endnu en hår/frisure tråd

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: endnu en hår/frisure tråd

Indlægaf 2SHY » 12. apr 2016, 12:47

Jeg ville hænge i. Hvis det er det lange hår du gerne vil have så synes jeg du skal holde ud. Giv den gas med silica og B-vitamin og alt det der man ellers foreslår. For mig var det først da jeg kombinerede b-vitamin med silica at der begyndte at ske noget synes jeg. Jeg synes nemlig også den det fase virkede uendelig!

Hvis du gerne vil style det så kan jeg anbefale at søge på youtube efter kort hårs stylings. Der er nogle ret fine iblandt som du fortsat kan bruge efterhånden som håret bliver længere :)
Senest rettet af 2SHY 12. apr 2016, 13:09, rettet i alt 1 gang.
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: endnu en hår/frisure tråd

Indlægaf 2SHY » 12. apr 2016, 12:49

Hvad med sådan nogle extensions til at klipse i efter behov? Ikke at jeg har erfaring med dem men jeg har ofte overvejet det primært fordi mit hår bare er tyndt og fesent og jeg nogle gange savner noget fylde i bl.a. fletninger
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: endnu en hår/frisure tråd

Indlægaf 2SHY » 12. apr 2016, 13:12

Det ville i hvert fald give noget frihed til at lege lidt mere med det til f.eks. fødselsdage eller når man bare gerne vil have lidt sjov med håret :) Og måske er det også lidt lettere at komme igennem den trælse fase hvor man tænker "screw it" og får det klippet kortere igen
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Skønhed"