Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Annione » 24. apr 2016, 05:09

topmadras3 skrev:Jeg vil gerne have fjernet rynker under øjnene på stykket ned mod kinderne(soverynker læste jeg det blev kaldt),men er virkelig nervøs for om man bliver helt "oppustet"om øjnene,hvordan foregår den første samtale,er der tid,så man kan nå at føle sig tryg og få det hele forklaret og så kan tage hjem og tænke over det -vil også gerne høre om gode/dårlige oplevelser i eller tæt på København


Jeg kender intet til soverynker, men jeg kender til procedurerne - og ja, jeg føler helt sikkert at der er til at der fortælles om hvordan og hvorledes.
Jeg er meget glad for https://www.facebook.com/Peter-Toquer-J ... 436179186/ Han har lavet al min botox og restylane de sidste 3 år.
2
topmadras3
Indlæg: 238
Tilmeldt: 29. aug 2015, 21:35
Kort karma: 42
Likede indlæg: 152

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf topmadras3 » 27. apr 2016, 10:52

Annione og Angelina tak for jeres link,har kigget på dem og har søgt meget rundt på nettet,læst og kigget billeder,men jeg ved ikke om jeg er helt klar til det endnu
Var i slet ikke nervøse første gang?Kendte i nogen der havde fået det lavet eller sprang i bare ud i det
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Aima » 27. apr 2016, 11:07

topmadras3 skrev:Annione og Angelina tak for jeres link,har kigget på dem og har søgt meget rundt på nettet,læst og kigget billeder,men jeg ved ikke om jeg er helt klar til det endnu
Var i slet ikke nervøse første gang?Kendte i nogen der havde fået det lavet eller sprang i bare ud i det


Jeg var nervøs første gang, men jeg glædede mig også helt vildt, så det overskyggede nervøsiteten lidt. På selve dagen forholdt jeg mig ikke rigtigt til, hvad der skulle ske, men mere til hvornår det var overstået. Sådan "om 4/3/2/1 time er jeg nok på vej hjem igen og er helt glad og lettet"

Og jeg føler mig i øvrigt slet ikke oppustet eller noget efter Botox, jeg har bittesmå huller fra nålen og får en lille bule dér, hvor der lægges filler, men det er væk efter et døgns tid :)
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Aima » 27. apr 2016, 11:10

Min nervøsitet gik i øvrigt heller ikke på, at jeg frygtede noget ville gå galt. Jeg var fuldstændig tryg. Jeg var udelukkende nervøs for smerten.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
topmadras3
Indlæg: 238
Tilmeldt: 29. aug 2015, 21:35
Kort karma: 42
Likede indlæg: 152

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf topmadras3 » 27. apr 2016, 11:25

Aima det er lige omvendt her -pyt med smerten -men hvis det går galt :panik: -fx Madonna eller Gustav synes jeg ser meget underlige ud,ligesom ansigtet krakelere/oppustet og kan ikke lige finde ud af om det er pga de har fået for meget og ikke sagt stop eller hvad der er gået galt, for der er jo også mange hvor det er pænt
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf girl_beat » 27. apr 2016, 11:46

Viskelæder skrev:Hvilken alder havde I, da I begyndte at få botox? Jeg har hørt, at det er bedst at starte tidligt, så man forebygger rynkerne. Tænker om man godt kan få det lavet for sent, altså hvis man fx begynder når man er 40 og har rynker. Kan botox så godt tage det?


Jeg er 32 (lidt endnu) og har lige fået første gang. Havde en vandret panderynke, som jeg havde været ked af i flere år, og først nu har jeg taget mod til mig og fået gjort noget ved det. Man kan stadig ane 'rynke-aftegningen' i huden, fordi den jo har været foldet lige dér i længere tid, men Botox-lægen mente at den kommer til at gå væk i takt med hudens fornyelse. Så nogle år gamle rynker kan altså fint elinimeres :)
2
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
topmadras3
Indlæg: 238
Tilmeldt: 29. aug 2015, 21:35
Kort karma: 42
Likede indlæg: 152

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf topmadras3 » 27. apr 2016, 11:53

Angelina skrev:
topmadras3 skrev:Aima det er lige omvendt her -pyt med smerten -men hvis det går galt :panik: -fx Madonna eller Gustav synes jeg ser meget underlige ud,ligesom ansigtet krakelere/oppustet og kan ikke lige finde ud af om det er pga de har fået for meget og ikke sagt stop eller hvad der er gået galt, for der er jo også mange hvor det er pænt


Men uanset hvad, hvis du nu endte med at ligne Gustav, så stopper du jo bare, det er ikke en permanent forandring jo.

Så tror jeg min kæreste blev ked af det hvis han pludselig vågnede op ved siden af Gustav :lol:
Ej men det vil sige at hvis man får det en enkelt gang og ikke ønsker mere "falder ansigtet på plads igen"?
Jeg vil prøve at booke tid et sted og høre mere om det i løbet af sommeren tror jeg(jaja er ikke så hurtig :genert: )
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Viskelæder » 27. apr 2016, 14:04

girl_beat skrev:
Viskelæder skrev:Hvilken alder havde I, da I begyndte at få botox? Jeg har hørt, at det er bedst at starte tidligt, så man forebygger rynkerne. Tænker om man godt kan få det lavet for sent, altså hvis man fx begynder når man er 40 og har rynker. Kan botox så godt tage det?


Jeg er 32 (lidt endnu) og har lige fået første gang. Havde en vandret panderynke, som jeg havde været ked af i flere år, og først nu har jeg taget mod til mig og fået gjort noget ved det. Man kan stadig ane 'rynke-aftegningen' i huden, fordi den jo har været foldet lige dér i længere tid, men Botox-lægen mente at den kommer til at gå væk i takt med hudens fornyelse. Så nogle år gamle rynker kan altså fint elinimeres :)


Hvor er det godt at høre, så er håbet ikke ude for mig :D
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Viskelæder » 28. apr 2016, 15:25

Annione skrev:
Viskelæder skrev:
Jeg overvejer virkelig at bestille de Frownies :) Hvor køber du dem fra?

Iherb :-D

Men man skal være opmærksom på, at de koster over toldgrænsen. Ved ikke om man stadig kan få start-rabat :gruble:



Jeg nåede at bestille dem på Ebay, inden jeg så dit indlæg. Nu er jeg lidt spændt :)
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Viskelæder » 28. apr 2016, 15:29

Det er noget med, at der går noget tid, fra man får det sprøjtet ind, til at botoxen virker, ikke? Hvor længe plejer der at gå, før I kan se det?
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Annione » 28. apr 2016, 15:31

Viskelæder skrev:Det er noget med, at der går noget tid, fra man får det sprøjtet ind, til at botoxen virker, ikke? Hvor længe plejer der at gå, før I kan se det?


Ganske få dage. Men første gang går der nok ca. en uge.

Bl.a. derfor jeg skal have botox en uge før mit bryllup :-D Min pande skal være stendød, så jeg ikke rynker brynene uklædeligt meget, når jeg kniber en tåre.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Viskelæder » 28. apr 2016, 15:32

Annione skrev:
Viskelæder skrev:Det er noget med, at der går noget tid, fra man får det sprøjtet ind, til at botoxen virker, ikke? Hvor længe plejer der at gå, før I kan se det?


Ganske få dage. Men første gang går der nok ca. en uge.

Bl.a. derfor jeg skal have botox en uge før mit bryllup :-D Min pande skal være stendød, så jeg ikke rynker brynene uklædeligt meget, når jeg kniber en tåre.


Haha, perfekt !


PS. Hvornår skal du giftes? TILLYKKE! :lun:
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Annione » 28. apr 2016, 15:37

Viskelæder skrev:
Haha, perfekt !


PS. Hvornår skal du giftes? TILLYKKE! :lun:


Tak :-D Til august. Der er virkelig ikke længe til :8:
1
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Junika » 1. maj 2016, 18:04

Er der nogen der har erfaring med de der laser behandlinger? Madonna eyelift kaldes det. Det lyder virkelig tiltalende. Selvom jeg i virkeligheden også gerne ville have løftet øjenbrynene lidt, men det er jo en pokkers besværlig proces...
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Anigav
Indlæg: 103
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:55
Kort karma: 22
Likede indlæg: 177

Re: Sniksnk-tråden om botox og alt det andet lir.

Indlægaf Anigav » 1. maj 2016, 18:44

Jeg skal have filler for første gang på onsdag og Botox i juni :banan: Glæder mig helt vildt. Altså til resultatet, ikke så meget til behandlingen :panik:
1

Tilbage til "Skønhed"