Hvilken frisure vil passe til mig?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
limitededition
Indlæg: 1683
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 148
Likede indlæg: 1802

Hvilken frisure vil passe til mig?

Indlægaf limitededition » 20. mar 2024, 19:42

Halløj :wave:
Jeg skal til frisøren snart, og ville egentlig gerne at der skete noget nyt med mit hår. Men hvad? :)
Har taget to billeder, et med løst hår (som jeg stort set aldrig har) og et med hestehale (som jeg stort set altid har). Min pande er ret høj, og tindingerne bliver høje når jeg har hestehale :lol: Vil ikke have klassisk pandehår, men overvejer måske curtain bangs.
Vil gerne have lidt af længden og tyngden, føler pt. mit hår er ligesom Hermiones, da det er så tykt.

Nogen gode bud? :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
LittleLemon
Indlæg: 636
Tilmeldt: 17. maj 2023, 20:55
Kort karma: 32
Likede indlæg: 1278

Re: Hvilken frisure vil passe til mig?

Indlægaf LittleLemon » 20. mar 2024, 20:35

Jeg tænker noget ala det her vil give et mere let look og samtidig skjule de høje tindinger, både med opsat hår og med løst hår.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
LittleLemon
Indlæg: 636
Tilmeldt: 17. maj 2023, 20:55
Kort karma: 32
Likede indlæg: 1278

Re: Hvilken frisure vil passe til mig?

Indlægaf LittleLemon » 22. mar 2024, 06:19

Hvad tænker du selv? Har du fundet en frisure du kunne forestille dig?

Jeg bruger ofte Pinterest hvis jeg gerne vil finde billeder at tage med til frisøren. Så synes jeg det er lidt nemmere at forklare hvad man ønsker og snakke om hvordan den frisure eller farve kan tilpasses ens eget ansigt.
1
limitededition
Indlæg: 1683
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 148
Likede indlæg: 1802

Re: Hvilken frisure vil passe til mig?

Indlægaf limitededition » 22. mar 2024, 18:03

LittleLemon skrev:Hvad tænker du selv? Har du fundet en frisure du kunne forestille dig?

Jeg bruger ofte Pinterest hvis jeg gerne vil finde billeder at tage med til frisøren. Så synes jeg det er lidt nemmere at forklare hvad man ønsker og snakke om hvordan den frisure eller farve kan tilpasses ens eget ansigt.


Det er nok noget ala det du har lagt ind, jeg overvejer. Har kigget meget på pinterest og andre sider, men synes ikke rigtig jeg kunne finde noget der lige passede. :)
1
Brugeravatar
LittleLemon
Indlæg: 636
Tilmeldt: 17. maj 2023, 20:55
Kort karma: 32
Likede indlæg: 1278

Re: Hvilken frisure vil passe til mig?

Indlægaf LittleLemon » 22. mar 2024, 20:57

limitededition skrev:
LittleLemon skrev:Hvad tænker du selv? Har du fundet en frisure du kunne forestille dig?

Jeg bruger ofte Pinterest hvis jeg gerne vil finde billeder at tage med til frisøren. Så synes jeg det er lidt nemmere at forklare hvad man ønsker og snakke om hvordan den frisure eller farve kan tilpasses ens eget ansigt.


Det er nok noget ala det du har lagt ind, jeg overvejer. Har kigget meget på pinterest og andre sider, men synes ikke rigtig jeg kunne finde noget der lige passede. :)


Det er altså også svært at vurdere hvad der vil passe til en selv. Mon ikke din frisør kan hjælpe dig med at finde det helt rigtige.
0

Tilbage til "Skønhed"