Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 22. nov 2016, 17:00

Vira skrev:
Luffegås skrev:Hej, jeg er 28 år, og har først i denne uge lært hvad en palette er :nerve: :wave:
Har altid bare tænkt det som en masse øjenfarver i forskellige nuancer man kunne bruge på hele øjenlået.. Har da prøvet at lege med det og bruge 2 farver, men jeg blev mindblown i går da jeg fandt ud af man kan dele øjenlåget op i zoner og så nemlig, tadaaa, hvad nuancerne er til for.
Så det skal der leges med, når jeg får bedre lys i lejligheden, evt. et spejl MED lys.
Er begyndt at bestille Goodieboxes, ved godt nogen synes det er spild af penge, men det hjælper altså mig lidt til at få lyst til at dulle noget mere.
Mit "problem" er dog, at jeg har et rt naturligt ansigt, som hurtigt ser dumt ud med for meget make-up, jeg har mange fregner, så har lidt svært ved hvad jeg skal bruge for at de ikke bliver dækket.

Jeg er 41 og ved tydeligvis ikke hvad en palette er? :-D


Prøv fx at Google urban Decay Naked palette - det er en samling af øjenskygger i én emballage. Som regel med et farve tema.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 27. nov 2016, 18:51

Vira skrev:Er der nogen af jer der har prøvet produkter fra The ordinary?
Det er vist ret nyt så vidt jeg ved, og vildt spændende produkter til helt afsindige gode priser. Overvejer at bestille lidt derfra

Jeg har ikke erfaring med det, men i skønhedskøb-tråden bliver nogle af produkterne nævnt :)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 28. nov 2016, 21:26

Nogen der har gode erfaringer med en texturizing spray? Tørshampoo fungerer ikke i mit hår, hverken Batiste, Philip Kingsly, Maria Nila eller andet.. Det skal helst være et produkt der på ingen måde tynger håret.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Hewlett » 29. nov 2016, 18:32

StripesAddict skrev:Er der nogen der ved om Chanel parfumer nogensinde kommer på udsalg? Min Matas-kyndige veninde mente at de ikke er med når de kører 20% - men måske andre steder?


Luxplus har et par Chanel-dufte langt billigere end den vejl. udsalgspris. Vær opmærksom på at det er et medlemskab til 89,- om måneden. Mener dog at den første måned er gratis som ny kunde og du kan melde dig ud igen med det samme.
1
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf StripesAddict » 29. nov 2016, 19:39

Hewlett skrev:
StripesAddict skrev:Er der nogen der ved om Chanel parfumer nogensinde kommer på udsalg? Min Matas-kyndige veninde mente at de ikke er med når de kører 20% - men måske andre steder?


Luxplus har et par Chanel-dufte langt billigere end den vejl. udsalgspris. Vær opmærksom på at det er et medlemskab til 89,- om måneden. Mener dog at den første måned er gratis som ny kunde og du kan melde dig ud igen med det samme.


tak for tip :)
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 7. dec 2016, 09:02

Santopia skrev:
twinkle skrev:Nogen der har gode erfaringer med en texturizing spray? Tørshampoo fungerer ikke i mit hår, hverken Batiste, Philip Kingsly, Maria Nila eller andet.. Det skal helst være et produkt der på ingen måde tynger håret.


Hvad med en saltvandsspray?


Fungerer ikke for mit hår.. :(
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Akehurst2 » 7. dec 2016, 09:45

twinkle skrev:Nogen der har gode erfaringer med en texturizing spray? Tørshampoo fungerer ikke i mit hår, hverken Batiste, Philip Kingsly, Maria Nila eller andet.. Det skal helst være et produkt der på ingen måde tynger håret.


Jeg bruger den her: http://www.oribe.com/shop/sprays-mousse ... ray-2.html

Det fungerer nærmest som voks, forstået sådan, at det ikke gør håret stift som mousse eller lak, men er ganske, ganske let og let at dosere.

Jeg bruger det til at få hold på mit ultraglatte hår, hvor det lige giver det nødvendige hold.
0
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Grissebassen » 7. dec 2016, 21:58

Jeg skal til julefrokost i weekenden og kunne godt tænke mig at finde en fin og nem frisure. Jeg har noget romantisk med fletninger i tankerne, der ikke er for svært at sætte. Jeg har skulderlangt krøllet hår, der er tyndet en del ud efter hånden, så der er heller ikke så meget at arbejde med. Har i nogle forslag?
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Mangoness » 7. dec 2016, 22:13

Jeg ved ikke, om det her er det rigtige sted at spørge: Men når i gør jer klar sammen med veninderne til en fest, hvad laver i så? Finder i tøj? Sætter hår? Tager make up på? Og hvor lang tid bruger i på det? Jeg har aldrig været med til sådan noget før, så jeg ville lige spørge :genert:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 7. dec 2016, 23:20

Mangoness skrev:Jeg ved ikke, om det her er det rigtige sted at spørge: Men når i gør jer klar sammen med veninderne til en fest, hvad laver i så? Finder i tøj? Sætter hår? Tager make up på? Og hvor lang tid bruger i på det? Jeg har aldrig været med til sådan noget før, så jeg ville lige spørge :genert:


Drikker os fulde, ordner hår og makeup.

Det kan godt anbefales at ordne makeup før man drikker alt for meget, og så spiser vi som regel også noget aftensmad sammen, så der går snildt en del timer :)
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 8. dec 2016, 19:41

Er der nogen af jer der har erfaring med de der gennemsigtige silikone "svampe", når der fx skal lægges foundation, i stedet for eksempel en beauty blender?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Oddinary » 8. dec 2016, 20:44

Juki skrev:Er der nogen af jer der har erfaring med de der gennemsigtige silikone "svampe", når der fx skal lægges foundation, i stedet for eksempel en beauty blender?


Hvad er det for noget?
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 9. dec 2016, 00:16

Oddinary skrev:
Juki skrev:Er der nogen af jer der har erfaring med de der gennemsigtige silikone "svampe", når der fx skal lægges foundation, i stedet for eksempel en beauty blender?


Hvad er det for noget?

Det hedder en "Silisponge"(https://www.mollycosmeticsshop.com/prod ... 1245784332) men der er også nogen der bruger de der "kyllingfiletter" til BH'er :D

Jeg kan ikke finde ud af om det er for godt til at være sandt, men det hitter vist ret meget p.t. Måske det bare er sådan noget man selv er nødt til at prøve :lol: Jeg kan desværre ikke rigtig finde nogle ordentlige videoer med anmeldelser.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Oddinary » 9. dec 2016, 14:10

Juki skrev:
Oddinary skrev:
Juki skrev:Er der nogen af jer der har erfaring med de der gennemsigtige silikone "svampe", når der fx skal lægges foundation, i stedet for eksempel en beauty blender?


Hvad er det for noget?

Det hedder en "Silisponge"(https://www.mollycosmeticsshop.com/prod ... 1245784332) men der er også nogen der bruger de der "kyllingfiletter" til BH'er :D

Jeg kan ikke finde ud af om det er for godt til at være sandt, men det hitter vist ret meget p.t. Måske det bare er sådan noget man selv er nødt til at prøve :lol: Jeg kan desværre ikke rigtig finde nogle ordentlige videoer med anmeldelser.


Haha! Jeg skal prøve at klaske sådan en patprotese mod mit ansigt på et tidspunkt :lol:
1
Kectia
Indlæg: 25
Tilmeldt: 12. apr 2016, 16:15
Kort karma: 0
Likede indlæg: 21

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Kectia » 9. dec 2016, 19:38

Juki skrev:
Oddinary skrev:
Juki skrev:Er der nogen af jer der har erfaring med de der gennemsigtige silikone "svampe", når der fx skal lægges foundation, i stedet for eksempel en beauty blender?


Hvad er det for noget?

Det hedder en "Silisponge"(https://www.mollycosmeticsshop.com/prod ... 1245784332) men der er også nogen der bruger de der "kyllingfiletter" til BH'er :D

Jeg kan ikke finde ud af om det er for godt til at være sandt, men det hitter vist ret meget p.t. Måske det bare er sådan noget man selv er nødt til at prøve :lol: Jeg kan desværre ikke rigtig finde nogle ordentlige videoer med anmeldelser.


Jeg har set, at Nikkietutorials lige har lavet en video med det i dag - jeg har ikke set videoen, men hun plejer at lave rimelig gode anmeldelser. :-)
1

Tilbage til "Skønhed"