Spraytan does and dont

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4211

Re: Spraytan does and dont

Indlægaf Fræksak » 22. maj 2019, 22:29

Jeg er på den ene side vild med spray tan, og samtidig synes jeg det er skide besværligt :genert:.

For mig går der faktisk et lille døgns tid, før jeg synes, det holder helt op med at klistre/give den dér lidt mærkelige fornemmelse.

Jeg venter altid mindst 8 timer med at gå i bad, og alligevel ryger der altid en del farve af ved første bad. Jeg ville bestemt ikke kunne træne, nærmest ikke indenfor det første døgn, uden at der røg noget af eller det stribede.

Jeg træner ikke decideret, men jeg sveder alligevel :-D. Jeg plejer bare at have løst, mørkt tøj på, og så kan man faktisk bare vente på, at det tørrer helt ind et lille døgn senere. Uanset hvor tidligt på dagen, jeg bliver sprayet, kan man se det på mit sengetøj næste dag (men det går altid af i vask).

Panton, jeg kan anbefale http://www.tanningdanmark.dk - jeg plejer at bruge den ved Kgs. Nytorv.
1
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Spraytan does and dont

Indlægaf Panton » 23. maj 2019, 04:10

Fræksak skrev:Jeg er på den ene side vild med spray tan, og samtidig synes jeg det er skide besværligt :genert:.

For mig går der faktisk et lille døgns tid, før jeg synes, det holder helt op med at klistre/give den dér lidt mærkelige fornemmelse.

Jeg venter altid mindst 8 timer med at gå i bad, og alligevel ryger der altid en del farve af ved første bad. Jeg ville bestemt ikke kunne træne, nærmest ikke indenfor det første døgn, uden at der røg noget af eller det stribede.

Jeg træner ikke decideret, men jeg sveder alligevel :-D. Jeg plejer bare at have løst, mørkt tøj på, og så kan man faktisk bare vente på, at det tørrer helt ind et lille døgn senere. Uanset hvor tidligt på dagen, jeg bliver sprayet, kan man se det på mit sengetøj næste dag (men det går altid af i vask).

Panton, jeg kan anbefale http://www.tanningdanmark.dk - jeg plejer at bruge den ved Kgs. Nytorv.


Det var faktisk præcis det sted jeg havde bestilt en tid, også på Kgs Nytorv. Men jeg må vel teste det, og så gøre det i den uge hvor jeg ikke har min søn, det virker noget nemmere. Men det bliver ikke inden festen på lørdag!

Den der klistrede fornemmelse, jeg hader det. Jeg bruger aldrig creme på kroppen af samme grund. Så jeg kan godt gå ud fra at jeg ikke kan træne dagen efter en ST, gider ikke blive stribet :lol:
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Spraytan does and dont

Indlægaf Panton » 23. maj 2019, 08:50

SurSødSovs skrev:Hvorfor ikke bare vælge nogen, der bruger den type, der kun skal sidde en times tid?



Det har jeg så ikke kunnet finde, har tjekket en del steder :gruble:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win

Tilbage til "Skønhed"