Tråden for fillers og Botox & andet godt

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Tata
Kort karma: 129
Likede indlæg: 879

Re: Tråden for fillers og Botox & andet godt

Indlægaf Tata » 5. okt 2018, 15:01

OberstNasig skrev:Jeg har selv hybrid-bryn, men overvejer nu filler i læberne, men nu har jeg så søgt op på alt det her med at det kan føre til blindhed, hvis behandleren rammer forkert og jeg ved bare ikke, om jeg tør løbe den risiko blot for at forskønne mine læber. Jeg ved godt, at der er tale om resultater fra lande, hvor der kan være mere eller minde suspekte klinikker og at risikoen er forsvindende lille, men alligevel!
Hvad tænker i om sådan noget?

At det sælger aviser. Hvis du ønsker at få lavet større læber, og vælger en klinik med et godt omdømme, er det virkelig ikke noget at bekymre sig om.

http://pudderdaaserne.dk/2017/07/09/bli ... re-steder/
1
Free Worl Boss
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 837
Likede indlæg: 7732

Indlægaf Aima » 10. okt 2018, 10:23

Jeg har fået to behandlinger i dag. Tear trough og Belkyra under hagen. Jeg fik 1 ml under hvert øje, og det kom faktisk bag på mig der var plads til så meget. Han sagde endda, at jeg for ‘a completely perfect result’ skulle få lidt mere i om et par måneder. Jeg syntes egentligt ikke mine rander var SÅ slemme, men jeg tror det er fordi det primært var hulninger der var mit problem. Jeg havde hverken poser eller var mørk under øjnene, så ift. til fx. min veninde der havde meget mørke rander før hun fik tear trough, så det ikke lige så voldsomt ud. Jeg er ikke særligt hævet overhovedet og kun en lillebitte smule blå.

Til gengæld er jeg ret hævet og lidt øm under hagen, og behandlingen var ubetinget den mest smertefulde jeg endnu har fået. Avav. Jeg kan først forvente at se et resultat om et par måneder, så jeg håber det var smerten værd :D

Jeg gav i øvrigt 2370 kroner omregnet til dansk valuta. Jeg blev behandlet af en australsk læge med klinik på Bali. Selvom jeg ikke kan sætte en finger på de steder jeg er blevet behandlet hjemme, er det her alligevel det mest tjekkede jeg har prøvet. Han var under begge behandlinger assisteret af en sygeplejerske der konsekvent nedkølede indstikningstederne med en lille feysedims inden han stak, og jeg blev lokalbedøvet under hagen (det var det der gjorde så ondt at blive, jeg tør ikke tænke på hvor ondt det havde gjort uden bedøvelse, for produktet skal lægges ret dybt.)

Jeg er superglad!
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Trappestige
Kort karma: 29
Likede indlæg: 548

Indlægaf Trappestige » 10. okt 2018, 10:43

Aima skrev:Jeg har fået to behandlinger i dag. Tear trough og Belkyra under hagen. Jeg fik 1 ml under hvert øje, og det kom faktisk bag på mig der var plads til så meget. Han sagde endda, at jeg for ‘a completely perfect result’ skulle få lidt mere i om et par måneder. Jeg syntes egentligt ikke mine rander var SÅ slemme, men jeg tror det er fordi det primært var hulninger der var mit problem. Jeg havde hverken poser eller var mørk under øjnene, så ift. til fx. min veninde der havde meget mørke rander før hun fik tear trough, så det ikke lige så voldsomt ud. Jeg er ikke særligt hævet overhovedet og kun en lillebitte smule blå.

Til gengæld er jeg ret hævet og lidt øm under hagen, og behandlingen var ubetinget den mest smertefulde jeg endnu har fået. Avav. Jeg kan først forvente at se et resultat om et par måneder, så jeg håber det var smerten værd :D

Jeg gav i øvrigt 2370 kroner omregnet til dansk valuta. Jeg blev behandlet af en australsk læge med klinik på Bali. Selvom jeg ikke kan sætte en finger på de steder jeg er blevet behandlet hjemme, er det her alligevel det mest tjekkede jeg har prøvet. Han var under begge behandlinger assisteret af en sygeplejerske der konsekvent nedkølede indstikningstederne med en lille feysedims inden han stak, og jeg blev lokalbedøvet under hagen (det var det der gjorde så ondt at blive, jeg tør ikke tænke på hvor ondt det havde gjort uden bedøvelse, for produktet skal lægges ret dybt.)

Jeg er superglad!

Det er eddermugme billigt! Én Belkyra behandling koster mere det sted jeg har tjekket, herhjemme. Øv, hvor er jeg misundelig. Jeg kunne så godt tænke mig det, men det er simpelthen for dyrt for min pengepung. Jeg troede faktisk ikke at det kunne fås meget billigere i andre lande.
Jeg har den vildeste dobbelthage! :( Selvom min vægt er godt på vej nedad nu, sker der intet med den. Selv da jeg vejede 47 kg. havde jeg dobbelthage. Jeg véd at den skal behandles væk, men er nok mest hooked på en fedtsugning. Sparer op til det, så jeg kan få det gjort til sommer. Det er simpelthen den, der gør mig mest ked, hver gang jeg kigger i spejlet. Dumme hage! :lol:
Nå, jeg skal til forundersøgelse i morgen angående TT. :banan:
1
OberstNasig
Kort karma: 71
Likede indlæg: 803

Indlægaf OberstNasig » 12. okt 2018, 12:50

Trappestige skrev:
OberstNasig skrev:Jeg har selv hybrid-bryn, men overvejer nu filler i læberne, men nu har jeg så søgt op på alt det her med at det kan føre til blindhed, hvis behandleren rammer forkert og jeg ved bare ikke, om jeg tør løbe den risiko blot for at forskønne mine læber. Jeg ved godt, at der er tale om resultater fra lande, hvor der kan være mere eller minde suspekte klinikker og at risikoen er forsvindende lille, men alligevel!
Hvad tænker i om sådan noget?

Jeg har aldrig hørt så grumme historier fra nogle i DK. Vist er der nogle der ikke burde have tilladelse til at arbejde med nåle, det kan man til tider se i den store plastikgruppe på Facebook, men det er mest hvor behandleren har fyldt i, uden for læbekanten. Til det er der jo udviklet noget man kan sprøjte ind, der opløser filleren. Hvis man selv er realistisk med hvad og hvor meget der skal i og vælger en anerkendt klinik, burde det ikke gå galt.

Nej, du har ret. Hvis ikke det var fordi, at det ikke var bydende nødvendigt, altså som i smertelindrende eller livsnødvendigt at få denne type indgreb, havde jeg da heller ikke tøvet med at få det gjort.
0
Brugeravatar
Tata
Kort karma: 129
Likede indlæg: 879

Indlægaf Tata » 15. okt 2018, 18:51

Jeg har fået IPL i dag hos N'Age i Århus, omkring øjnene. Plejer ikke synes det er noget særligt. Men på første mens dag kombineret med dét område. Av? Men det virker, og det er pointen :) efter 10-14 dage hvor det trækker mørkere op og så skaller det af. Skal have et par gange mere, og så et par kemiske peelinger.
0
Free Worl Boss
Trappestige

Indlægaf Trappestige » 21. okt 2018, 09:31

Jeg fik en længe ønsket tandblegning i går. Hos en med rigtig mange fantastiske, udelukkende positive anmeldelser. Skide sød pige. Jeg har røget on/off siden jeg var 12 år, har dog haft fine, stærke og kridhvide tænder frem til mine graviditeter som smadrede dem fuldstændig.
Det var overhovedet ikke smertefuldt i de 45 minutter, dog irriterende at ligge med den skinne. Men hold nu for satan op, hvor gjorde det ondt hele dagen igår. Jeg havde de vildeste isninger og var tæt på at rive mine tænder ud med en tang. Eller, tanken var der i hvert fald. :lol: Dét gider jeg simpelthen ikke igen! Resultatet er ikke engang noget at skrive om, jeg kan knap nok se det. Hun mente at jeg havde fine hvide tænder i forvejen og derfor ikke kunne tage imod. Yeah, right! ;) Jeg havde selvfølgelig ikke de der meget kraftige misfarvninger som mange andre af hendes kunder, but still. Havde regnet med bedre resultat. Øv. :(
Skulle egentlig have lavet veneers i udlandet for et par måneder siden, men havde desværre en knækket tand der ikke kunne reddes, så den røg ud i stedet og planen blev udskudt et år eller to. Jeg glæder mig sådan til at få et flot smil igen!
0
Oddinary
Kort karma: 34
Likede indlæg: 521

Indlægaf Oddinary » 3. nov 2018, 15:47

Hvor gamle var I da I begyndte på fillers osv? :)
0
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 655
Likede indlæg: 8791

Indlægaf Zombie » 3. nov 2018, 16:19

Oddinary skrev:Hvor gamle var I da I begyndte på fillers osv? :)

Jeg er 32, ligner en på 27, og burde være gået i gang for nogle år siden når det kommer til botox, da man virkelig kan reducere hvad man behøver dér, ved at begynde tidligt og præventivt.

Jeg vil sige, at 27 år er fint, hvis man kan se begyndelsen på dybe panderynker, ved øjnene eller brynene.
Selvfølgelig tidligere, hvis man har behovet, men jeg synes også, man skal passe på ikke st glatte almindelige "Jeg rynker panden fordi jeg er bekymret" rynker, hvis det giver mening.

Fillers er for at modvirke den effekt rynker har haft, eller for at fremhæve fx kindben eller hage.
Jeg trænger fx til filler i rynkerne fra næsefløjene ned til mundvigene, og hvis jeg virkelig ville dyrke det, har jeg vigende hage, og kunne fremme mit udseende med filler i den. Det ønsker jeg dog umiddelbart ikke. :)

Havde jeg ikke haft gode gener og meget sund livsstil, så havde jeg fortrudt jeg ikke gik i gang før, nu jeg gerne vil have det gjort.
0
Oddinary
Kort karma: 34
Likede indlæg: 521

Indlægaf Oddinary » 3. nov 2018, 17:10

Zombie skrev:

Jeg er 32, ligner en på 27, og burde være gået i gang for nogle år siden når det kommer til botox, da man virkelig kan reducere hvad man behøver dér, ved at begynde tidligt og præventivt.

Jeg vil sige, at 27 år er fint, hvis man kan se begyndelsen på dybe panderynker, ved øjnene eller brynene.
Selvfølgelig tidligere, hvis man har behovet, men jeg synes også, man skal passe på ikke st glatte almindelige "Jeg rynker panden fordi jeg er bekymret" rynker, hvis det giver mening.

Fillers er for at modvirke den effekt rynker har haft, eller for at fremhæve fx kindben eller hage.
Jeg trænger fx til filler i rynkerne fra næsefløjene ned til mundvigene, og hvis jeg virkelig ville dyrke det, har jeg vigende hage, og kunne fremme mit udseende med filler i den. Det ønsker jeg dog umiddelbart ikke. :)

Havde jeg ikke haft gode gener og meget sund livsstil, så havde jeg fortrudt jeg ikke gik i gang før, nu jeg gerne vil have det gjort.

Jeg er 28. Jeg har ikke nogen bekymringsrynker eller panderynker, kun lidt "crows feet". De generer mig ikke så meget, men jeg har ikke lyst til at få de dér bekymringsrynker, men jeg er lidt i tvivl om hvor bogstaveligt, man skal tage det med at det kan bruges forebyggende :blush:
0
Trappestige

Indlægaf Trappestige » 3. nov 2018, 17:55

Jeg er 32 og er først begyndt i år. Jeg begyndte først at overveje det for real efter jeg blev 30, men jeg har heller ikke dybe rynker i panden eller noget.
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 386
Likede indlæg: 3276

Indlægaf Pityt » 3. nov 2018, 19:25

Jeg begyndte da jeg var 40. Får lavet brynløft og 11-tallet mellem brynene.
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 248
Likede indlæg: 2975

Indlægaf girl_beat » 3. nov 2018, 21:19

Jeg har fået botox én gang for to og et halvt år siden som 33-årig. Havde i flere år været træt af en vandret panderynke og besluttede, at den ikke skulle med på bryllupsbillederne. Fik ordnet panderynke og let løft af det ene øjenbryn, og jeg var SÅ glad for resultatet. Kunne godt finde på at få det lavet igen på et tidspunkt :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 655
Likede indlæg: 8791

Indlægaf Zombie » 3. nov 2018, 23:26

Oddinary skrev:
Zombie skrev:

Jeg er 28. Jeg har ikke nogen bekymringsrynker eller panderynker, kun lidt "crows feet". De generer mig ikke så meget, men jeg har ikke lyst til at få de dér bekymringsrynker, men jeg er lidt i tvivl om hvor bogstaveligt, man skal tage det med at det kan bruges forebyggende :blush:

Jeg kommer aldrig til at få fx 11 tallet (to dybe lodrette rynker mellem brynene), men hvis du fx allerede nu kan ane, at de vil blive markante senere, kan du bruge botox forebyggende.

Botox er jo nervegift der lammer musklen ved rynken, så hvis du sætter den del af musklen ud af spil NU, kan den jo ikke rynke og dermed skabe de dybe furer.

Hvis du ikke kan se, hvor der evt skulle være et problem, så ville jeg personligt bare afvente.
Det gør jeg selv med to vandrette panderynker, som jeg simpelthen ikke vurderer bliver et problem før jeg er 70. Og så er de velkomne. :lol:
Men jeg holder lige øje, hvis jeg gerne vil forebygge at de udvikler sig.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 201
Likede indlæg: 2031

Indlægaf Knirkemis » 15. nov 2018, 19:05

Jeg er begyndt på botox i bekymringsrynken for et år siden, da jeg var tæt på at blive 39 år. Jeg var begyndt at få lidt linjer i panden, som primært skyldes, at jeg åbenbart har meget mimik i det område, når jeg taler. Botox til bekymringsrynken (som jeg ikke havde) har fjernet det hele, da halvdelen af mine øjenbryn er lammede, og det har så en god effekt på hele min pande.
0

Tilbage til "Skønhed"