

PaleSeptember skrev:
didas skrev:
PaleSeptember skrev:Jeg kunne egentlig godt finde på at farve mit hår blåt eller lyserødt eller en anden vild farve. Kan man det med hjemmefarver? Jeg er klar over, at jeg skal affarves først, og det vil jeg få gjort ved frisøren. Men findes der gode/nemme hjemmefarver i de her lidt vilde farver?


Schwarzkopf Live, Colorista og Crazy Color er dem jeg lige kan komme på. De er alle Semi permanente dog.

Colorista er mest pastelfarver men Schwarzkopf har nogle pangfarver, bl.a. pink. Jeg har pt en pink i fra Colorista, den ser sådan her ud efter 1 hårvask.

D0F756BA-9003-4976-80F2-5AC8DC611CF1.jpeg


Tak, det var nemlig dit billede, jeg lige så, som vækkede trangen i mig igen :D

Kan de købes i Matas eller Normal eller hvor?


Yes, Colorista kan du få både i Normal, Matas og Føtex :-D

Jeg har en blå liggende, der skal afprøves næste gang.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Spørgsmål vedr. hjemmefarvning i "vilde" farver

Indlægaf Studsgaard » 28. jun 2018, 16:07

Milkshake fra min frisør har også nogle skønne farver, de er dog også hurtigt til at vaskes ud. Men de kan laves meget pang, eller mere pastel, alt efter humør.

Ellers så hårbomberne kan også farve meget kraftigt, og de holder længere en milkshake (er min erfaring.
0

Tilbage til "Skønhed"