Når ens hår ligner en katastrofe

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: Når ens hår ligner en katastrofe

Indlægaf Daflo » 30. okt 2016, 16:19

Jeg ville finde en rigtig god frisør jeg stolede på og spørge til råds. Så ved du hvor meget der skal klippes af for at redde det. Det vil være synd at gå og være ked af det i 2,5 måned hvis det ikke er nødvendigt.
3
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Når ens hår ligner en katastrofe

Indlægaf HappyPaww » 30. okt 2016, 16:24

Jeg ville også få det klippet nu. Tror der kan gæres meget hvis der kommer bare et par cm mere af det længste, og etagerne kan udlignes en smule.
0
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Når ens hår ligner en katastrofe

Indlægaf billiebean » 30. okt 2016, 18:19

Jeg har selv reddet en lignende fejlklipning. Jeg klippede simpelthen bare selv etagerne mere jævne i den nederste del af mit hår ca. ligesom denne video forklarer https://www.youtube.com/watch?v=ZQrgRn_dsw4. Dvs. dele håret i lodrette i stedet for vandrette sektioner og så klippe "skråt" så hvert hårstrå får en unik længde. Det er svært at forklare - og kan måske kun gøres hvis man har lidt længere hår. Men det gjorde at jeg i det mindste kunne holde ud at gå uden for døren efter en katastrofeklipning.
0
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1833
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 636
Likede indlæg: 8692

Re: Når ens hår ligner en katastrofe

Indlægaf englishchannel » 31. okt 2016, 11:26

Det lyder måske lidt tacky, men jeg reddede engang mit hår i en lignende situation ved at bruge sådan en hårextension-dims til hestehaler og knolde. Det var nærmest en hårelastik med hår rundt omkring, og så brugte man den til at lave knolden, så det blendede ind med ens eget hår, og det så ud som om, man havde en tyk, pjusket knold med massevis af hår. Mener den kostede en 50'er i H&M eller noget i den stil.

Ellers er der jo også - hvis du er rigtig ked af det - deciderede hestehaleextensions, som du sætter udenom din rigtige hestehale, så det bliver mere ensartet.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Når ens hår ligner en katastrofe

Indlægaf vibbsen » 31. okt 2016, 17:52

OK....Set ude fra trådmenuen hedder denne tråd "Når ens hår ligner en kat" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Det var jeg simpelthen nødt til at se nærmere på. En skam at det var en katastrofe istedet....Gad godt have set hår der lignede en kat :-D
5
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6503
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14434

Re: Når ens hår ligner en katastrofe

Indlægaf Mangoness » 31. okt 2016, 21:57

vibbsen skrev:OK....Set ude fra trådmenuen hedder denne tråd "Når ens hår ligner en kat" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Det var jeg simpelthen nødt til at se nærmere på. En skam at det var en katastrofe istedet....Gad godt have set hår der lignede en kat :-D


:genert:

Billede

2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4386

Re: Når ens hår ligner en katastrofe

Indlægaf Hewlett » 10. nov 2016, 00:09

billiebean skrev:Jeg har selv reddet en lignende fejlklipning. Jeg klippede simpelthen bare selv etagerne mere jævne i den nederste del af mit hår ca. ligesom denne video forklarer https://www.youtube.com/watch?v=ZQrgRn_dsw4. Dvs. dele håret i lodrette i stedet for vandrette sektioner og så klippe "skråt" så hvert hårstrå får en unik længde. Det er svært at forklare - og kan måske kun gøres hvis man har lidt længere hår. Men det gjorde at jeg i det mindste kunne holde ud at gå uden for døren efter en katastrofeklipning.


Bare til info, det hedder at klippe kanaler i håret og kunne meget vel være en god løsning for TS for netop som du skriver, at få udjævnet etagerne :)
0

Tilbage til "Skønhed"