Anbefal mig en creme, rens og highlighter til min hud

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Loly
Indlæg: 30
Tilmeldt: 5. maj 2016, 08:02
Kort karma: 0
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 8

Re: Anbefal mig en creme, rens og highlighter til min hud

Indlægaf Loly » 25. sep 2016, 21:27

POCKETKITTEN skrev:
Grissebassen skrev:Min hud har aldrig været pænere og mere mat og lækker, end da jeg stoppede med at bruge skrappe renseprodukter og begyndte at bruge en mild rensemælk og en ordentlig fugtgivende dagcreme. Og min hud har altså været både temmelig fedtet og uren førhen, og været udsat for skrappe behandlinger hos hudlæger, som aldrig rigtigt har gjort en forskel, mere end kortsigtet.

Jeg vil på det varmeste anbefale, at du får fortaget en hudanalyse, inden du kaster dig ud i produkter. Mange klinikker laver det gratis, selvfølelig med en forventning om at du køber produkterne, de anbefaler. Men personligt vil jeg også foretrække at smide et par hundrede kroner efter nogle gode produkter (som jeg altid kan finde på tilbud andetsteds, når jeg løber tør), end jeg vil smide penge hist og her efter produkter for at prøve mig frem. Min erfaring er, at det kan være sindssygt svært på egen hånd at finde frem til, hvad der passer til ens hud, fordi det som har en umiddelbar god og synlig effekt, måske kan gøre skaderne større på sigt - og omvendt.



Det er en god idé, for det er virkelig en jungle!

Er der nogen, der kan anbefale et sted i Aarhus?


Magasin tilbyder hudanalyser for en del forskellige mærker:

http://www.magasin.dk/sider/om-magasin/ ... alyse.html

Jeg har kun erfaring med Biotherm og det var i Matas, men det kan godt anbefales. Jeg blev klogere på min hud og fandt ud af hvad jeg skulle fokusere på :). Jeg fik en del ret store prøver med derfra og følte mig ikke presset til at købe noget (købte dog flere ting, da de havde nogle rigtig gode tilbud :lol2:)
0

Tilbage til "Skønhed"