LED lampe til neglelak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6206

LED lampe til neglelak

Indlægaf Miss_no_More » 5. aug 2016, 20:48

Er der nogen der har erfaring med LED lamper til at hærde neglelak? Jeg er ret meget nybegynder på dette felt, men synes at kunne læse mig til, at LED er det sidste nye shit fremfor UV og at hærdetiden er hurtigere.

Jeg kan finde en masse lamper på nettet, men er der nogen der kan anbefales fremfor andre og kan det lade sig gøre, at købe dem i en fysisk butik?

Alle råd modtages :blomst:
0
Kectia
Indlæg: 25
Tilmeldt: 12. apr 2016, 16:15
Kort karma: 0
Likede indlæg: 21

Re: LED lampe til neglelak

Indlægaf Kectia » 23. aug 2016, 12:15

Det har godt nok ikke så meget med selve lampen at gøre - men har du forsøgt dig med at lave negle med UV før? Jeg er lidt interesseret i dette, nemlig, men jeg vil blot ligge noget gel lak på mine egne negle - jeg vil ikke i gang med tipper og diverse andet. Jeg ved bare ikke, om man kan gøre det så simpelt, så det bare er en base coat, derefter en farve og til sidst en top coat? Selvfølgelig skal de under lampen i mellemtiden.
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6206

Re: LED lampe til neglelak

Indlægaf Miss_no_More » 23. aug 2016, 12:42

Kectia skrev:Det har godt nok ikke så meget med selve lampen at gøre - men har du forsøgt dig med at lave negle med UV før? Jeg er lidt interesseret i dette, nemlig, men jeg vil blot ligge noget gel lak på mine egne negle - jeg vil ikke i gang med tipper og diverse andet. Jeg ved bare ikke, om man kan gøre det så simpelt, så det bare er en base coat, derefter en farve og til sidst en top coat? Selvfølgelig skal de under lampen i mellemtiden.