Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf LadyFox » 9. maj 2019, 10:45

Grissebassen skrev:
PaleSeptember skrev:
Tilly skrev:
PaleSeptember skrev:Er der nogen, der kan anbefale en dagcreme (alternativt natcreme), som ikke er alt for dyr, og så er god til tør/sensitiv hud? Der må gerne være nogle af de der ingredienser i, der gør noget godt for huden, når man er oppe i alderen :D

Jeg er ret glad for denne som jeg har købt i Normal til 49 kr :)

IMG_20190508_185929-450x600.jpg


Tak for buddet, den har jeg prøvet, den gjorde ikke noget godt for min hud.

Jeg bruger Clinique Moisture Surge Intense nu, så det må gerne være i den prisklasse (et par hundrede plus minus).

Jeg har også brugt den før. Men nu har jeg totalt forelsket mig i niveas ansigtscremer. Jeg bruger pt den dagcreme, der hedder noget med urban. Og jeg er vild med den :love: Jeg har ikke oplevet en creme før, der kunne holde min tørre og sarte hud fugtmættet hele dagen.

Jeg bruger også en Nivea Urban, dog en nat creme - og jeg købte den med meget lave forventninger, men den fungerer overraskende godt for min hud.
1
...
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27065

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf ajnaM » 9. maj 2019, 12:01

PaleSeptember skrev:
Tilly skrev:
PaleSeptember skrev:Er der nogen, der kan anbefale en dagcreme (alternativt natcreme), som ikke er alt for dyr, og så er god til tør/sensitiv hud? Der må gerne være nogle af de der ingredienser i, der gør noget godt for huden, når man er oppe i alderen :D

Jeg er ret glad for denne som jeg har købt i Normal til 49 kr :)

IMG_20190508_185929-450x600.jpg


Tak for buddet, den har jeg prøvet, den gjorde ikke noget godt for min hud.

Jeg bruger Clinique Moisture Surge Intense nu, så det må gerne være i den prisklasse (et par hundrede plus minus).


Hvad har du af problemer med moisture surgen?

Jeg bruger den, bare i den 'ikke-intense' udgave, og den er perfekt til mig. Især nu om sommeren, hvor frosten ikke gør min hud endnu mere tør.
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf PaleSeptember » 9. maj 2019, 14:43

ajnaM skrev:
PaleSeptember skrev:
Tilly skrev:
PaleSeptember skrev:Er der nogen, der kan anbefale en dagcreme (alternativt natcreme), som ikke er alt for dyr, og så er god til tør/sensitiv hud? Der må gerne være nogle af de der ingredienser i, der gør noget godt for huden, når man er oppe i alderen :D

Jeg er ret glad for denne som jeg har købt i Normal til 49 kr :)

IMG_20190508_185929-450x600.jpg


Tak for buddet, den har jeg prøvet, den gjorde ikke noget godt for min hud.

Jeg bruger Clinique Moisture Surge Intense nu, så det må gerne være i den prisklasse (et par hundrede plus minus).


Hvad har du af problemer med moisture surgen?

Jeg bruger den, bare i den 'ikke-intense' udgave, og den er perfekt til mig. Især nu om sommeren, hvor frosten ikke gør min hud endnu mere tør.


Jeg har egentlig ikke problemer med den, men synes måske heller ikke, den gør noget særligt for min hud.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 9. maj 2019, 17:58

Jeg er blevet ret glad for pudderdaasernes anti-age creme blandet op med 2-3 dråber hybenkerneolie.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27065

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf ajnaM » 9. maj 2019, 18:46

PaleSeptember skrev:Jeg har egentlig ikke problemer med den, men synes måske heller ikke, den gør noget særligt for min hud.


Ah, jeg bruger alt muligt andet, der gør alt muligt for min hud, så cremen skal bare fugte igennem, så er jeg glad. :D
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Tilly » 11. maj 2019, 09:00

Jeg overvejer at kaste mig ud i at farve mine øjenvipper. Nogen der kan anbefale en bestemt øjenvippefarve? :)
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf LaScrooge » 11. maj 2019, 11:58

Santopia skrev:Jeg har den her serum liggende som jeg ikke rigtigt har fået brugt. Bare mig eller er ingredienslisten ret kedelig? Nogle ideer til hvad jeg kan bruge den til?


Der er karamel i. Du kan bruge den i muffins :-D
0
And we both know: I will be delicious
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Jedi » 15. maj 2019, 08:47

DenSyngendeLussing skrev:
Santopia skrev:Jeg har den her serum liggende som jeg ikke rigtigt har fået brugt. Bare mig eller er ingredienslisten ret kedelig? Nogle ideer til hvad jeg kan bruge den til?


Min holdning til det dér Comme Deux er, at det er en fis i en hornlygte. Når man kigger på deres produkter, virker det til at handle mere om præsentation end indhold.

Da jeg fik Goodiebox, fik jeg både sådan en serum, som du har og en ansigtsmaske kaldet Disco Skin, som havde som gimmick, at der var perlemor i. Serummet havde absolut ingen effekt på min hud og masken gav jeg til min mor, da jeg simpelthen ikke gider “hudpleje,” som indeholder unødvendigt bras som glitter eller shimmer.

Jeg ville give serummet væk, alternativt kyle den ud, hvis jeg var dig.


Hov hov, alt kan da bruges på fødderne!
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Sophaya » 15. maj 2019, 20:20

PaleSeptember skrev:Er der nogen, der kan anbefale en dagcreme (alternativt natcreme), som ikke er alt for dyr, og så er god til tør/sensitiv hud? Der må gerne være nogle af de der ingredienser i, der gør noget godt for huden, når man er oppe i alderen :D



Jeg ved ikke noget om gode ingredienser, men jeg er virkelig glad for den her: https://www.luxplus.dk/produkt/olay-ess ... f15-100-ml
Min hud er blevet så flot, efter jeg er begyndt at bruge den.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 16. maj 2019, 06:02

LadyFox skrev:
Grissebassen skrev:
PaleSeptember skrev:
Tilly skrev:
PaleSeptember skrev:Er der nogen, der kan anbefale en dagcreme (alternativt natcreme), som ikke er alt for dyr, og så er god til tør/sensitiv hud? Der må gerne være nogle af de der ingredienser i, der gør noget godt for huden, når man er oppe i alderen :D

Jeg er ret glad for denne som jeg har købt i Normal til 49 kr :)

IMG_20190508_185929-450x600.jpg


Tak for buddet, den har jeg prøvet, den gjorde ikke noget godt for min hud.

Jeg bruger Clinique Moisture Surge Intense nu, så det må gerne være i den prisklasse (et par hundrede plus minus).

Jeg har også brugt den før. Men nu har jeg totalt forelsket mig i niveas ansigtscremer. Jeg bruger pt den dagcreme, der hedder noget med urban. Og jeg er vild med den :love: Jeg har ikke oplevet en creme før, der kunne holde min tørre og sarte hud fugtmættet hele dagen.

Jeg bruger også en Nivea Urban, dog en nat creme - og jeg købte den med meget lave forventninger, men den fungerer overraskende godt for min hud.


Hvis man har sensitiv hud i forbindelse med parfume, vil jeg fraråde Nivea, jeg reagerer på parfumen i hvertfald :/
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf lillebjoern » 16. maj 2019, 09:32

Grissebassen skrev:Er der nogen der ved, hvor man kan få en flydende eyeliner, der ikke er sort? Fx mørkeblå- grå- eller brun? Gerne noget der ikke er for dyrt.


Gosh har nogle gode nogle (her i brun):

https://www.goshcopenhagen.dk/da/eyes/l ... -3329.html
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Trillian
Indlæg: 138
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:12
Kort karma: 7
Likede indlæg: 134

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Trillian » 17. maj 2019, 10:21

Trappestige skrev:
DenSyngendeLussing skrev:
Trappestige skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Er der nogen, der ved om DHL eftersender opkrævninger for told- og momshåndtering, eller har jeg bare været heldig? Jeg prøvede nemlig for nylig at bestille noget fra iHerb for første gang og pakken er netop ankommet i dag. Selvom jeg var langt over bagatelgrænsen på 80 kr., er den tilsyneladende ikke blevet tilbageholdt i tolden?

Du har bare været heldig. Jeg har taget chancen rigtig mange gange med Iherb. Kun blevet taget to gange. De tilbageholder pakken, og sender brev hjem hvis de har nuppet den.


Fedt fedt fedt fedt fedt! Var ellers forberedt på at skulle af med 160 kr. i håndteringsgebyr. :D

Jeg har bare ladet pakken ryge tilbage, når den er blevet taget. :genert: Det er kun hvis du vil have den udleveret fra tolden at du skal betale.


Har du fået penge tilbage af Iherb, når pakken er retur? Jeg har aldrig, de siger bare at de ikke har modtaget den retur.
0
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf HappyHippo » 17. maj 2019, 14:43

Trillian skrev:
Trappestige skrev:
DenSyngendeLussing skrev:
Trappestige skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Er der nogen, der ved om DHL eftersender opkrævninger for told- og momshåndtering, eller har jeg bare været heldig? Jeg prøvede nemlig for nylig at bestille noget fra iHerb for første gang og pakken er netop ankommet i dag. Selvom jeg var langt over bagatelgrænsen på 80 kr., er den tilsyneladende ikke blevet tilbageholdt i tolden?

Du har bare været heldig. Jeg har taget chancen rigtig mange gange med Iherb. Kun blevet taget to gange. De tilbageholder pakken, og sender brev hjem hvis de har nuppet den.


Fedt fedt fedt fedt fedt! Var ellers forberedt på at skulle af med 160 kr. i håndteringsgebyr. :D

Jeg har bare ladet pakken ryge tilbage, når den er blevet taget. :genert: Det er kun hvis du vil have den udleveret fra tolden at du skal betale.


Har du fået penge tilbage af Iherb, når pakken er retur? Jeg har aldrig, de siger bare at de ikke har modtaget den retur.


Jeg har fået pengene retur. Efter et års tid, hvor jeg havde glemt alt om det. Havde heller ikke kontaktet dem.
0
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. okt 2015, 11:14
Kort karma: 23
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 279

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Imahawaiigirl » 18. maj 2019, 18:15

Hvilken øjenvippefarve er den bedste? Den skal være sort som graven. Og kan man godt gøre det selv - altså helt alene, med nogenlunde fornuftigt resultat, eller er det bedre bare at smutte til frisøren og få det gjort? Problemet er at jeg har meget dårligt tid til det sidste... :cool:
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf HappyPaww » 18. maj 2019, 21:11

Jeg er ved at løbe tør for ansigtscreme, og kunne godt bruge jeres anbefalinger.

Krav:
- Til tør og sart hud (min hud skriger på fugt)
- Helst uden for meget parfume og stads
- Meget gerne med solfaktor
- Max pris omkring de 200, meget gerne lavere

Nogle bud?
0

Tilbage til "Skønhed"