Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 15. feb 2018, 22:51

Jeg manglede lige en makeup fjerner i forgårs, og brugte derfor en matas vandfast makeupfjerner fra bagerst i skabet. Nu har jeg udslæt og knopper i hele ansigt og kæberegion. Det ligner lidt talgknopper, men de klør og er helt røde. Jeg har igår og idag måtte plastre mit ansigt til i tykt lag foundation for at skjule det. Har prøvet en fed parfumefri creme, antihistaminer, at exfoliere det og selvfølgelig brugt min normale gode makeup fjerner igen, men intet rykker på dem. Hvad gør en klog? Kan man på nogen måde fremskynde processen så jeg kan få min normale fine hud igen ? :( Jeg dropper makeup fra nu indtil mandag, men er ved at kradse især min kæberegion helt i stykker :(
0
Brugeravatar
differentdaydifferentperson
Indlæg: 881
Tilmeldt: 27. sep 2016, 19:04
Kort karma: 99
Likede indlæg: 1124

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf differentdaydifferentperson » 16. feb 2018, 00:13

Fenty Beauty Foundation (ikke prøvet eller brudt endnu, har fået en lille tester med, må snart få testet)
2 matte lip creams efra Body shop. Den ene i en pink-pink farve og jeg tror faktisk jeg fortryder den ret meget, ved ikke lige hvad der sker. Den anden er jeg vild med
Fenty Beauty lip gloss, elsker den
Herome nail hardener
Filorga Nutri Filler lips (elsker den, men mine læber er også meget meget smadrede, kunne se stor forskel efter første nat
2 Sunspa tan In a can, en mousse og en sprog
Pudderdaasernes Niacinamid 10%
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Stitch » 16. feb 2018, 05:26

Filipai skrev:Jeg manglede lige en makeup fjerner i forgårs, og brugte derfor en matas vandfast makeupfjerner fra bagerst i skabet. Nu har jeg udslæt og knopper i hele ansigt og kæberegion. Det ligner lidt talgknopper, men de klør og er helt røde. Jeg har igår og idag måtte plastre mit ansigt til i tykt lag foundation for at skjule det. Har prøvet en fed parfumefri creme, antihistaminer, at exfoliere det og selvfølgelig brugt min normale gode makeup fjerner igen, men intet rykker på dem. Hvad gør en klog? Kan man på nogen måde fremskynde processen så jeg kan få min normale fine hud igen ? :( Jeg dropper makeup fra nu indtil mandag, men er ved at kradse især min kæberegion helt i stykker :(


Jeg ville også sige at du skal undgå makeup og alt hvad der er parfumeret. Brug gerne noget kølende. Gerne en creme med aloe Vera. Eller ren aloe hvis du har en en plante.

Er det bedre i dag?
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 16. feb 2018, 07:35

Stitch skrev:
Filipai skrev:Jeg manglede lige en makeup fjerner i forgårs, og brugte derfor en matas vandfast makeupfjerner fra bagerst i skabet. Nu har jeg udslæt og knopper i hele ansigt og kæberegion. Det ligner lidt talgknopper, men de klør og er helt røde. Jeg har igår og idag måtte plastre mit ansigt til i tykt lag foundation for at skjule det. Har prøvet en fed parfumefri creme, antihistaminer, at exfoliere det og selvfølgelig brugt min normale gode makeup fjerner igen, men intet rykker på dem. Hvad gør en klog? Kan man på nogen måde fremskynde processen så jeg kan få min normale fine hud igen ? :( Jeg dropper makeup fra nu indtil mandag, men er ved at kradse især min kæberegion helt i stykker :(


Jeg ville også sige at du skal undgå makeup og alt hvad der er parfumeret. Brug gerne noget kølende. Gerne en creme med aloe Vera. Eller ren aloe hvis du har en en plante.

Er det bedre i dag?


Jeg prøver at give det rent aloe vera. Det er desværre blevet værre idag. Vågnede i nat fordi det begyndte at dunke i det ene øre, det var så begyndt at hæve rundt omkring mine små øreringe der stadig sad i. Og det er begyndt at gå ned mod kravebenet, et sted hvor det slet ikke er blevet berørt af det der makeup fjerneren.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 16. feb 2018, 07:36

Lemonella skrev:Håber din hud snart får det bedre.
Næste gang du står og mangler en makeupfjerner, så brug olivenolie.


Tak for tippet :) Det bliver vejen frem næste gang jeg står og mangler.
Det er også helt fjollet, plejer at have en stående både på badeværelset og soveværelset, men de var begge endt i soveværelset og min mand lå og sov. Næste gang bliver han vækket :D
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Stitch » 16. feb 2018, 08:06

Filipai skrev:
Stitch skrev:
Filipai skrev:Jeg manglede lige en makeup fjerner i forgårs, og brugte derfor en matas vandfast makeupfjerner fra bagerst i skabet. Nu har jeg udslæt og knopper i hele ansigt og kæberegion. Det ligner lidt talgknopper, men de klør og er helt røde. Jeg har igår og idag måtte plastre mit ansigt til i tykt lag foundation for at skjule det. Har prøvet en fed parfumefri creme, antihistaminer, at exfoliere det og selvfølgelig brugt min normale gode makeup fjerner igen, men intet rykker på dem. Hvad gør en klog? Kan man på nogen måde fremskynde processen så jeg kan få min normale fine hud igen ? :( Jeg dropper makeup fra nu indtil mandag, men er ved at kradse især min kæberegion helt i stykker :(


Jeg ville også sige at du skal undgå makeup og alt hvad der er parfumeret. Brug gerne noget kølende. Gerne en creme med aloe Vera. Eller ren aloe hvis du har en en plante.

Er det bedre i dag?


Jeg prøver at give det rent aloe vera. Det er desværre blevet værre idag. Vågnede i nat fordi det begyndte at dunke i det ene øre, det var så begyndt at hæve rundt omkring mine små øreringe der stadig sad i. Og det er begyndt at gå ned mod kravebenet, et sted hvor det slet ikke er blevet berørt af det der makeup fjerneren.



Åh nej. Det lyder som en virkelig heftig allergisk reaktion. Har du antihistaminer?

Men ja - ren aloe vera hvis du har. Det plejer at kølne og hjælpe.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 16. feb 2018, 08:32

Stitch skrev:
Åh nej. Det lyder som en virkelig heftig allergisk reaktion. Har du antihistaminer?

Men ja - ren aloe vera hvis du har. Det plejer at kølne og hjælpe.


Ja har taget en alnok omkring klokken 1 i nat, og så prøver jeg at tage en igen om lidt. Gud hvor er det irriterende, godt jeg ikke skal noget vigtigt i weekenden og bare kan gå og være grim og klønde med aloe vera i fjæset :D
0
Brugeravatar
Trillian
Indlæg: 138
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:12
Kort karma: 7
Likede indlæg: 134

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Trillian » 28. feb 2018, 19:12

Der er goodie dag i dag hos magasin. Kan I andre se 20% rabatten når I er logget ind? Jeg kan ingen rabat se, heller ikke når jeg putter produkter i kurven. Elsker at kunne se hvor meget jeg kunne spare og browse lidt, men det kan jeg jo ikke når det ikke virker :boo:
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Stitch » 28. feb 2018, 19:16

Trillian skrev:Der er goodie dag i dag hos magasin. Kan I andre se 20% rabatten når I er logget ind? Jeg kan ingen rabat se, heller ikke når jeg putter produkter i kurven. Elsker at kunne se hvor meget jeg kunne spare og browse lidt, men det kan jeg jo ikke når det ikke virker :boo:


Jeg har lige testet på mobilen og det virker fint. Du har valgt en vare med 20% og logget ind?

Screenshot_20180228-201428.png
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Trillian
Indlæg: 138
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:12
Kort karma: 7
Likede indlæg: 134

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Trillian » 28. feb 2018, 19:20

Jep. Som du kan se, står der “mit magasin” = jeg er logget ind. Ingen rabat.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Stitch » 28. feb 2018, 21:25

Trillian skrev:Jep. Som du kan se, står der “mit magasin” = jeg er logget ind. Ingen rabat.


Har du prøvet på en anden browser eller enhed? :gruble:
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Stitch » 28. feb 2018, 21:30

Virker stadig her :gruble:

Screenshot_20180228-222847.png
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf PaleSeptember » 2. mar 2018, 16:00

Rabatkoder til feelunique? Findes det?
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 2. mar 2018, 16:05

PaleSeptember skrev:Rabatkoder til feelunique? Findes det?


De havde lige her for et par dage siden, men det er ikke ligesom med H&M i “gamle” dage, hvor der af og til var nogle hemmelige koder man kunne snyde sig til lidt rabat med :)
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf PaleSeptember » 2. mar 2018, 16:11

twinkle skrev:
PaleSeptember skrev:Rabatkoder til feelunique? Findes det?


De havde lige her for et par dage siden, men det er ikke ligesom med H&M i “gamle” dage, hvor der af og til var nogle hemmelige koder man kunne snyde sig til lidt rabat med :)


Får man mail, hvis det er? For jeg er vist ikke på deres mailingliste.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner

Tilbage til "Skønhed"