Der er ændret i øjenvippefarven?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Buddha
Indlæg: 43
Tilmeldt: 6. okt 2015, 23:10
Kort karma: 0
Likede indlæg: 9

Der er ændret i øjenvippefarven?

Indlægaf Buddha » 16. dec 2015, 02:11

For et par år siden ændrede Depend og Hanne Bang deres "Bryn og vippefarve" til to seperate, en til bryn og en til vipper. Men det sidste halve år er har de begge lavet deres vippe farve om så det er ligesom deres "lyn farve", altså hvor man først putter farve direkte på vipperne og derefter det andet "gele" noget. Den metode virker bare ikke hos mig, de får stort set ingen farve. Den gamle slags hvor man blander begge slags først og så putter det på vipperne i 20-30 min virkede ellers perfekt.

Virker det hos jer?

Jeg læste et sted at brynfarven er den der før hed vippe og brynfarve (men er ikke sikker), jeg har sarte øjene og ved ikke om jeg tør bruge den til det? Der er vel også en grund til de ikke anbefaler det på vipper længere..

Findes der andre slags der virker bedre?
0
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Der er ændret i øjenvippefarven?

Indlægaf Sustentaculum » 16. dec 2015, 16:29

Jeg har prøvet Hanne Bangs vippefarve, for første gang for nylig. Og jeg var svært skuffet. Mine vipper fik en smule farve, men slet ikke nok til at det var besværet værd - Jeg er meget interesseret i at høre om der er andre, bedre løsninger :)
1
Brugeravatar
Buddha
Indlæg: 43
Tilmeldt: 6. okt 2015, 23:10
Kort karma: 0
Likede indlæg: 9

Re: Der er ændret i øjenvippefarven?

Indlægaf Buddha » 16. dec 2015, 22:35

Sustentaculum skrev:Jeg har prøvet Hanne Bangs vippefarve, for første gang for nylig. Og jeg var svært skuffet. Mine vipper fik en smule farve, men slet ikke nok til at det var besværet værd - Jeg er meget interesseret i at høre om der er andre, bedre løsninger :)


Ja den er godt nok blevet elendig. Og så smitter de vildt meget af på huden med ikke vipperne. Jeg prøvede med Depend i dag, men den er ikke meget bedre end Hanne Bang.

Jeg er lige i gang med at bestille den her RefectoCil vippe og bryn farve, den skal blandes inden man kommer det på, ligesom de to andre slags skulle før hen, det er vist de farver frisørene bruger. Skal nok lige givet en melding når jeg har prøvet det :) https://www.beautycos.dk/kategorier/far ... ippefarve/
0
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Der er ændret i øjenvippefarven?

Indlægaf Whoosh » 16. dec 2015, 23:19

Jeg bruger den her. De har den ofte i netto eller bilka til 60 kr.

Jeg bruger den mest til bryn, men har også prøvet på vipperne et par gange, og det fungerede fint.

Billede
1

Tilbage til "Skønhed"