Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 696
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 4608

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Vira » 25. nov 2017, 18:31

twinkle skrev:
Vira skrev:
twinkle skrev:
Vira skrev:Findes der et billigere alternativ til Dermalogica precleanse? Måske fra Iherb eller luxplus? Men det må også gerne være andre steder fra :D

Hvilken som helst oliebaseret rens ;)

Egentlig består den bare af forskellige olier (bl.a.) abrikos - synes det er en ret hamper pris, for et relativt basalt produkt :tie:

Helt enig, precleanse er også nice to have og ikke need to have :lol: Jeg synes bare ikke jeg har været så heldig, har prøvet nogle renseolie fra ebay men de var ikke ret gode, så håber der er nogen der har et konkret bud :D

Hvilke har du prøvet?
Og har du nogen præference - skal det være plante/frugtolier den er baseret på, eller er du ok med mineralolie?

Jeg har ikke nogen præferencer overhovedet, så det er hip som hap :-D Jeg har prøvet to fra The Face shop men jeg brød mig ikke om dem, og synes heller ikke de var specielt effektive. Så har jeg prøvet et par andre, vist fra Ebay men jeg kan simpelthen ikke huske hvad de hedder da det ligger langt tilbage :D

Jeg havde egentligt kig på bilenda rose oil fra luxplus den er godt nok udsolgt nu, nogen der har prøvet den?
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1897

Indlægaf twinkle » 25. nov 2017, 18:40

Vira skrev:
twinkle skrev:
Vira skrev:
twinkle skrev:
Vira skrev:Findes der et billigere alternativ til Dermalogica precleanse? Måske fra Iherb eller luxplus? Men det må også gerne være andre steder fra :D

Egentlig består den bare af forskellige olier (bl.a.) abrikos - synes det er en ret hamper pris, for et relativt basalt produkt :tie:

Helt enig, precleanse er også nice to have og ikke need to have :lol: Jeg synes bare ikke jeg har været så heldig, har prøvet nogle renseolie fra ebay men de var ikke ret gode, så håber der er nogen der har et konkret bud :D

Hvilke har du prøvet?
Og har du nogen præference - skal det være plante/frugtolier den er baseret på, eller er du ok med mineralolie?

Jeg har ikke nogen præferencer overhovedet, så det er hip som hap :-D Jeg har prøvet to fra The Face shop men jeg brød mig ikke om dem, og synes heller ikke de var specielt effektive. Så har jeg prøvet et par andre, vist fra Ebay men jeg kan simpelthen ikke huske hvad de hedder da det ligger langt tilbage :D

Jeg havde egentligt kig på bilenda rose oil fra luxplus den er godt nok udsolgt nu, nogen der har prøvet den?

Jeg har været glad for Kose Softymo (japansk mærke, nem at finde på Amazon og eBay - https://www.makeupalley.com/product/sho ... /Cleansers)

Og så er jeg pt. ved at færdiggøre en omgang af hada labos cleansing oil (også japansk, https://www.makeupalley.com/product/sho ... /Cleansers)

Hvis du er til cleansing oil i fast form, vil jeg anbefale the body shops kamille cleansing butter eller cliniques take the day off :)
1
Brugeravatar
Vira

Indlægaf Vira » 25. nov 2017, 18:41

twinkle skrev:
Vira skrev:
twinkle skrev:
Vira skrev:
twinkle skrev:

Hvilke har du prøvet?

Jeg har været glad for Kose Softymo (japansk mærke, nem at finde på Amazon og eBay - https://www.makeupalley.com/product/sho ... /Cleansers)

Og så er jeg pt. ved at færdiggøre en omgang af hada labos cleansing oil (også japansk, https://www.makeupalley.com/product/sho ... /Cleansers)

Hvis du er til cleansing oil i fast form, vil jeg anbefale the body shops kamille cleansing butter eller cliniques take the day off :)

Super tak skal du have :gogo:
0
Brugeravatar
Chachacha
Kort karma: 81
Likede indlæg: 1425

Indlægaf Chachacha » 25. nov 2017, 19:27

Mangoness skrev:
Chachacha skrev:Jeg har overtaget Mangoness' filter :D Glæder mig sådan til at prøve om det virker her, skal nok melde tilbage! :)

Virker den, eller er den defekt? :ninja:

Jeg skal lige have min handy man til at hjælpe med at skrue på vores gamle bruser, og han er syg :( Så den ligger og venter på at blive testet - glæder mig og endnu en gang tak :kys:
1
Namaste, bitches :kaffe:
Hewlett
Kort karma: 31
Likede indlæg: 1433

Indlægaf Hewlett » 26. nov 2017, 09:27

Hvorfor er det at ansigtscremer, også ofte de dyre, kommer i krukker? :gruble:
0
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 263
Likede indlæg: 4623

Indlægaf Mangoness » 26. nov 2017, 12:24

Chachacha skrev:
Mangoness skrev:
Chachacha skrev:Jeg har overtaget Mangoness' filter :D Glæder mig sådan til at prøve om det virker her, skal nok melde tilbage! :)

Virker den, eller er den defekt? :ninja:

Jeg skal lige have min handy man til at hjælpe med at skrue på vores gamle bruser, og han er syg :( Så den ligger og venter på at blive testet - glæder mig og endnu en gang tak :kys:

Det var så lidt :dance:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Brugeravatar
twinkle

Indlægaf twinkle » 26. nov 2017, 15:30

Hewlett skrev:Hvorfor er det at ansigtscremer, også ofte de dyre, kommer i krukker? :gruble:

Fordi de fleste ikke ved, at nogle af de mest virksomme ingredienser man kan komme i en ansigtscreme ofte er lys - og luftfølsomme. Jeg fatter simpelthen ikke de personer, der køber creme i dyre domme og det så er i krukke. Penge ud af vinduet.
1
Hewlett

Indlægaf Hewlett » 26. nov 2017, 15:38

twinkle skrev:
Hewlett skrev:Hvorfor er det at ansigtscremer, også ofte de dyre, kommer i krukker? :gruble:

Fordi de fleste ikke ved, at nogle af de mest virksomme ingredienser man kan komme i en ansigtscreme ofte er lys - og luftfølsomme. Jeg fatter simpelthen ikke de personer, der køber creme i dyre domme og det så er i krukke. Penge ud af vinduet.

Men er virksomhederne ikke også interesserede i, at deres kunder får det bedste ud af deres produkter? Oplever folk at virkningen på en creme hurtigt aftager, køber de jo ikke cremen igen. Jeg forstår det ikke.

Og præcis som du siger, jeg har set cremer der koster oppe i omegnen af de 1000kr. komme i krukke.
0
Brugeravatar
Vira

Indlægaf Vira » 26. nov 2017, 15:40

Fordi en krukke er langt mere stilfuld end en tube. Stilfuld = dyrt produkt :-D
2
Brugeravatar
twinkle

Indlægaf twinkle » 26. nov 2017, 15:52

Hewlett skrev:
twinkle skrev:

Men er virksomhederne ikke også interesserede i, at deres kunder får det bedste ud af deres produkter? Oplever folk at virkningen på en creme hurtigt aftager, køber de jo ikke cremen igen. Jeg forstår det ikke.

Og præcis som du siger, jeg har set cremer der koster oppe i omegnen af de 1000kr. komme i krukke.

Jeg tror egentlig mest, at det handler om profit for dem. Dior gnider sig da i hænderne, hver gang en uoplyst forbruger køber en af deres cremer på krukke til 800 kr.
Og så tror jeg også som Vira skriver, at der for mange er en eller anden sammenhæng mellem det, at når en vare kommer i en krukke er det ekstra luksus. Hvorfor, kan jeg simpelthen ikke gennemskue. Det må være et levn fra gammel tid :gruble:
0
Brugeravatar
Vira

Indlægaf Vira » 26. nov 2017, 15:56

twinkle skrev:
Hewlett skrev:
twinkle skrev:

Jeg tror egentlig mest, at det handler om profit for dem. Dior gnider sig da i hænderne, hver gang en uoplyst forbruger køber en af deres cremer på krukke til 800 kr.
Og så tror jeg også som Vira skriver, at der for mange er en eller anden sammenhæng mellem det, at når en vare kommer i en krukke er det ekstra luksus. Hvorfor, kan jeg simpelthen ikke gennemskue. Det må være et levn fra gammel tid :gruble:

Tuber er typisk lavet af plastik, de dyre cremer der kommer i krukker er oftest i en slags glas/keramik (i mangel af bedre ord, da jeg ikke ved hvad de præcist er lavet af) hvilket får dem til at syne eksklusive
0
Hewlett

Indlægaf Hewlett » 26. nov 2017, 19:57

Men der er da også muligheden med en beholder der fungerer som "pumpe". Rønsbøl laver dem, Clinique har også nogle produkter der kommer i sådan én. Det behøver jo ikke være en tube.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 382
Likede indlæg: 4234

Indlægaf lillebjoern » 27. nov 2017, 09:17

Jeg døjer med en del nældefeber i ansigtet og på den højre side af min ryg her om vinteren - i år er det ekstra slemt, kan jeg se. Har I nogle gode tipds til olier/cremer/rensemidler, der med fordel kan anvendes? Jeg har læst at det bare er fugt, fugt, fugt og så fiskeolie, der hjælper. Men kender I derudover til nogle gode fede cremer til her om vinteren?
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 1103
Likede indlæg: 8655

Indlægaf Viskelæder » 27. nov 2017, 09:32

Er der nogle af jer, der kender en vildt god brow tutorial fx på youtube? Mine naturlige er ret tynde, så jeg plejer at tegne fylde dem ud, da jeg gerne vil have mere fylde og form i dem, men samtidigt skal det se naturligt ud. Synes bare det er svært at gøre i "fri-hånd".
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 620
Likede indlæg: 4645

Indlægaf Filipai » 27. nov 2017, 09:59

Viskelæder skrev:Er der nogle af jer, der kender en vildt god brow tutorial fx på youtube? Mine naturlige er ret tynde, så jeg plejer at tegne fylde dem ud, da jeg gerne vil have mere fylde og form i dem, men samtidigt skal det se naturligt ud. Synes bare det er svært at gøre i "fri-hånd".

Er det hvordan du former brynene, eller hvilke produkt du skal bruge?

Jeg synes denne forklarer det ret godt.
https://www.youtube.com/watch?v=So4h0B40FPw

Ellers kan man vælge at få dem tatoveret, det har jeg gjort- og det er nok det bedste skønhedskøb jeg nogensinde har gjort
0

Tilbage til "Skønhed"