Intim voksbehandling

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Intim voksbehandling

Indlægaf Pandesteg » 14. maj 2017, 07:47

Hunkat skrev:Undskyld at jeg lige hiver en gammel tråd op men jeg går i samme tanker som Mizzy og efter at have læst her tænker jeg at jeg (måske) er klar til at tage springet. Er der nogen der kan anbefale et godt sted i København?


Beauty Avenue på Frederiksberg - de er dog ret dyre, men dygtige. Book hos Sonja eller Bella.

Hvis Amager er tættere på dig, så kan jeg også anbefale NoRush på Tycho Brahes Allé. Billigere end ovenstående, men heller ikke så meget wellness-fornemmelse over det. Men hun kan sit kram 100%.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Intim voksbehandling

Indlægaf MilleMercy » 14. maj 2017, 09:04

Hunkat skrev:Undskyld at jeg lige hiver en gammel tråd op men jeg går i samme tanker som Mizzy og efter at have læst her tænker jeg at jeg (måske) er klar til at tage springet. Er der nogen der kan anbefale et godt sted i København?


Christina hos Noir i Indre by er fantastisk sød og virkelig dygtig :love2:
0
Mie
Indlæg: 28
Tilmeldt: 31. maj 2017, 15:44
Kort karma: 1
Likede indlæg: 32

Re: Intim voksbehandling

Indlægaf Mie » 31. maj 2017, 15:48

Det skal jeg SÅ meget have prøvet :-)
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Intim voksbehandling

Indlægaf Pandesteg » 31. maj 2017, 17:03

Pandesteg skrev:
Hunkat skrev:Undskyld at jeg lige hiver en gammel tråd op men jeg går i samme tanker som Mizzy og efter at have læst her tænker jeg at jeg (måske) er klar til at tage springet. Er der nogen der kan anbefale et godt sted i København?


Beauty Avenue på Frederiksberg - de er dog ret dyre, men dygtige. Book hos Sonja eller Bella.

Hvis Amager er tættere på dig, så kan jeg også anbefale NoRush på Tycho Brahes Allé. Billigere end ovenstående, men heller ikke så meget wellness-fornemmelse over det. Men hun kan sit kram 100%.


Jeg kan forresten nu tilføje Lucia fra Beauty Avenue - hun er sygt god til af aflede ens opmærksomhed fra behandlingen!! Har bestilt tid hos hende de næste par måneder :gogo:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Intim voksbehandling

Indlægaf Hunkat » 31. maj 2017, 17:18

Pandesteg skrev:
Pandesteg skrev:
Hunkat skrev:Undskyld at jeg lige hiver en gammel tråd op men jeg går i samme tanker som Mizzy og efter at have læst her tænker jeg at jeg (måske) er klar til at tage springet. Er der nogen der kan anbefale et godt sted i København?


Beauty Avenue på Frederiksberg - de er dog ret dyre, men dygtige. Book hos Sonja eller Bella.

Hvis Amager er tættere på dig, så kan jeg også anbefale NoRush på Tycho Brahes Allé. Billigere end ovenstående, men heller ikke så meget wellness-fornemmelse over det. Men hun kan sit kram 100%.


Jeg kan forresten nu tilføje Lucia fra Beauty Avenue - hun er sygt god til af aflede ens opmærksomhed fra behandlingen!! Har bestilt tid hos hende de næste par måneder :gogo:


Hende kunne jeg sagtens finde på at prøve. Jeg fik tid hos Sonia og hun var virkelig sød og meget åben om at det gør altså pisseondt lige når det sker. Av for helvede :gisp:

Men jeg tror også jeg kommer tilbage, jeg var faktisk rigtig tilfreds så det var et super godt tip :blomst:
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Skønhed"