Gå fra mørkt til lyst hår

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. okt 2015, 11:14
Kort karma: 23
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 279

Re: Gå fra mørkt til lyst hår

Indlægaf Imahawaiigirl » 29. aug 2016, 17:37

zembra1986 skrev:
Coolaloola skrev:Jeg kan desværre ikke flashe fra hele min proces fra mørkebrunt til lysblond, Her er dog et par stykker. Jeg vil helt sikkert anbefale at få lavet mange tynde striber med staniol og få Olaplex i hårfarven da det gør, at håret ikke bliver ligeså medtaget som ellers. Jeg har over 5 frisørture opnået min ønskede hårfarve.


Rigtig flot resultat! :)

Men alligevel lidt vildt at det tog 5 omgange for at opnå resultatet. Så mange gange håber jeg ikke jeg skal igennem, det har jeg sgi ikke råd til :/


Når det kun er toning du har i dit hår, så tror jeg slet ikke at det behøver at tage fem gange.

Jeg overvejer selv at farve mit hår lyst. Altså hjemme. Og jeg ved udmærket hvor dumt det er, men altså.... :genert:
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Gå fra mørkt til lyst hår

Indlægaf zembra1986 » 29. aug 2016, 17:58

Imahawaiigirl skrev:
zembra1986 skrev:
Coolaloola skrev:Jeg kan desværre ikke flashe fra hele min proces fra mørkebrunt til lysblond, Her er dog et par stykker. Jeg vil helt sikkert anbefale at få lavet mange tynde striber med staniol og få Olaplex i hårfarven da det gør, at håret ikke bliver ligeså medtaget som ellers. Jeg har over 5 frisørture opnået min ønskede hårfarve.


Rigtig flot resultat! :)

Men alligevel lidt vildt at det tog 5 omgange for at opnå resultatet. Så mange gange håber jeg ikke jeg skal igennem, det har jeg sgi ikke råd til :/


Når det kun er toning du har i dit hår, så tror jeg slet ikke at det behøver at tage fem gange.

Jeg overvejer selv at farve mit hår lyst. Altså hjemme. Og jeg ved udmærket hvor dumt det er, men altså.... :genert:


Jeg har nu også varig hårfarve i håret :genert: det er kun de sidste 2-3 gange jeg har farvet med toningsfarve. Tror det er et års tid siden jeg sidst farvede mit hår med en varig hårfarve.

Mht til at farve det derhjemme, så kan du jo se mit resultat på det første billede jeg har postet. Det kan altså godt lade sig gøre men man skal nok regne med, at det får et lidt gulligt/orange/rødt skær i starten og at man skal slå det ned med et par ekstra farvninger og silver/blå shampoo :)
0
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. okt 2015, 11:14
Kort karma: 23
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 279

Re: Gå fra mørkt til lyst hår

Indlægaf Imahawaiigirl » 29. aug 2016, 19:35

Nå for Søren. Det permanente, er det hjemmefarve eller frisørfarve? Hjemmefarve sidder jo noget bedre fast i håret end frisørfarven gør.

HVIS jeg gør det, så har jeg fundet en ask toner på nettet som skulle være ret effektiv. Just in case :D
1
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Gå fra mørkt til lyst hår

Indlægaf zembra1986 » 29. aug 2016, 21:55

Imahawaiigirl skrev:Nå for Søren. Det permanente, er det hjemmefarve eller frisørfarve? Hjemmefarve sidder jo noget bedre fast i håret end frisørfarven gør.

HVIS jeg gør det, så har jeg fundet en ask toner på nettet som skulle være ret effektiv. Just in case :D


Hjemmefarve...desværre.
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Gå fra mørkt til lyst hår

Indlægaf zembra1986 » 30. aug 2016, 22:38

Nå men, jeg var i Matas i dag og lurer lidt på hårfarver og så forhørte jeg mig hos en Matas dame (på trods af at jeg godt ved deres viden omkring det ligger på et meget lille sted :fløjt:) men hun synes jeg skulle vente med evt. at farve det selv, til efter jeg har været ved frisøren, så det gør jeg.

Og jeg har bestilt tid til frisør på fredag kl. 12. Så bliver det spændende at se resultatet...Ihh, jeg glæder mig! :panik:
1
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Gå fra mørkt til lyst hår

Indlægaf zembra1986 » 2. sep 2016, 14:07

Så har jeg været afsted :)

Og jeg er meget godt tilfreds, når man tænker på hvad udgangspunktet var. Om 2-3 måneder skal jeg have lavet en ny omgang og så kunne jeg faktisk godt forstille mig, at jeg har opnået det resultat jeg gerne vil have :)

EDIT: Det syner altså lidt mørkere på billederne end det er i virkligheden, specielt i spidserne ;)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3

Tilbage til "Skønhed"