Et fjollet spørgsmål om mousse og glattejern

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Lux
Indlæg: 35
Tilmeldt: 23. feb 2016, 20:09
Kort karma: 1
Likede indlæg: 87

Et fjollet spørgsmål om mousse og glattejern

Indlægaf Lux » 11. aug 2016, 17:44

Hej alle sammen :)

Jeg har et potentielt smådumt spørgsmål, men jeg har netop fundet en super nem metode at lave krøller på, hvor man deler håret i to, snor dem, og varmer dem med et glattejern. Inden jeg tog glattejernet i brug, havde jeg puttet lidt Matas Volume Mousse i håret, og da jeg så glattede det, fik det ligesom sådan en hinde, og jeg havde svært ved at skille håret fra hinanden. Så nu er jeg kommet i tvivl om, hvorvidt man må bruge glattejern direkte på mousse. Jeg har fået håret fra hinanden nu, og krøllerne er super fine. Men kan det skade, at jeg gør det på den måde? :gruble:
0
Brugeravatar
Lux
Indlæg: 35
Tilmeldt: 23. feb 2016, 20:09
Kort karma: 1
Likede indlæg: 87

Re: Et fjollet spørgsmål om mousse og glattejern

Indlægaf Lux » 11. aug 2016, 17:45

Wauw! Jeg ramte da lige det helt forkerte forum! Kan jeg flytte tråden på egen hånd? :lol2:
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Et fjollet spørgsmål om mousse og glattejern

Indlægaf Fru Sunshine » 11. aug 2016, 19:10

Lux skrev:Wauw! Jeg ramte da lige det helt forkerte forum! Kan jeg flytte tråden på egen hånd? :lol2:

Nej, men det kunne jeg :)
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Lux
Indlæg: 35
Tilmeldt: 23. feb 2016, 20:09
Kort karma: 1
Likede indlæg: 87

Re: Et fjollet spørgsmål om mousse og glattejern

Indlægaf Lux » 11. aug 2016, 19:59

Fru Sunshine skrev:
Lux skrev:Wauw! Jeg ramte da lige det helt forkerte forum! Kan jeg flytte tråden på egen hånd? :lol2:

Nej, men det kunne jeg :)


Perfekt! Tusind tak :kys:
1
Brugeravatar
Lux
Indlæg: 35
Tilmeldt: 23. feb 2016, 20:09
Kort karma: 1
Likede indlæg: 87

Re: Et fjollet spørgsmål om mousse og glattejern

Indlægaf Lux » 14. aug 2016, 10:16

Lismaens skrev:Jeg har et langt og stort hår, hvoraf jeg altid glatter "toppen" og pandehåret. Der har mit hår altid fået hårskum i og er blevet føntørret inden. Det har det aldrig taget skade af.
Jeg er dog i tvivl om, hvorvidt du mener at du glatter direkte efter påførsel af skum - altså så håret ikke er helt tørt? Det er aldrig sundt for hverken hår eller jern at glatte det, mens det er fugtigt/vådt.


Kan godt forstå, mine formuleringer forvirrer lidt :) Jeg bruger ikke glattejern direkte på vådt hår. Jeg kommer mousse i, føntørrer det, snor håret og kører glattejernet igennem. Men jeg er kommet frem til, at det nok bare er moussens "hold", der spiller ind, for mit hår har ikke umiddelbart lidt nogen overlast. Så jeg vil bare glæde mig over, at jeg har fundet en nem måde at få fald i håret :banan:
0

Tilbage til "Skønhed"