Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Knirkemis » 4. apr 2017, 06:23

Junika skrev:
StripesAddict skrev:Endnu et spørgsmål..

Mine øjenbryn "driller" mig, og jeg vil gerne have en prof til at forme dem, sådan at jeg ved hvad jeg skal gå efter, når jeg selv plukker dem. Men hvem skal man have fat i for den slags - en kosmetolog? Konkrete anbefalinger i KBH modtages også gerne - er lidt bange for at få dem skamplukket.


Benefit i Sephora har en ret genial browbar. Og de følger ligesom trenden - hvis man selv ønsker det, så absolut ingen skamplukning! :)

Ved du, hvad det koster? Jeg har også overvejet, at få plukket mine i form.
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf StripesAddict » 4. apr 2017, 14:35

Knirkemis skrev:
Junika skrev:
StripesAddict skrev:Endnu et spørgsmål..

Mine øjenbryn "driller" mig, og jeg vil gerne have en prof til at forme dem, sådan at jeg ved hvad jeg skal gå efter, når jeg selv plukker dem. Men hvem skal man have fat i for den slags - en kosmetolog? Konkrete anbefalinger i KBH modtages også gerne - er lidt bange for at få dem skamplukket.


Benefit i Sephora har en ret genial browbar. Og de følger ligesom trenden - hvis man selv ønsker det, så absolut ingen skamplukning! :)

Ved du, hvad det koster? Jeg har også overvejet, at få plukket mine i form.


Synes der stod omkring 180 kr. på deres hjemmeside (mere hvis de også skal farves)
1
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf KitKat » 6. apr 2017, 07:07

Er der mon nogen af jer som har erfaring med henna som hårfarve?

Jeg har selv farvet med rød henna i mange år og er rigtig glad for det, men jeg kunne måske godt tænke mig nogle "pift" med noget pangfarve, lilla eller noget fx uden at det er helt gennemtænkt endnu :blush:

Jeg har altid hørt, at man ikke kan farve med "kemi-farve" ovenpå henna, men aldrig hørt noget om hvorfor?
Ødelægger det håret, bliver det grønt, tager det bare ikke imod?
0
Oxan
Indlæg: 124
Tilmeldt: 28. okt 2015, 11:50
Kort karma: 9
Likede indlæg: 90

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Oxan » 7. apr 2017, 11:33

KitKat skrev:Er der mon nogen af jer som har erfaring med henna som hårfarve?

Jeg har selv farvet med rød henna i mange år og er rigtig glad for det, men jeg kunne måske godt tænke mig nogle "pift" med noget pangfarve, lilla eller noget fx uden at det er helt gennemtænkt endnu :blush:

Jeg har altid hørt, at man ikke kan farve med "kemi-farve" ovenpå henna, men aldrig hørt noget om hvorfor?
Ødelægger det håret, bliver det grønt, tager det bare ikke imod?


Henna ligger UDEN på hårstrået, hvorimod kemifarver trænger ind i håret. Det er derfor ikke til at vide hvad der sker, hvis man kommer kemifarve i et hennafarvet hår :-)
0
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf KitKat » 7. apr 2017, 11:53

Oxan skrev:
KitKat skrev:Er der mon nogen af jer som har erfaring med henna som hårfarve?

Jeg har selv farvet med rød henna i mange år og er rigtig glad for det, men jeg kunne måske godt tænke mig nogle "pift" med noget pangfarve, lilla eller noget fx uden at det er helt gennemtænkt endnu :blush:

Jeg har altid hørt, at man ikke kan farve med "kemi-farve" ovenpå henna, men aldrig hørt noget om hvorfor?
Ødelægger det håret, bliver det grønt, tager det bare ikke imod?


Henna ligger UDEN på hårstrået, hvorimod kemifarver trænger ind i håret. Det er derfor ikke til at vide hvad der sker, hvis man kommer kemifarve i et hennafarvet hår :-)


Øv, så tør jeg nok ikke tage chancen :(
-men tak alligevel :)
0
Oxan
Indlæg: 124
Tilmeldt: 28. okt 2015, 11:50
Kort karma: 9
Likede indlæg: 90

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Oxan » 7. apr 2017, 14:25

Har fået nogle store prøver ved køb hos lookfantastic - er der nogen af jer der har erfaring med de viste produkter? :-)
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Oxan
Indlæg: 124
Tilmeldt: 28. okt 2015, 11:50
Kort karma: 9
Likede indlæg: 90

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Oxan » 10. apr 2017, 09:01

magnitone.PNG


Jeg købte denne for kort tid siden. Jeg havde tidligere prøvet en billigere rensebørste fra Braun, som gjorde min sarte hud endnu værre.. Troede derfor ikke at elektriske rensebørster var for mig. Så læste jeg op på det ved et tilfælde igen, og faldt over information omkring magnitone som vibrerer, hvor den fra Braun kører i små ryk frem/tilbage og nærmest skrubber huden. Jeg tog derfor chancen igen, da min hud er blevet sååå slem efter jeg er stoppet på p-piller og samtidigt har fået sart sart hud af psoreasis. Jeg har nu brugt den i 7 dage, og sh*t en forskel på min hud! Min hormonelle acne på kæben er markant mindre, de pletter jeg har i evigheder efter bumser i panden er mindsket med 75% og mine hudplejeprodukter suger bare meget bedre ind, og min hud føles fugtet næsten hele dagen, hvor jeg tidligere har måtte bruge creme midt på dagen for at undgå min hud føltes stram. :worship: Bedste køb nogensinde! (620 kr på lookfantastic - 800 kr herhjemme)

Jeg fjerner min makeup med micellaire inden, og bruger min sædvanlige rens (calm til normal/tørhud fra paulas choice) sammen med børsten efterfølgende.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
LidtLakrids
Indlæg: 305
Tilmeldt: 2. maj 2016, 07:58
Kort karma: 7
Likede indlæg: 202

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf LidtLakrids » 10. apr 2017, 09:02

Bodylotion med solfaktor - findes det? :gruble:
Den creme jeg bruger i ansigtet hver dag er med solfaktor, men den føles på ingen måde som solcreme, og virker slet heller ikke beskyttende som rigtig solcreme, men jeg kan godt lide at den beskytter en lille smule :)
Så kom jeg til at tænke på om der mon fandtes tilsvarende som bodylotion? Når jeg er på badeferie bruger jeg selvfølgelig rigtig solcreme - jeg er nemlig velsignet med meget lys hud der nemt bliver rød ;)
0
Oxan
Indlæg: 124
Tilmeldt: 28. okt 2015, 11:50
Kort karma: 9
Likede indlæg: 90

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Oxan » 10. apr 2017, 10:37

LidtLakrids skrev:Bodylotion med solfaktor - findes det? :gruble:
Den creme jeg bruger i ansigtet hver dag er med solfaktor, men den føles på ingen måde som solcreme, og virker slet heller ikke beskyttende som rigtig solcreme, men jeg kan godt lide at den beskytter en lille smule :)
Så kom jeg til at tænke på om der mon fandtes tilsvarende som bodylotion? Når jeg er på badeferie bruger jeg selvfølgelig rigtig solcreme - jeg er nemlig velsignet med meget lys hud der nemt bliver rød ;)


Tænker det er typen af solfaktor-filter der er brugt.. Solcremer (og ansigtscremer med faktor) der bruger fysiske filtre, som fx zink, giver ofte det hvide lag på huden. Er der derimod brugt kemisk filter, synes jeg altid det suger fint ind uden at efterlade huden hvid eller fedtet :-)
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf FrøkenM » 12. apr 2017, 09:42

Til info så har Salling 25% på al makeup i dag og Mac er inkluderet :)
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 12. apr 2017, 10:39

FrøkenM skrev:Til info så har Salling 25% på al makeup i dag og Mac er inkluderet :)

Kræver det en kode? Synes ikke jeg kan se det på hjemmesiden.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf FrøkenM » 12. apr 2017, 14:23

Juki skrev:
FrøkenM skrev:Til info så har Salling 25% på al makeup i dag og Mac er inkluderet :)

Kræver det en kode? Synes ikke jeg kan se det på hjemmesiden.

Jeg ved ikke om det også gælder online, desværre :( men du kan evt. lige prøve og se på FB :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 12. apr 2017, 15:02

FrøkenM skrev:
Juki skrev:
FrøkenM skrev:Til info så har Salling 25% på al makeup i dag og Mac er inkluderet :)

Kræver det en kode? Synes ikke jeg kan se det på hjemmesiden.

Jeg ved ikke om det også gælder online, desværre :( men du kan evt. lige prøve og se på FB :)

Ih, øv :P
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Pityt » 13. apr 2017, 17:06

Jeg har sikkert postet noget tilsvarende tidligere, men I får lige et godt råd igen: Lad være med at få filler i læberne i hvert fald en lille uge før I planlægger at være præsentable :fløjt:
Jeg ligner en and, der har fået tæv :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf girl_beat » 16. apr 2017, 15:59

Nogen der har erfaringer med hårprodukter fra Milkshake? Mit tørre vinterhår trænger virkelig til en kærlig hånd :genert:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D

Tilbage til "Skønhed"