God frisør til krøller (Sjælland)

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Utilregnelig
Indlæg: 201
Tilmeldt: 12. aug 2015, 01:20
Kort karma: 64
Likede indlæg: 420

God frisør til krøller (Sjælland)

Indlægaf Utilregnelig » 21. aug 2018, 16:43

Jeg har prøvet et par frisører, siden jeg flyttede til Sjælland, men jeg har stadig ikke fundet The One. Jeg søger en, der kan finde ud af at klippe krøllet hår, og som kan anbefale de rigtige hårprodukter til min lange og efterhånden knastørre manke.

Jeg bor i Holbæk, men arbejder tæt på København, så alt på den strækning har i princippet interesse. Hvis det sågar kan koste mig maks. 500 kr., ville det være helt perfekt.

Kan I anbefale nogen, der lever op til de kriterier?
0
limitededition
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1783

Re: God frisør til krøller (Sjælland)

Indlægaf limitededition » 21. aug 2018, 16:56

Jeg vil anbefale dig frisør niveau på Frederiksberg. Super dygtige og meget søde frisører, og de er gode til krøller. Mener at det koster 550 for en dameklip inkl vask og styling. :)
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: God frisør til krøller (Sjælland)

Indlægaf Spjaerten » 21. aug 2018, 17:53

Henriksen Copenhagen også på Frb. Klip inkl vask og styling fra 320kr
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Utilregnelig
Indlæg: 201
Tilmeldt: 12. aug 2015, 01:20
Kort karma: 64
Likede indlæg: 420

Re: God frisør til krøller (Sjælland)

Indlægaf Utilregnelig » 21. aug 2018, 18:13

Spjaerten skrev:Henriksen Copenhagen også på Frb. Klip inkl vask og styling fra 320kr


Lige præcis dér har jeg faktisk været :lol: Jeg var egentlig også tilfreds nok med klipningen i sig selv (og prisen!), men jeg følte mig slet ikke hørt. Hun spurgte ikke rigtig ind til, hvad jeg gerne ville have (jeg havde bare sagt "mine spidser er ret tørre, så jeg tænker, de skal klippes?"), og hun havde travlt med at snakke med en anden kunde under hele klipningen - så det var et ret ærgerligt indtryk, jeg gik hjem med. Desværre!
0
Brugeravatar
Utilregnelig
Indlæg: 201
Tilmeldt: 12. aug 2015, 01:20
Kort karma: 64
Likede indlæg: 420

Re: God frisør til krøller (Sjælland)

Indlægaf Utilregnelig » 21. aug 2018, 18:14

limitededition skrev:Jeg vil anbefale dig frisør niveau på Frederiksberg. Super dygtige og meget søde frisører, og de er gode til krøller. Mener at det koster 550 for en dameklip inkl vask og styling. :)


Tak - dem researcher jeg lige lidt på! :)
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: God frisør til krøller (Sjælland)

Indlægaf Spjaerten » 21. aug 2018, 18:30

Utilregnelig skrev:
Spjaerten skrev:Henriksen Copenhagen også på Frb. Klip inkl vask og styling fra 320kr


Lige præcis dér har jeg faktisk været :lol: Jeg var egentlig også tilfreds nok med klipningen i sig selv (og prisen!), men jeg følte mig slet ikke hørt. Hun spurgte ikke rigtig ind til, hvad jeg gerne ville have (jeg havde bare sagt "mine spidser er ret tørre, så jeg tænker, de skal klippes?"), og hun havde travlt med at snakke med en anden kunde under hele klipningen - så det var et ret ærgerligt indtryk, jeg gik hjem med. Desværre!


Ej hvor øv en oplevelse. Det overrasker mig meget. Hun hører altid efter og har fokus på mig. Og hun har immervæk været min frisør siden 2012.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Utilregnelig
Indlæg: 201
Tilmeldt: 12. aug 2015, 01:20
Kort karma: 64
Likede indlæg: 420

Re: God frisør til krøller (Sjælland)

Indlægaf Utilregnelig » 21. aug 2018, 19:52

Spjaerten skrev:
Utilregnelig skrev:
Spjaerten skrev:Henriksen Copenhagen også på Frb. Klip inkl vask og styling fra 320kr


Lige præcis dér har jeg faktisk været :lol: Jeg var egentlig også tilfreds nok med klipningen i sig selv (og prisen!), men jeg følte mig slet ikke hørt. Hun spurgte ikke rigtig ind til, hvad jeg gerne ville have (jeg havde bare sagt "mine spidser er ret tørre, så jeg tænker, de skal klippes?"), og hun havde travlt med at snakke med en anden kunde under hele klipningen - så det var et ret ærgerligt indtryk, jeg gik hjem med. Desværre!


Ej hvor øv en oplevelse. Det overrasker mig meget. Hun hører altid efter og har fokus på mig. Og hun har immervæk været min frisør siden 2012.


Det er så sært, hvordan man kan have så vidt forskellige oplevelser! Det viser bare, hvor individuelt det med frisører egentlig er.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: God frisør til krøller (Sjælland)

Indlægaf HappyPaww » 24. okt 2018, 09:46

Khang skrev:Hej

Hvis du stadig er på udkig efter en god frisør, så kan jeg klart anbefale brdr-rolink. De er meget passioneret i det de laver og er sikker på at du vil være tilfreds med deres resultater. Deres priser er endda lige til at overskue, hvis man sammenligner med deres fantastiske service og resultat.
Link fjernet af moderator

Det er så i Nykøbing Falster - måske ikke lige så relevant her :rulle: Men flot du kan reklamere :gogo:
0

Tilbage til "Skønhed"