Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Venus222 » 21. jan 2017, 16:23

DenSyngendeLussing skrev:Hvad bruger I andre til at eksfoliere jeres læber her i vintertiden? Jeg bruger en god læbepomade, så mine læber er ikke tørre, men jeg bøvler stadig med død hud. En tandbørste hjælper, men klarer ikke tricket helt.



Jeg bruger en fra ELF, som ligner en læbestift i udformningen. Den er vist bare lavet af læbepomade og sukker. Men jeg synes den virker fint. :)
0
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf KitKat » 23. jan 2017, 12:50

Jeg er måske ved at forelske mig lidt i den her frisure :)

Mit hår er langt nok til at jeg kan klippe det sådan, og jeg tror godt min ansigtsform kan bære det, men mit hår er virkelig fint, tyndt og "sjasket"
Der er slet ikke noget hold, fald eller fylde i, og et par pift med saltvandsspray gør ikke nogen mærkbar forskel, så der ville skulle mere "stads" i for at få det til at fylde lidt.

Har I nogle bud på om det overhovedet er en frisure som er realistisk i mit hår, og evt. hvad jeg skal style det med hvis det er?

Den primære årsag til at jeg overvejer at skifte frisure er, at det er nået en længde hvor det begynder at blive slidt og knække for mig, så jeg tænker noget pjusket vil camouflere det lidt, men samtidig må styling vel så heller ikke være for hård ved håret når det i forvejen er lidt sølle?


medium-length-layered-hairstyles-fine-hair-54deac4757c11.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Duldul
Indlæg: 17
Tilmeldt: 22. aug 2016, 06:48
Kort karma: 2
Likede indlæg: 29

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Duldul » 24. jan 2017, 08:20

[quote="KitKat"]Jeg er måske ved at forelske mig lidt i den her frisure :)

Mit hår er langt nok til at jeg kan klippe det sådan, og jeg tror godt min ansigtsform kan bære det, men mit hår er virkelig fint, tyndt og "sjasket"
Der er slet ikke noget hold, fald eller fylde i, og et par pift med saltvandsspray gør ikke nogen mærkbar forskel, så der ville skulle mere "stads" i for at få det til at fylde lidt.

Har I nogle bud på om det overhovedet er en frisure som er realistisk i mit hår, og evt. hvad jeg skal style det med hvis det er?
[quote]

Got2B Texture Clay voks synes jeg hjælper en del til fylde, hvis man krammer det hurtigt i håret - det er lidt slemt til at tørre hurtigt i hænderne. Men det ser ikke fedtet ud, og holder hele dagen på mig :gogo:
2
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Knirkemis » 27. jan 2017, 09:17

Er der nogen af jer, der har erfaring med gradvis afblegning af håret med blonderingsspray? Jeg vil gerne være lidt lysere, men synes det bliver lidt dyrt i frisør-penge efterhånden. På den anden side er jeg lidt nervøs for, selv at eksperimentere for meget med afblegning. Jeg har egentlig købt en pakke rigtig afblegning, men frygter at stå med håret i hånden efter brug. Mit hår er lidt frizzet efter 3 omgange ved frisøren, men ikke decideret ødelagt.

Hjælp og gode råd modtages med kyshånd.
0
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Tata » 27. jan 2017, 15:54

Knirkemis skrev:Er der nogen af jer, der har erfaring med gradvis afblegning af håret med blonderingsspray? Jeg vil gerne være lidt lysere, men synes det bliver lidt dyrt i frisør-penge efterhånden. På den anden side er jeg lidt nervøs for, selv at eksperimentere for meget med afblegning. Jeg har egentlig købt en pakke rigtig afblegning, men frygter at stå med håret i hånden efter brug. Mit hår er lidt frizzet efter 3 omgange ved frisøren, men ikke decideret ødelagt.

Hjælp og gode råd modtages med kyshånd.

Blonderingsspray, det fortsætter med at virke (oxidere), uanset hvor meget du vasker håret efterfølgende, så det slider helt ekstremt på håret, det er nok noget af det skrappeste du kan udsætte håret for. Hvis du får det farvet efterfølgende hos frisøren, kan du ikke være sikker på resultatet. Har ikke selv prøvet, men har set hår der har været udsat for det.
1
Timian :lun:
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Knirkemis » 27. jan 2017, 19:26

Tata skrev:
Knirkemis skrev:Er der nogen af jer, der har erfaring med gradvis afblegning af håret med blonderingsspray? Jeg vil gerne være lidt lysere, men synes det bliver lidt dyrt i frisør-penge efterhånden. På den anden side er jeg lidt nervøs for, selv at eksperimentere for meget med afblegning. Jeg har egentlig købt en pakke rigtig afblegning, men frygter at stå med håret i hånden efter brug. Mit hår er lidt frizzet efter 3 omgange ved frisøren, men ikke decideret ødelagt.

Hjælp og gode råd modtages med kyshånd.

Blonderingsspray, det fortsætter med at virke (oxidere), uanset hvor meget du vasker håret efterfølgende, så det slider helt ekstremt på håret, det er nok noget af det skrappeste du kan udsætte håret for. Hvis du får det farvet efterfølgende hos frisøren, kan du ikke være sikker på resultatet. Har ikke selv prøvet, men har set hår der har været udsat for det.

Okay, det lyder voldsomt :mellow:
0
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Tata » 28. jan 2017, 10:09

Knirkemis skrev:
Tata skrev:
Knirkemis skrev:Er der nogen af jer, der har erfaring med gradvis afblegning af håret med blonderingsspray? Jeg vil gerne være lidt lysere, men synes det bliver lidt dyrt i frisør-penge efterhånden. På den anden side er jeg lidt nervøs for, selv at eksperimentere for meget med afblegning. Jeg har egentlig købt en pakke rigtig afblegning, men frygter at stå med håret i hånden efter brug. Mit hår er lidt frizzet efter 3 omgange ved frisøren, men ikke decideret ødelagt.

Hjælp og gode råd modtages med kyshånd.

Blonderingsspray, det fortsætter med at virke (oxidere), uanset hvor meget du vasker håret efterfølgende, så det slider helt ekstremt på håret, det er nok noget af det skrappeste du kan udsætte håret for. Hvis du får det farvet efterfølgende hos frisøren, kan du ikke være sikker på resultatet. Har ikke selv prøvet, men har set hår der har været udsat for det.

Okay, det lyder voldsomt :mellow:


Ja, ved det godt, i forhold til det "bare" er en spray, men det er jo brintoverilte, der er virkemidlet deri.
0
Timian :lun:
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Junika » 29. jan 2017, 13:36

Iiiih altså, nu er det jo blevet sådan at man kan købe direkte fra Tartes hjemmeside og undgå moms og gebyrer og få gratis fragt, hvis man køber for over 556 kr. Jeg dør snart hvis jeg ikke får prøvet shape tape! Er der nogen fra Aarhus der vil lave en ordre sammen? Jeg kan ikke finde nok ting jeg gider at have til at nå op på de 556kr...
1
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Junika » 29. jan 2017, 20:29

Lismaens skrev:
Junika skrev:Iiiih altså, nu er det jo blevet sådan at man kan købe direkte fra Tartes hjemmeside og undgå moms og gebyrer og få gratis fragt, hvis man køber for over 556 kr. Jeg dør snart hvis jeg ikke får prøvet shape tape! Er der nogen fra Aarhus der vil lave en ordre sammen? Jeg kan ikke finde nok ting jeg gider at have til at nå op på de 556kr...


Jeg vil gerne have prøvet den der amazonian clay foundation. Men jeg bor i Randers... Du kan evt. bare vindesende den med Dao, hvis du gider. :)


Hvordan fungerer dao..? :)
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
selfie
Indlæg: 57
Tilmeldt: 21. dec 2015, 18:07
Kort karma: 0
Likede indlæg: 32

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf selfie » 30. jan 2017, 04:13

Jeg er i USA. er der nogen der har nogle tips til hvad man bare må have herovre? :)
0
:fløjt:
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Junika » 30. jan 2017, 15:36

selfie skrev:Jeg er i USA. er der nogen der har nogle tips til hvad man bare må have herovre? :)


Rcma no colour powder , Tarte shape tape, It cosmetics CC creme!
1
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Junika » 30. jan 2017, 15:37

selfie skrev:Jeg er i USA. er der nogen der har nogle tips til hvad man bare må have herovre? :)


Rcma no colour powder , Tarte shape tape, It cosmetics CC creme! Måske en lille Viseart palette også.
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Soulme
Indlæg: 186
Tilmeldt: 4. nov 2015, 20:47
Kort karma: 7
Likede indlæg: 161

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Soulme » 31. jan 2017, 16:37

Jeg har luge købt min første MAC studio fix powder foundation. Og den er jo fantastsisk.
Men hvilken børste tænker i er Bedst?
Lige pt bruger jeg den jeg har fra mineral pudder. Dem fra bare Minerals. Men er usikker på om det de beste at bruge eller om de for grove.
0
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Junika » 31. jan 2017, 18:38

Lismaens skrev:
Junika skrev:
Lismaens skrev:
Junika skrev:Iiiih altså, nu er det jo blevet sådan at man kan købe direkte fra Tartes hjemmeside og undgå moms og gebyrer og få gratis fragt, hvis man køber for over 556 kr. Jeg dør snart hvis jeg ikke får prøvet shape tape! Er der nogen fra Aarhus der vil lave en ordre sammen? Jeg kan ikke finde nok ting jeg gider at have til at nå op på de 556kr...


Jeg vil gerne have prøvet den der amazonian clay foundation. Men jeg bor i Randers... Du kan evt. bare vindesende den med Dao, hvis du gider. :)


Hvordan fungerer dao..? :)


Man udfylder afsender/modtager på coolrunner.dk, skriver nummeret på pakken og indleverer den i en pakkeshop.


Jeg ser lige om der er andre der vil være med, og ellers overvejer jeg om jeg kan finde ud af det der dao :D
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Junika » 31. jan 2017, 18:39

Soulme skrev:Jeg har luge købt min første MAC studio fix powder foundation. Og den er jo fantastsisk.
Men hvilken børste tænker i er Bedst?
Lige pt bruger jeg den jeg har fra mineral pudder. Dem fra bare Minerals. Men er usikker på om det de beste at bruge eller om de for grove.


Den er helt fin at bruge. Du kan evt. bruge en all-round buffing brush, hvis du gerne vil finde noget blødere :)
1
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??

Tilbage til "Skønhed"