Erstatning for Colgate tandtråd?
-
- Kort karma: 259
- Likede indlæg: 2977
Erstatning for Colgate tandtråd?
Hjælp! Colgate har ændret den tandtråd, jeg altid har brugt og nu kan jeg ikke finde en erstatning. Mine tænder er enormt tætsiddende. Den til højre er den, jeg normalt bruger og den er nu lavet om. Den nye flosser og sidder fast i mine mellemrum, så jeg skal rive og flå.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Re: Erstatning for Colgate tandtråd?
Jeg plejer at bruge disse:
Oral-B Glide Gum Care
https://www.webapoteket.dk/personlig-pl ... e-p-220246
Mine tænder sidder også tæt, og jeg har ikke problemer med, at den her tandtråd flosser og sidder fast
Oral-B Glide Gum Care
Mine tænder sidder også tæt, og jeg har ikke problemer med, at den her tandtråd flosser og sidder fast
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley
Cheese
Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg
Cheese
-
- Kort karma: 224
- Likede indlæg: 4763
Jeg bruger altid en af de her - så meget nemmere end at stå og bakse med tandtråd.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Jeg blev ved med at tænke “har vi en tråd om Colgate herinde og hvad går den mon ud på? Hvorfor er den væk og hvad er jeg gået glip af?”
……jeg forstår det godt nu. Jeg skal vist tidligt i seng.
……jeg forstår det godt nu. Jeg skal vist tidligt i seng.
5
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget.
Ja deres nye produkt er elendigt! Det er nær umuligt at få ind mellem tænderne, og har man først fået det derind, så føles det som om at der ryger en tand eller to med når man skal ha' det ud igen.
Jeg forsøger at finde mig til rette med dette fra Jordan.
Det kan godt være at det er "easy slide" mellem tænderne, men det er også "easy slide" mellem fingrene. Så man skal bruge et langt stykke man kan vikle en del gange om hver pegefinger. Her kunne Colgate noget.
Jeg forsøger at finde mig til rette med dette fra Jordan.
Det kan godt være at det er "easy slide" mellem tænderne, men det er også "easy slide" mellem fingrene. Så man skal bruge et langt stykke man kan vikle en del gange om hver pegefinger. Her kunne Colgate noget.
0
- Daine
- Kort karma: 3214
- Geografisk sted: Midtjylland
- Likede indlæg: 37029
Mangoness skrev:Jeg plejer at bruge disse:
Oral-B Glide Gum Care
Den bruger jeg også, efter at have testet et hav af andre mærker. Min tandlæge anbefalede den, fordi jeg netop havde problemer med at andre mærker flossede og var umulige at få ud af tænderne igen.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Daine skrev:Mangoness skrev:Jeg plejer at bruge disse:
Oral-B Glide Gum Care
Den bruger jeg også, efter at have testet et hav af andre mærker. Min tandlæge anbefalede den, fordi jeg netop havde problemer med at andre mærker flossede og var umulige at få ud af tænderne igen.
Nå ja - det var forresten også dem min tandlæge anbefalede mig. Det mindede du mig lige om
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley
Cheese
Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg
Cheese
Jeg har samme problem, Mango. Så tak for tråden! (badum tsh...)
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
-
- Kort karma: 259
- Likede indlæg: 2977
Aaaaaaaah godt! I har sparet mig for en masse elendige forsøg på at finde en, som gør jobbet. Kan se at jeg skrev forkert. Det er selvfølgelig den til venstre, jeg normalt har brugt.
0
Jeg bruger disse mellemrumsbørster. De renser selvfølgelig kun i det nederste mellemrum, men fungerer upåklageligt.
0