Foundation, hjælp

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27063

Re: Foundation, hjælp

Indlægaf ajnaM » 16. okt 2018, 17:50

Mono skrev:Undskyld jeg først følger op nu.
Jeg var i Matas. Den meget unge, men søde, sælger påstod at jeg skulle bruge BB creme og / eller CC creme , kun på linjerne og så foundation oven på. :nerve:
Jeg tror, jeg prøver mig frem med jeres råd istedet.

Men som flere er inde på, så burde jeg pleje min hud :tie:
Tak for hjælpen :worship:


Det lyder som om, de vil bruge BB-cremen som en primer. Lidt mystisk. Men en ordentlig primer kunne sådan set godt være en vej frem.

Og så går jeg altid tilbage til Youngbloods mineralfoundation, der uden tvivl er det, jeg har prøvet, det fungerer bedst. Og jeg har virkelig prøvet meget.

Alternativt laver La Mer den bedste foundation, jeg nogensinde har prøvet - men den koster så vanvittigt mange penge, at det ikke giver mening for almindelige mennesker. :nerve:
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Foundation, hjælp

Indlægaf Oddinary » 6. nov 2018, 16:58

Altså du kunne jo godt nøjes med en BB-creme i størstedelen af ansigtet og så kun bruge foundation ovenpå (alternativt concealer) kun på de områder, hvor du ønsker mere dækning. Kan det være det, hun mente?
Men ja, det vigtigste er helt klart, at du plejer din hud før du lægger makeup. Ellers vil ingenting lægge sig pænt.
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21043

Re: Foundation, hjælp

Indlægaf catnip » 6. nov 2018, 17:30

IrmaPigen skrev:Efter jeg er blevet lidt ældre bruger jeg en af de her to her og så en clinique mineral pudder.

Den orange er mest naturlig og den jeg bedst kan lide at bruge.

Jeg synes det ser bedre ud end foundation, som let giver et pudret el meget sminket udseende. Hvis jeg bruger foundation i dag blander jeg det med en almindelig creme.


Aha, dem er jeg ikke stødt på før :gruble:

Det kunne meget vel være noget for mig, jeg kan nemlig heller ikke lide det meget sminkede look på mig selv.

Normalt blander jeg et lille dup foundation og "Forever Young", begge fra LUSH, i min ansigtscreme og det fungerer rigtig godt til mit daglige behov.
0
- Nevertheless she persisted -

Tilbage til "Skønhed"