Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Soulme
Indlæg: 186
Tilmeldt: 4. nov 2015, 20:47
Kort karma: 7
Likede indlæg: 161

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Soulme » 31. jan 2017, 18:48

Tak.
Så fortsætter jeg bare med at bruge hvad jeg har. Tør ikke spørge MAC kvinderne, for så har jeg ALDRIG den rigtige pensel, men skal købe en ny.
1
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Junika » 31. jan 2017, 19:00

Soulme skrev:Tak.
Så fortsætter jeg bare med at bruge hvad jeg har. Tør ikke spørge MAC kvinderne, for så har jeg ALDRIG den rigtige pensel, men skal købe en ny.


Du kan evt. gå på nettet og kigge på Real Techniques buffing brush eller Zoevas silk finish brush, hvis du på et tidspunkt vil prøve noget andet uden at blive ruineret :) Jeg har den samme pudderfoundation fra Mac og også børsten fra Bareminerals, og man kan godt få den til at lægge sig bedre/anderledes på huden med andre pensler :)
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Venus222 » 1. feb 2017, 22:00

Junika skrev:Iiiih altså, nu er det jo blevet sådan at man kan købe direkte fra Tartes hjemmeside og undgå moms og gebyrer og få gratis fragt, hvis man køber for over 556 kr. Jeg dør snart hvis jeg ikke får prøvet shape tape! Er der nogen fra Aarhus der vil lave en ordre sammen? Jeg kan ikke finde nok ting jeg gider at have til at nå op på de 556kr...


Hvordan er det lige med told, når man handler på Tartes hjemmeside? Sender de ikke fra USA? :gruble:
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Annione » 1. feb 2017, 22:08

DenSyngendeLussing skrev:Hvad ville I bruge et gavekort på 300 kr. til i Matas? Jeg har fået et i gave, men jeg står ikke umiddelbart og mangler noget specielt.


Vitaminpiller til det her røvsyge, pissekolde vintervejr :-D Fornemmer man, at jeg ikke bryder mig om dansk vinter?
0
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Junika » 1. feb 2017, 22:10

Venus222 skrev:
Junika skrev:Iiiih altså, nu er det jo blevet sådan at man kan købe direkte fra Tartes hjemmeside og undgå moms og gebyrer og få gratis fragt, hvis man køber for over 556 kr. Jeg dør snart hvis jeg ikke får prøvet shape tape! Er der nogen fra Aarhus der vil lave en ordre sammen? Jeg kan ikke finde nok ting jeg gider at have til at nå op på de 556kr...


Hvordan er det lige med told, når man handler på Tartes hjemmeside? Sender de ikke fra USA? :gruble:


Man slipper for det, hvis man køber over det der beløb. Tjek pudderdåserne, de har forklaret det ordentligt for et par dage siden:)
1
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Junika » 2. feb 2017, 20:22

Lismaens skrev:Kan man ikke få sådan en lukket børsteholder, lignende denne, indenfor EU? Den billigste koster 140 inkl. fragt på eBay men de er alle fra Kina. Gider ikke betale told på den.


Har ikke noget svar, men Gud hvor er de fine!
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 2. feb 2017, 20:32

Hvilken cleanser bruger i? Er ved at have brugt min nuværende op, og traditionen tror SKAL jeg bare prøve noget nyt :-)
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Junika » 3. feb 2017, 15:08

twinkle skrev:Hvilken cleanser bruger i? Er ved at have brugt min nuværende op, og traditionen tror SKAL jeg bare prøve noget nyt :-)


Paulas choice Calm til fedtet hud. Hvis du har kombineret hud har jeg en sprit ny cleanser i Paulas skin balancing serie til salg :D Bare lige til info. :P
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 3. feb 2017, 16:00

Junika skrev:
twinkle skrev:Hvilken cleanser bruger i? Er ved at have brugt min nuværende op, og traditionen tror SKAL jeg bare prøve noget nyt :-)


Paulas choice Calm til fedtet hud. Hvis du har kombineret hud har jeg en sprit ny cleanser i Paulas skin balancing serie til salg :D Bare lige til info. :P


Ellers tak, prøvede den da jeg brugte PC og den er lidt for skrap til mig :)
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Junika » 3. feb 2017, 17:46

twinkle skrev:
Junika skrev:
twinkle skrev:Hvilken cleanser bruger i? Er ved at have brugt min nuværende op, og traditionen tror SKAL jeg bare prøve noget nyt :-)


Paulas choice Calm til fedtet hud. Hvis du har kombineret hud har jeg en sprit ny cleanser i Paulas skin balancing serie til salg :D Bare lige til info. :P


Ellers tak, prøvede den da jeg brugte PC og den er lidt for skrap til mig :)


Pokkers :P Men ellers så er deres Calm serie virkelig god! Jeg kan ikke anbefale andet end Paula, for alt blegner i forhold til hendes produkter. På min hud altså :)
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Mangoness » 3. feb 2017, 20:43

Bruger i nogensinde jeres club matas points til noget? :gruble:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Mangoness » 4. feb 2017, 08:03

Vira skrev:
Mangoness skrev:Bruger i nogensinde jeres club matas points til noget? :gruble:

Jeg får dem altid brugt :-D er der ikke noget med at man kan betale med dem nu?


Man kan vist få trukket 50 kr. fra beløbet, når man har købt for over XXX kr. (jeg tror, det er omkring 250 kr., man skal købe for :gruble:)
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Mangoness » 5. feb 2017, 08:11

Vira skrev:
Mangoness skrev:
Vira skrev:
Mangoness skrev:Bruger i nogensinde jeres club matas points til noget? :gruble:

Jeg får dem altid brugt :-D er der ikke noget med at man kan betale med dem nu?


Man kan vist få trukket 50 kr. fra beløbet, når man har købt for over XXX kr. (jeg tror, det er omkring 250 kr., man skal købe for :gruble:)

Man kan i hvert fald veksle dem til gavekort i pointshoppen når man har et vist antal. Får du dem normalt ikke brugt?


Jeg får ikke pointene brugt normalt, nej. Men de sidste to gange er jeg blevet spurgt ved kassen, om jeg vil bruge nogle af mine point og have trukket 50 kr. fra beløbet. Det har jeg så bare sagt ja til.

Jeg har i 2016 optjent over 1200 point og i 2015 over 1500 point uden at få dem brugt. Så nu har jeg bestilt lidt i deres pointshop :genert:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Annione » 5. feb 2017, 08:50

twinkle skrev:Hvilken cleanser bruger i? Er ved at have brugt min nuværende op, og traditionen tror SKAL jeg bare prøve noget nyt :-)


Bruger du creme eller sæbe? Og hvilken type hud har du?

Jeg bruger pt. Elizabeth Ardens Prevage, i sidste uge brugte jeg de sidste dråber af Visible Difference, også Elizabeth Arden. Begge er lækre, og efterlader på ingen måde huden tør, som jeg ellers synes er et problem med sæber - også de milde.
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 5. feb 2017, 11:19

Annione skrev:
twinkle skrev:Hvilken cleanser bruger i? Er ved at have brugt min nuværende op, og traditionen tror SKAL jeg bare prøve noget nyt :-)


Bruger du creme eller sæbe? Og hvilken type hud har du?

Jeg bruger pt. Elizabeth Ardens Prevage, i sidste uge brugte jeg de sidste dråber af Visible Difference, også Elizabeth Arden. Begge er lækre, og efterlader på ingen måde huden tør, som jeg ellers synes er et problem med sæber - også de milde.


Ja, det kunne jeg godt have uddybet lidt :lol:

Jeg bruger cream cleansers. Brugte egentlig i lang tid mere sæbe-agtige cleansers, men min hud trives åbenbart ikke så godt med det.
Men ellers har jeg kombineret hud, til den dehydrerede side.
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:

Tilbage til "Skønhed"