Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 13. jul 2019, 06:56

MOGA skrev:
HappyHippo skrev:
twinkle skrev:Er der andre der bruger rexona maximum protection, som har fundet noget lignende men til billigere penge?

Jeg har i en måneds tid forsøgt mig med sådan en naturlig krystal deo, men jeg synes slet ikke det virker, og at jeg hurtigt kommer til at lugte af sved.


Jeg har købt en dove maximum protection normal til 40kr. Den minder utroligt meget om rexonas


I Normal koster Dove en rund 20’er. Jeg brugte tidligere den fra Rexona, men skiftede af nærighed, og Dove virker præcis lige så godt.


Jeg har prøvet Doves, og den virker slet ikke så godt for mig som rexona. Desværre! For så den godt i normal for et par dage siden.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 13. jul 2019, 06:57

Filipai skrev:
twinkle skrev:Er der andre der bruger rexona maximum protection, som har fundet noget lignende men til billigere penge?

Jeg har i en måneds tid forsøgt mig med sådan en naturlig krystal deo, men jeg synes slet ikke det virker, og at jeg hurtigt kommer til at lugte af sved.


Hvis du kender nogen der skal over grænsen så koster de omkring 30 kr i Rossmann :)
Jeg har endnu ikke fundet nogen der virker så godt som den.


Jeg endte med at bestille en 3-pak hjem fra Amazon, jeg måtte slippe 130 kr. inkl. fragt, så det er ok, synes jeg.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Knirkemis » 14. jul 2019, 06:43

LadyFox skrev:Neglelakfjerner der ikke er så skrap, men som samme tid virker ordentligt?

Den blå fra Matas. Den er uden acetone, og har reddet mine negle, som var smadrede af skrappe neglelakfjernere.
1
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Knirkemis » 14. jul 2019, 06:46

Trappestige skrev:Sådan en elektronisk ansigtsrensebørste. Er de effektive nok til at rense helt i bund, når man har tung foundation og pudder på?
Jeg er endnu engang faldet af på den mht. at få renset huden om aftenen, og det kan ses! Allerede efter få dage er min hud klam og tør og fedtet all at once. :sarkasme:
Jeg har længe kunnet tænke mig en, og nu har Luxplus en ret billig én- og jeg tænker at det gør det noget nemmere for dovne mig at stå og rense ordentligt af, hvis de altså ellers virker og ikke bare tværet skidtet ud... Nogle erfaringer?

Jeg ville holde mig fra de billige af slagsen. Især når du ikke kan mærke på dem først.
Jeg købte én i Føtex, som føltes rimelig blød. Den gav mig hudafskrabninger i ansigtet :gisp:
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Mangoness » 16. jul 2019, 15:25

Virker den her slags overhovedet? Nogen som har prøvet det? :gruble:

Det skulle være noget kollagenpulver, som skulle hjælpe på huden i forhold til rynker - men det lyder "for godt til at være sandt" :gruble:

https://www.osloskinlab.dk/the-solution/
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Joe » 16. jul 2019, 20:27

Kan nogen anbefale et skidegodt og skældud-frit ansigtsbehandlingssted i København?
0
Undtagelsen
Indlæg: 2243
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4589

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Undtagelsen » 17. jul 2019, 05:31

Joe skrev:Kan nogen anbefale et skidegodt og skældud-frit ansigtsbehandlingssted i København?


Jeg er meget glad for Dollface.
Der er lige blevet ansat en ny kosmetolog, så hun har ansigtsbehandlinger til halv pris i juli. Jeg ville ikke selv betænke mig et sekund for at booke tid ved hende.
1
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Chachacha » 17. jul 2019, 10:10

Joe skrev:Kan nogen anbefale et skidegodt og skældud-frit ansigtsbehandlingssted i København?

Dare to Care på Østerbro. Vi er 4 veninder der alle går der hos hver “vores” behandler og de er alle sindssygt dygtige og søde på den der blide, blide måde. Er aldrig blevet presset til at købe noget heller, de rådgiver mere omkring hvilke ingredienser/typer produkter der passer til ens hud, og så kan man købe dem selv, hvor det passer en. Der er tit meget booket, men de har vist endelig fået lidt flere tider.
1
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf JoyNips » 17. jul 2019, 11:55

Joe skrev:Kan nogen anbefale et skidegodt og skældud-frit ansigtsbehandlingssted i København?


https://www.karinkosmetolog.dk/?_gl=1%2 ... XVZSDB4UQ..
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 18. jul 2019, 19:59

Hm, der er åbenbart kommet en ny beautybox på det danske marked - den hedder little purple box. Er svært fristet til at bestille den, men 320 kr. er i den høje ende for sådan en månedsbox, synes jeg. Er der nogen herinde der har hørt om den?
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Oddinary » 19. jul 2019, 13:58

Trappestige skrev:Hvis andre fristes til at købe den nye, ultra-hypede mascara, Damn Girl fra Too Faced, så spar hellere jeres penge. Den er seriøst det argeste lort længe! :tie:
Jeg troede at den måske kunne måle sig med Loreals Paradise mascara, måske endda være endnu bedre, men altså- nej, bare nej! :lol: Kunne have købt 3 Paradise mascaraer for de penge. :(


Hvorfor er den så dårlig?
0
LidtLakrids
Indlæg: 305
Tilmeldt: 2. maj 2016, 07:58
Kort karma: 7
Likede indlæg: 202

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf LidtLakrids » 22. jul 2019, 07:56

Jeg pønser på at skifte min shampoo ud med en uden de dårlige sulfater. Jeg kan læse mig til at det skulle være godt for mit hår og hovedbund :) Jeg er dog lidt bekymret for om jeg kan vaske mit hår rent.. Jeg vasker hver anden dag for ellers bliver det for fedtet i kanten mod ansigtet. Er der nogen der kan anbefale en god shampoo og evt balsam/hårkur til formålet?
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 22. jul 2019, 08:28

Trappestige skrev:
Oddinary skrev:
Trappestige skrev:Hvis andre fristes til at købe den nye, ultra-hypede mascara, Damn Girl fra Too Faced, så spar hellere jeres penge. Den er seriøst det argeste lort længe! :tie:
Jeg troede at den måske kunne måle sig med Loreals Paradise mascara, måske endda være endnu bedre, men altså- nej, bare nej! :lol: Kunne have købt 3 Paradise mascaraer for de penge. :(


Hvorfor er den så dårlig?

På selve børsten kommer der næsten altid produkt ud i én stor klump i stedet for fordelt, hvorfor den også er svær at fordele på vipperne. Den giver instant panda-øjne uden at gøre hverken fra eller til mht. længde osv. Jeg er en sucker for meget markerede vipper, som eksempelvis Loreals Paradise mascara giver mig, så jeg troede at Damn Girl ville være et hit hos mig, men altså, nej. Den er bare for tyk og nærmest gelé-agtig.


Har fået anbefalet Urban Decay’s mascara hvis man gerne vil have markerede vipper. Den har vidst også noget plejende i for vipperne.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Stitch » 22. jul 2019, 10:50

Jeg kan varmt anbefale Eyeko Black Magic Mascara. Den er sindssygt god. Man får de flotteste vipper, drysser ikke og holder bare.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Spjaerten » 22. jul 2019, 13:06

Er løbet tør for mine 2 bronzers fra max Factor
Altså Sun kissed glitter ish
De er udgået :whine:

Nogen anbefalinger som prismæssigt ligger på de der max 100kr ?
0
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Skønhed"