Afsvedne vipper og bryn

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Afsvedne vipper og bryn

Indlægaf Aima » 2. jan 2019, 19:03

FruKuk skrev:
Aima skrev:
FruKuk skrev:
Panton skrev:Hvad er der dog sket? Det lyder bestemt ikke rart!


Havde hovedet oppe i røven og tænkte, at jeg kunne erstatte tændvæske med rensebenzin, da jeg skulle tænde brændeovnen. Det kan man bestemt ikke. Skidtet eksploderede, og jeg fik brændt mit ansigt inklusiv hår, vipper og bryn. Heldigvis var jeg lynhurtig til at flytte mig, så jeg slap med en 1. grads forbrænding i ansigtet.


Puha, søde du! :ae: Hvordan har huden det?


Tak :kys: Armen det var så hjernedødt dumt. Huden kom sig egentligt overraskende hurtigt. Måske 10 dage. Det er ved at være 4 uger siden, så nu er det mest forfængeligheden, der er plaget.


Åh, er bryn og vipper ikke vokset ud på fire uger? Jeg troede faktisk kun det var et spørgsmål om et par uger.

Jeg mangler jo også mine vipper for tiden, og når jeg engang smider medicinen og de får lov at vokse uden at blive ætset, planlægger jeg at gå all in med serum. Jeg har faktisk to forskellige liggende, så jeg vil bruge den ene om aftenen og den anden om morgenen, tænker jeg. Den ene er fra M2 og den anden er fra noget der hedder Xlash. Min veninde, som gav mig den, havde læst i en test at det var den der blev vurderet som værende hurtigst, vistnok.

Men derudover tænker jeg også, at jeg helt dropper mascara den første måneds tid, for min erfaring siger mig det også kan gøre en ret stor forskel. Når jeg har været ude at rejse, og ikke brugt mascara i fire-fem uger, synes jeg hver gang de har været både tættere og længere, når jeg er kommet hjem :)

PS. Jeg tændte engang en grill i stuen. Jeg var 26 år eller deromkring.
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Afsvedne vipper og bryn

Indlægaf MilleMercy » 2. jan 2019, 19:43

FruKuk skrev:
MilleMercy skrev:Jeg ville også prøve med serum, men lad huden få lidt ro først. Har selv prøvet at få svedet bryn og vipper (og Perry much hele det øverste af mit ansigt) af en gasovn og det var frygteligt. Både chokket, smerten og udseendet bagefter.

Håber du finder en løsning og ikke har brændt dig for alvor :ae:


Av for katten da. Du slap vist ikke helt så billigt som mig. Håber, at du ikke er plaget af mén.


Nej nej, ingen mén eller ar heldigvis! Men de første døgn va ikke så sjove.. Mindes dog, at både vipper og bryn voksede synligt ud relativt hurtigt omend der selvfølgelig gik noget tid før vipperne havde normal længde. Det var før serums osv.

Jeg tror mit stunt var lige så dumt som dit, hvis det er nogen trøst :)
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Afsvedne vipper og bryn

Indlægaf FruKuk » 2. jan 2019, 20:29

Aima skrev:
FruKuk skrev:
Aima skrev:
FruKuk skrev:
Panton skrev:Hvad er der dog sket? Det lyder bestemt ikke rart!


Havde hovedet oppe i røven og tænkte, at jeg kunne erstatte tændvæske med rensebenzin, da jeg skulle tænde brændeovnen. Det kan man bestemt ikke. Skidtet eksploderede, og jeg fik brændt mit ansigt inklusiv hår, vipper og bryn. Heldigvis var jeg lynhurtig til at flytte mig, så jeg slap med en 1. grads forbrænding i ansigtet.


Puha, søde du! :ae: Hvordan har huden det?


Tak :kys: Armen det var så hjernedødt dumt. Huden kom sig egentligt overraskende hurtigt. Måske 10 dage. Det er ved at være 4 uger siden, så nu er det mest forfængeligheden, der er plaget.


Åh, er bryn og vipper ikke vokset ud på fire uger? Jeg troede faktisk kun det var et spørgsmål om et par uger.

Jeg mangler jo også mine vipper for tiden, og når jeg engang smider medicinen og de får lov at vokse uden at blive ætset, planlægger jeg at gå all in med serum. Jeg har faktisk to forskellige liggende, så jeg vil bruge den ene om aftenen og den anden om morgenen, tænker jeg. Den ene er fra M2 og den anden er fra noget der hedder Xlash. Min veninde, som gav mig den, havde læst i en test at det var den der blev vurderet som værende hurtigst, vistnok.

Men derudover tænker jeg også, at jeg helt dropper mascara den første måneds tid, for min erfaring siger mig det også kan gøre en ret stor forskel. Når jeg har været ude at rejse, og ikke brugt mascara i fire-fem uger, synes jeg hver gang de har været både tættere og længere, når jeg er kommet hjem :)

PS. Jeg tændte engang en grill i stuen. Jeg var 26 år eller deromkring.


Vipperne er så småt på vej (de forsvandt ikke helt, det blev blot MEGET korte), og måske jeg bare lige skal give det tid og se, om de ikke snart er deres vanlige længde. Er bare ved at være pænt utålmodig...

Men det er jo vand i forhold til det, du gennemgår :nerve: Krydser virkeligt fingre for, at der snart er bedring på vej :ae:
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Afsvedne vipper og bryn

Indlægaf Panton » 2. jan 2019, 20:45

FruKuk skrev:
Panton skrev:Hvad er der dog sket? Det lyder bestemt ikke rart!


Havde hovedet oppe i røven og tænkte, at jeg kunne erstatte tændvæske med rensebenzin, da jeg skulle tænde brændeovnen. Det kan man bestemt ikke. Skidtet eksploderede, og jeg fik brændt mit ansigt inklusiv hår, vipper og bryn. Heldigvis var jeg lynhurtig til at flytte mig, så jeg slap med en 1. grads forbrænding i ansigtet.



Det lyder forfærdeligt :ad!: godt der ikke skete mere og fuck en forskrækkelse :kram:
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win

Tilbage til "Skønhed"