Keratosis Pilaris

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27374

Re: Keratosis Pilaris

Indlægaf ajnaM » 14. maj 2019, 18:08

Hewlett skrev:
ajnaM skrev:Jeg har virkelig haft god effekt af The Ordinarys mælkesyre! Salicylsyren har ikke haft samme effekt. Overvejede at prøve AHA/BHA-masken, men det blev ikke nødvendigt, for det er vitterligt helt væk, når jeg bruger mælkesyren.

Jeg bruger den et par gange om ugen, og det er nok til at holde det nede. Jeg brugte det stort set dagligt til at begynde med. Det tog et par måneders tid, før det var godt.

Jeg har i øvrigt også brugt HTH tidligere, og også med nogenlunde effekt - men det fik det aldrig helt væk, det er først nu.


Hvilken én af de to koncentrationer har du succes med?

Mener både der er en 5% og en 10%.


Den stærkeste. :cool:
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Keratosis Pilaris

Indlægaf Panton » 14. maj 2019, 18:24

Jeg bliver nødt til at google det, aner ikke hvad det er. Der mangler foto :D

Edit, det skulle ikke lyde som om det var sjovt, det ser ikke rart ud. Føler med jer :genert:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Keratosis Pilaris

Indlægaf HappyPaww » 3. jun 2019, 17:04

Jeg tror det er det jeg har henover brystkassen: En masse små talgknopper, der er virkelig genstridige :rulle:

Jeg har læst mig frem til at BHA/Salicylsyre skulle være godt fordi det både virker i overfladen og nede i porerne :gruble:

Nogen gode erfaringer med produkter (gerne noget, der ikke koster en formue i tilfælde af at det ikke virker)..?
0

Tilbage til "Skønhed"