Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Muscari
Kort karma: 2
Likede indlæg: 9

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Muscari » 12. sep 2017, 05:25

Hvor køber I Dermalogica billigst (inden for EU)?
0
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 189
Likede indlæg: 1914

Indlægaf flicka » 14. sep 2017, 15:50

Muscari skrev:Hvor køber I Dermalogica billigst (inden for EU)?

Nicehair.dk og Beautyflash.co.uk
1
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Muscari
Likede indlæg: 9

Indlægaf Muscari » 14. sep 2017, 16:22

flicka skrev:
Muscari skrev:Hvor køber I Dermalogica billigst (inden for EU)?

Nicehair.dk og Beautyflash.co.uk

Mange tak! :) Dem vil jeg lige se nærmere på.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 193
Likede indlæg: 1938

Indlægaf Knirkemis » 29. sep 2017, 07:56

Er der nogen, som har prøvet Lancome Visionnaire Crescendo, som vil give en anmeldelse. Jeg snakkede med en Matasdulle, som roste den til skyerne. Jeg overvejer, at prøve den når det bliver lidt mere efterårsagtigt med mindre sol, så jeg ikke skal være alt for obs på solcreme konstant.
0
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 685
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 4516

Indlægaf Vira » 29. sep 2017, 15:27

De af jer der er vilde med Matas hæl og fodkur, pga. det høje indhold af urea, jeg vil lige tippe jer om at Aldi lige nu har fodcremer til en flad tier med samme høje indhold, og for samme mængde som koster 60 i Matas versionen :-D

2017-09-29 17.25.39.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
I'm not limited edition, I'm weird.
Selene
Likede indlæg: 12

Indlægaf Selene » 8. okt 2017, 16:24

Hvad gør I andre med shampoo som ikke fungerer for jer? Selve emballagen er jo hård plast, men der er indhold i og jeg vil ikke tømme dem i vasken hvis der er en bedre måde at skaffe sig af med det på.
0
Brugeravatar
Junika
Kort karma: 23
Likede indlæg: 246

Indlægaf Junika » 8. okt 2017, 17:38

Selene skrev:Hvad gør I andre med shampoo som ikke fungerer for jer? Selve emballagen er jo hård plast, men der er indhold i og jeg vil ikke tømme dem i vasken hvis der er en bedre måde at skaffe sig af med det på.

Brug det som bodywash :)
1
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 234
Likede indlæg: 2776

Indlægaf girl_beat » 8. okt 2017, 18:58

Selene skrev:Hvad gør I andre med shampoo som ikke fungerer for jer? Selve emballagen er jo hård plast, men der er indhold i og jeg vil ikke tømme dem i vasken hvis der er en bedre måde at skaffe sig af med det på.

Bruger det op alligevel (jeg køber stort set kun halv-dyr frisørshampoo) eller forærer det væk :)

Måske vi skulle overveje en byttebørs? :-D
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Akehurst2
Kort karma: 575
Likede indlæg: 12183

Indlægaf Akehurst2 » 10. okt 2017, 15:27

Jeg er nødt til at stoppe med med at bruge Paulas Choice, da jeg ikke kan få det leveret efter at jeg er flyttet :whine:

Har ellers været helt sindssygt glad for det. Findes der noget, der minder om det, dokumenterede ingredienser, uden parfume, kemisk peeling, god til sart hud?

Jeg er ligeglad med prisen, men det skal være noget, der er til at få fat i (kunne købes i Belgien eller leveres med post - ikke med fragtfirma).
0
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1731

Indlægaf twinkle » 10. okt 2017, 16:47

Akehurst2 skrev:Jeg er nødt til at stoppe med med at bruge Paulas Choice, da jeg ikke kan få det leveret efter at jeg er flyttet :whine:

Har ellers været helt sindssygt glad for det. Findes der noget, der minder om det, dokumenterede ingredienser, uden parfume, kemisk peeling, god til sart hud?

Jeg er ligeglad med prisen, men det skal være noget, der er til at få fat i (kunne købes i Belgien eller leveres med post - ikke med fragtfirma).

Kig på The Ordinary :)
0
avdotja
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4112

Indlægaf avdotja » 10. okt 2017, 17:36

Akehurst2 skrev:Jeg er nødt til at stoppe med med at bruge Paulas Choice, da jeg ikke kan få det leveret efter at jeg er flyttet :whine:

Jeg fik da leveret til Belgien sidste år uden problemer :gruble:

EDIT: Har lige tjekket og det ser ud som om jeg har bestilt via deres hollandske side - gratis fragt og det hele :D

og i en helt anden boldgade, kunne det være du kunne være interesseret i den her event: http://www.culinaria.brussels/

EDIT EDIT: Det kommer selvfølgelig an på hvad problemet helt præcist er - har ingen anelse om hvorvidt det blev leveret med fragtfirma eller den normale post
Senest rettet af avdotja 10. okt 2017, 17:49, rettet i alt 1 gang.
0
Akehurst2
Kort karma: 575
Likede indlæg: 12183

Indlægaf Akehurst2 » 10. okt 2017, 17:48

avdotja skrev:

Jeg fik da leveret til Belgien sidste år uden problemer :gruble:

De leverer til Belgien ja (og man skal ganske rigtigt bestille fra den hollandske side) men kun med DHL og ikke til servicepoints, og jeg kan hverken få leveret til mit arbejde eller sidde hjemme hele dage og vente på levering.
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 783
Likede indlæg: 14749

Indlægaf Juki » 11. okt 2017, 21:19

Har I nogle gode råd til sarte og kløende øjne?

Den sidste tid er mine øjne begyndt at klø og være rigtig irriterede. Det føles som om der fx er kommet en øjenvippe ind i øjet.

Fordi jeg klør/masserer øjene er min hud omkring øjene blevet øm og irriteret så det gør ondt når jeg rører omkring dem.

Jeg har ikke brugt makeup eller lignende længe så jeg tror ikke det er en allergisk reaktion. Kan det skyldes det kolde vejr måske? Og ikke mindst hvad kan man gøre ved det?

Øjnene føles ikke tørre, men det kan godt være jeg skal have fat i nogle øjendråber alligevel?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Venus222
Kort karma: 62
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 880

Indlægaf Venus222 » 14. okt 2017, 21:25

Jeg ville prøve med Benaliv øjendråber i første omgang. Allergiske reaktioner kan komme af alt muligt og på alle mulige tidspunkter. :)
0
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 193
Likede indlæg: 1938

Indlægaf Knirkemis » 18. okt 2017, 08:41

Jeg vil bare lige komme med en lille hyldest til den gode Ole Henriksen.

Jeg har brugt Three Little Wonders i lidt over en måned nu, og det der med Ole-gløden kommer altså ikke ud af den blå luft :blush2: . Min hud ser så fin og levende ud. Jeg er også begyndt at bruge Vichy´s idealia night peel (en flydende peel med glycol), og selvom både Ole og Vichy er lidt pricy, så er det alle pengene værd. Rigtig rart, efter at være blevet slemt skuffet over The Ordinary.
1

Tilbage til "Skønhed"