Hårkur

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Hårkur

Indlægaf Grissebassen » 26. jun 2016, 17:54

Der har garanteret været tonsvis af tråde om samme emne. Og I virker så kloge i de andre hårtråde, så nu prøver jeg lige om ikke I kan hjælpe.
Jeg mangler en hårkur. Mit hår er krøllet, frizzy og tørt som hø. Jeg bruger kokosolie nu og da og 3 minute fra Aussie. Men jeg mangler en hårkur, der kan give mig det, som jeg åbenbart ikke får af kokosolie og kuren fra Aussie. Måske noget med kreatin? Jeg er temmelig blank, når det kommer til sådan noget :genert: Har I et bud på, hvad det kunne være for en kur? Det må meget gerne være noget, der er til at betale og kan købes i en fysisk butik.
0
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1036
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 134
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2663

Re: Hårkur

Indlægaf Venus222 » 26. jun 2016, 18:26

Jeg har også krøller og jeg er rigtig glad for denne :) :

Fårk et kæmpe billede! :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hårkur

Indlægaf Karkluden » 29. jun 2016, 02:23

Jeg er voldsomt glad for proteinpleje. Det kunne fx være resistance fra Kerastse eller Extreme fra Redken.

Jeg har også naturkrøllet hår. Proteinpleje skal fortsat suppleres med fugt og fedt som du får nu.

Elasticizer fra Phillip kingsley kunne måske også give noget. Den er dyr, men skulle være drøj.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Hårkur

Indlægaf Filipai » 29. jun 2016, 06:25

Elasticizer fra Phillip Kingslet, som karkluden også nævner. Hold nu op den er god!

Jeg fik fat i en rabatkode (der er også 15% nu ) og hoppede ud i det, og købte en liter. Jeg har delt med min mor, og min mors hår som er så krøllet og kruset normalt, er blevet dejligt blødt. Jeg har været dårlig til at bruge den, grundet ferie og hårfarvning(hvor man ikke må bruge den 3 dage før og efter) , men jeg kan også mærke forskel.

Det er en kur du smider i fugtigt hår, inden du vasker det, og så gerne lader sidde i laaang tid, gerne natten over.


http://www.lookfantastic.dk/philip-king ... 80664.html
1

Tilbage til "Skønhed"