Afsvedne vipper og bryn

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Afsvedne vipper og bryn

Indlægaf FruKuk » 1. jan 2019, 23:45

Jeg er kommet til at brænde mine øjenvipper og bryn næsten af :rulle: Er der noget at gøre for at få skidtet til at gro hurtigt ud igen?
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Afsvedne vipper og bryn

Indlægaf Sophies-mor » 2. jan 2019, 00:11

Nej.
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Afsvedne vipper og bryn

Indlægaf Aima » 2. jan 2019, 00:20

Jeg har hørt om ret gode resultater med vippeserummer, bl.a. lige her:
viewtopic.php?f=9&t=10935
1
I'll stick with hell no's and headphones...
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Afsvedne vipper og bryn

Indlægaf In_your_eyes » 2. jan 2019, 01:02

Denne vippeserum får også gode anmeldelser så vidt jeg kan se, jeg har ikke selv prøvet den
Xlash Eyelash Serum https://g.co/kgs/wf4DSV
1
:pompom:
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Afsvedne vipper og bryn

Indlægaf Panton » 2. jan 2019, 13:05

Hvad er der dog sket? Det lyder bestemt ikke rart!
3
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Afsvedne vipper og bryn

Indlægaf MilleMercy » 2. jan 2019, 13:35

Jeg ville også prøve med serum, men lad huden få lidt ro først. Har selv prøvet at få svedet bryn og vipper (og Perry much hele det øverste af mit ansigt) af en gasovn og det var frygteligt. Både chokket, smerten og udseendet bagefter.

Håber du finder en løsning og ikke har brændt dig for alvor :ae:
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Afsvedne vipper og bryn

Indlægaf FruKuk » 2. jan 2019, 18:43

Panton skrev:Hvad er der dog sket? Det lyder bestemt ikke rart!


Havde hovedet oppe i røven og tænkte, at jeg kunne erstatte tændvæske med rensebenzin, da jeg skulle tænde brændeovnen. Det kan man bestemt ikke. Skidtet eksploderede, og jeg fik brændt mit ansigt inklusiv hår, vipper og bryn. Heldigvis var jeg lynhurtig til at flytte mig, så jeg slap med en 1. grads forbrænding i ansigtet.
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Afsvedne vipper og bryn

Indlægaf FruKuk » 2. jan 2019, 18:44

MilleMercy skrev:Jeg ville også prøve med serum, men lad huden få lidt ro først. Har selv prøvet at få svedet bryn og vipper (og Perry much hele det øverste af mit ansigt) af en gasovn og det var frygteligt. Både chokket, smerten og udseendet bagefter.

Håber du finder en løsning og ikke har brændt dig for alvor :ae:


Av for katten da. Du slap vist ikke helt så billigt som mig. Håber, at du ikke er plaget af mén.
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Afsvedne vipper og bryn

Indlægaf FruKuk » 2. jan 2019, 18:45

Og tak for serum-tips til jer alle :kys:
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Afsvedne vipper og bryn

Indlægaf Aima » 2. jan 2019, 18:45

FruKuk skrev:
Panton skrev:Hvad er der dog sket? Det lyder bestemt ikke rart!


Havde hovedet oppe i røven og tænkte, at jeg kunne erstatte tændvæske med rensebenzin, da jeg skulle tænde brændeovnen. Det kan man bestemt ikke. Skidtet eksploderede, og jeg fik brændt mit ansigt inklusiv hår, vipper og bryn. Heldigvis var jeg lynhurtig til at flytte mig, så jeg slap med en 1. grads forbrænding i ansigtet.


Puha, søde du! :ae: Hvordan har huden det?
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Afsvedne vipper og bryn

Indlægaf kidkomb » 2. jan 2019, 18:48

FruKuk skrev:
Panton skrev:Hvad er der dog sket? Det lyder bestemt ikke rart!


Havde hovedet oppe i røven og tænkte, at jeg kunne erstatte tændvæske med rensebenzin, da jeg skulle tænde brændeovnen. Det kan man bestemt ikke. Skidtet eksploderede, og jeg fik brændt mit ansigt inklusiv hår, vipper og bryn. Heldigvis var jeg lynhurtig til at flytte mig, så jeg slap med en 1. grads forbrænding i ansigtet.

Var det ikke Kira Eggers der lavede det samme for nogle måneder siden? (Her i efteråret i hvert fald)
Det er vitterligt ikke for at mokke dig, jeg tror faktisk at det sker relativt ofte det der. Det samme med tændvæske på en tændt grill.
Det optager mig i øjeblikket, fordi vi i (sviger)familien diskuterer ting der burde være på skoleskemaet.
Feks selvangivelse og indgående kendskab til førstehjælp. Og netop sådan nogle ting som ordentlig gennemgang af de kemikalier man kan finde i en almindelig husholdning og do's and don'ts i den forbindelse.
-Nå, det jeg ville spørge om er: Hvis du havde tænkt grundigt, ville du så have vidst det (at det var en skidt ide)? Eller ville du skulle have googlet dig til det?
-Jeg håber det er ok jeg spørger, så jeg har stof til næste omgang skolesnak med svigerne :genert:
PS jeg ville ikke selv have vidst det uden at google.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Afsvedne vipper og bryn

Indlægaf FruKuk » 2. jan 2019, 18:49

Aima skrev:
FruKuk skrev:
Panton skrev:Hvad er der dog sket? Det lyder bestemt ikke rart!


Havde hovedet oppe i røven og tænkte, at jeg kunne erstatte tændvæske med rensebenzin, da jeg skulle tænde brændeovnen. Det kan man bestemt ikke. Skidtet eksploderede, og jeg fik brændt mit ansigt inklusiv hår, vipper og bryn. Heldigvis var jeg lynhurtig til at flytte mig, så jeg slap med en 1. grads forbrænding i ansigtet.


Puha, søde du! :ae: Hvordan har huden det?


Tak :kys: Armen det var så hjernedødt dumt. Huden kom sig egentligt overraskende hurtigt. Måske 10 dage. Det er ved at være 4 uger siden, så nu er det mest forfængeligheden, der er plaget.
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Afsvedne vipper og bryn

Indlægaf FruKuk » 2. jan 2019, 18:53

kidkomb skrev:
FruKuk skrev:
Panton skrev:Hvad er der dog sket? Det lyder bestemt ikke rart!


Havde hovedet oppe i røven og tænkte, at jeg kunne erstatte tændvæske med rensebenzin, da jeg skulle tænde brændeovnen. Det kan man bestemt ikke. Skidtet eksploderede, og jeg fik brændt mit ansigt inklusiv hår, vipper og bryn. Heldigvis var jeg lynhurtig til at flytte mig, så jeg slap med en 1. grads forbrænding i ansigtet.

Var det ikke Kira Eggers der lavede det samme for nogle måneder siden? (Her i efteråret i hvert fald)
Det er vitterligt ikke for at mokke dig, jeg tror faktisk at det sker relativt ofte det der. Det samme med tændvæske på en tændt grill.
Det optager mig i øjeblikket, fordi vi i (sviger)familien diskuterer ting der burde være på skoleskemaet.
Feks selvangivelse og indgående kendskab til førstehjælp. Og netop sådan nogle ting som ordentlig gennemgang af de kemikalier man kan finde i en almindelig husholdning og do's and don'ts i den forbindelse.
-Nå, det jeg ville spørge om er: Hvis du havde tænkt grundigt, ville du så have vidst det (at det var en skidt ide)? Eller ville du skulle have googlet dig til det?
-Jeg håber det er ok jeg spørger, så jeg har stof til næste omgang skolesnak med svigerne :genert:
PS jeg ville ikke selv have vidst det uden at google.


Det er helt ok, at du spørger :)

Jeg vidste godt, at det måske ikke var verdens bedste ide, men jeg vidste ikke, at det var SÅ dumt. Min kemilærer-mand har efterfølgende undervist i, at ved tændvæske antændes væsken, hvor ved rensebenzin antændes dampene. Og så noget om, at jeg er en kæmpe idiot :genert:
4
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Afsvedne vipper og bryn

Indlægaf kidkomb » 2. jan 2019, 18:56

FruKuk skrev:
Det er helt ok, at du spørger :)

Jeg vidste godt, at det måske ikke var verdens bedste ide, men jeg vidste ikke, at det var SÅ dumt. Min kemilærer-mand har efterfølgende undervist i, at ved tændvæske antændes væsken, hvor ved rensebenzin antændes dampene. Og så noget om, at jeg er en kæmpe idiot :genert:

Du er bestemt ikke en kæmpe idiot :ae:
Men det er jo temmelig vigtig viden, sådan noget, når man har det i sit hjem. Deraf diskussionen omkring ting på skoleskemaet :D
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Afsvedne vipper og bryn

Indlægaf Fru Sunshine » 2. jan 2019, 18:58

Jeg har afprøvet flere øjenvippesera, og de har virket lige godt.
M2, Revitalash og 4longlashes. Eneste forskel er prisen.
Jeg har en på vej fra L'biotica, der skulle være endnu bedre end de andre.

Men de virker i hvert fald på mig.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Skønhed"