Lykke skrev:Daine skrev:Lykke skrev:Jeg bestilte Matas-varer den torsdag hvor der var 40%, og så modtager jeg en pakke hvor shampooflasken har åbnet sig, og er smurt ud over alt. Plus der manglede en vare. Virkelig en øvoplevelse. Og kundeservice er så noget man kan vente 2-4 dage på.
Det oplevede jeg også - en shampooflaske der havde åbnet sig + en vare der var gået i stykker. Men jeg har så åbenbart været heldigere end dig, jeg fik svar samme dag fra kundeservice og har nu modtaget en ny shampoo + en ny vare til erstatning for den der var gået i stykker.
Jeg har heldigvis kun gode erfaringer med Matas kundeservice
Nu fik jeg også svar. De sender en ny shampoo og den manglende vare.
Underligt at en butik som Matas ikke har en helt fast procedure for at pakke sine varer. Tænker bare der må være flere som har oplevet at den shampooflaske har åbnet sig.
Mit gæt er, at de har en masse nye hænder til at pakke her fra midten af november og julen ud. De andre gange jeg har fået fra dem, har varerne ligesom været lagt i lag med bobleplast imellem og i top/bund/sider. Denne gang var det gået meget hurtigt, og der var kun bobleplast i top/bund/sider, ikke imellem lagene. Som var tunge fordi det var de store flasker jeg havde bestilt.
Men har de fået mange læk-klager, så får de nok en løftet pegefinger ude på deres pakkecenter. Det er jo halvdyrt i erstatningsvarer + bøvlet for kundeservice OG for deres kunder, som skal vaske alt af i sådan en pakke.