Mascara primer?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Jin_ah
Indlæg: 70
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:41
Kort karma: 2
Likede indlæg: 29

Mascara primer?

Indlægaf Jin_ah » 24. okt 2021, 18:55

Ja simpelt spørgsmål :)

Bruger du mascara primer? Og i så fald hvilken?

Jeg har lige, umulige asiatiske vipper. Jeg får det til at fungere med øjenvippebukker og vandfast mascara, men tænker om primer gør det endnu bedre og kan pleje vipperne? Eller om det ekstra lag vil tynge vipperne.
0
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Mascara primer?

Indlægaf Venus222 » 24. okt 2021, 19:59

Har du overvejet at få lavet et lashlift? :)
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7799

Re: Mascara primer?

Indlægaf Filipai » 24. okt 2021, 20:19

Jeg har forsøgt mig med Diablo lashlfit. Og det er virkeligt noget jeg kan anbefale- skal have taget mig sammen igen snart.

Ellers så synes jeg Loreal Paradise primer er meget fin, men den skal være i et helt tyndt lag :)
0
Jin_ah
Indlæg: 70
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:41
Kort karma: 2
Likede indlæg: 29

Re: Mascara primer?

Indlægaf Jin_ah » 26. okt 2021, 18:57

Venus222 skrev:Har du overvejet at få lavet et lashlift? :)


Ja :blush2: men synes det er lidt dyrt at vedligeholde :(
0
Jin_ah
Indlæg: 70
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:41
Kort karma: 2
Likede indlæg: 29

Re: Mascara primer?

Indlægaf Jin_ah » 26. okt 2021, 19:00

Filipai skrev:Jeg har forsøgt mig med Diablo lashlfit. Og det er virkeligt noget jeg kan anbefale- skal have taget mig sammen igen snart.

Ellers så synes jeg Loreal Paradise primer er meget fin, men den skal være i et helt tyndt lag :)


Det er noget du selv gør?
Jeg er hunderæd for at gøre det selv :panik:
Jeg tør ikke engang bruge kontaktlinser, fordi jeg er bange for at beskadige mine øjne :lol:
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7799

Re: Mascara primer?

Indlægaf Filipai » 26. okt 2021, 19:31

Jin_ah skrev:
Filipai skrev:Jeg har forsøgt mig med Diablo lashlfit. Og det er virkeligt noget jeg kan anbefale- skal have taget mig sammen igen snart.

Ellers så synes jeg Loreal Paradise primer er meget fin, men den skal være i et helt tyndt lag :)


Det er noget du selv gør?
Jeg er hunderæd for at gøre det selv :panik:
Jeg tør ikke engang bruge kontaktlinser, fordi jeg er bange for at beskadige mine øjne :lol:


Yes gør det selv . Jeg bruger nu også kontaktlinser, men med stor omhu. På samme måde som med dette , det giver dog det vildeste løft . Kan bare kun tage et øje ad gangen når jeg selv skal fikse det, og så bliver det lidt et tidskrævende projekt.
0
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Mascara primer?

Indlægaf Grissebassen » 28. okt 2021, 08:32

Filipai skrev:Jeg har forsøgt mig med Diablo lashlfit. Og det er virkeligt noget jeg kan anbefale- skal have taget mig sammen igen snart.

Ellers så synes jeg Loreal Paradise primer er meget fin, men den skal være i et helt tyndt lag :)

Er lige nødt til at høre, hvor længe dit lashlift holder, når du gør det selv. De gange jeg har fået det lavet professionelt har det nærmest kun holdt en uge. Og så skal der vist gå nogle uger igennem. I forhold til prisen er det ikke det værd. Men jeg har hørt noget om, at man gerne må gøre det ofte med hjemmekits'ne. Ved du noget om det?
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Mascara primer?

Indlægaf Ally » 28. okt 2021, 11:24

Jeg bruger Smashbox' Photo Finish Lash Primer. Jeg har brugt den længe og det er en primer, jeg vender tilbage til igen og igen.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Rosie
Indlæg: 96
Tilmeldt: 18. okt 2015, 15:15
Kort karma: 5
Likede indlæg: 123

Re: Mascara primer?

Indlægaf Rosie » 28. okt 2021, 18:48

Grissebassen skrev:
Filipai skrev:Jeg har forsøgt mig med Diablo lashlfit. Og det er virkeligt noget jeg kan anbefale- skal have taget mig sammen igen snart.

Ellers så synes jeg Loreal Paradise primer er meget fin, men den skal være i et helt tyndt lag :)

Er lige nødt til at høre, hvor længe dit lashlift holder, når du gør det selv. De gange jeg har fået det lavet professionelt har det nærmest kun holdt en uge. Og så skal der vist gå nogle uger igennem. I forhold til prisen er det ikke det værd. Men jeg har hørt noget om, at man gerne må gøre det ofte med hjemmekits'ne. Ved du noget om det?


Jeg har også brugt diablo lashlift og har også en godt resultat. Jeg har dog har erfaret at mine øjenvipper åbenbart må være mere “grove”?, så jeg har øget tiden de anbefaler med 2 min. Jeg prøvede mig frem lidt af gangen og holdt meget øje med om det var tegn til at de knækkede. Så holder det de der 6-8 uger som de lover. De siger man kan gøre det hver 4. uge
1
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7799

Re: Mascara primer?

Indlægaf Filipai » 28. okt 2021, 20:02

Grissebassen skrev:
Filipai skrev:Jeg har forsøgt mig med Diablo lashlfit. Og det er virkeligt noget jeg kan anbefale- skal have taget mig sammen igen snart.

Ellers så synes jeg Loreal Paradise primer er meget fin, men den skal være i et helt tyndt lag :)

Er lige nødt til at høre, hvor længe dit lashlift holder, når du gør det selv. De gange jeg har fået det lavet professionelt har det nærmest kun holdt en uge. Og så skal der vist gå nogle uger igennem. I forhold til prisen er det ikke det værd. Men jeg har hørt noget om, at man gerne må gøre det ofte med hjemmekits'ne. Ved du noget om det?


Køber det på deres egen hjemmeside. Det ligner nylavet i cirka 3 uger og i totalt i 4-6 uger for mig :)
1

Tilbage til "Skønhed"