The Ordinary

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: The Ordinary

Indlægaf twinkle » 3. maj 2017, 15:11

Jeg har fået 1.1N og 1.2N ind af døren for lidt siden, og har lige forsøgt mig med et halvt ansigt af hver. 1.1 bliver for lys her til sommer, men kan nok godt fungere til vinter. Jeg synes ikke den gule undertone i 1.2N er for kraftig, når den bliver blended godt ind.

Er dog ikke helt crazy med, hvordan den lægger sig på min hud :hmm: havde regnet med noget mere mere dewy, men synes den er lidt for mat og pudret, på en eller anden måde.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: The Ordinary

Indlægaf Junika » 3. maj 2017, 20:58

Oxan skrev:
image.jpeg


Ærgrer mig lidt at 1.2N er så gul og 1.2P er så rødlig - ingen af dem matcher min hudtone, så må forsøge at blande.. Tonen i 1.0NS er rigtig fin til mig, men desværre for lys - men den beige tone er ellers rigtig fin, måske jeg skal blande 1.0NS med 2.0N :gruble:


Du siger bare til hvis du vil sælge 1.0NS :D
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7588
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1905
Likede indlæg: 24682

Re: The Ordinary

Indlægaf LaScrooge » 5. maj 2017, 13:01

Jeg har fået min ordre hjem: Matrixyl og Natural Moisrurizing Factors + HA. Mit formål var hydrering af min dehydrerede hud og at forsøge at genvinde noget elasticitet. Matrixylen skulle blandt andet booste collagenproduktionen. http://theordinary.com/product/rdn-natu ... rs-ha-30ml

Jeg bruger begge morgen og aften og synes begge er meget lækre. Begge er helt nemme at fordele og optages lynhurtigt af huden. Jeg kan endnu ikke se forskel på de linjer som fremkommer ved smil, men min hud føles meget blødere og meget mere jævn. Før var den næsten ru (normaltilstanden er blød og jævn). Jeg har brugt dem i 2 dage nu, så jeg er spændt på virkningerne på lang sigt.

PS: er indpakningen ikke nærmest alle pengene værd i sig selv, eller hvad synes I? Jeg er vild med den :love:

Og nu et spørgsmål til panelet: er der nogle af The Oridinarys produkter som er særligt velegnede til folk med rosacea?
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7588
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1905
Likede indlæg: 24682

Re: The Ordinary

Indlægaf LaScrooge » 6. maj 2017, 20:02

Santopia skrev:
LaScrooge skrev:Jeg har fået min ordre hjem: Matrixyl og Natural Moisrurizing Factors + HA. Mit formål var hydrering af min dehydrerede hud og at forsøge at genvinde noget elasticitet. Matrixylen skulle blandt andet booste collagenproduktionen. http://theordinary.com/product/rdn-natu ... rs-ha-30ml

Jeg bruger begge morgen og aften og synes begge er meget lækre. Begge er helt nemme at fordele og optages lynhurtigt af huden. Jeg kan endnu ikke se forskel på de linjer som fremkommer ved smil, men min hud føles meget blødere og meget mere jævn. Før var den næsten ru (normaltilstanden er blød og jævn). Jeg har brugt dem i 2 dage nu, så jeg er spændt på virkningerne på lang sigt.

PS: er indpakningen ikke nærmest alle pengene værd i sig selv, eller hvad synes I? Jeg er vild med den :love:

Og nu et spørgsmål til panelet: er der nogle af The Oridinarys produkter som er særligt velegnede til folk med rosacea?

http://theordinary.com/product/rdn-niac ... -1pct-30ml denne er blevet anbefalet på blogs, men jeg kan nu ikke se en forskel på min rosacea :)


Tak for svar. Hvor længe har du brugt den?

Kan du anbefale noget andet mod rosacea?
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7588
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1905
Likede indlæg: 24682

Re: The Ordinary

Indlægaf LaScrooge » 6. maj 2017, 21:53

Santopia skrev:
LaScrooge skrev:
Santopia skrev:
LaScrooge skrev:Jeg har fået min ordre hjem: Matrixyl og Natural Moisrurizing Factors + HA. Mit formål var hydrering af min dehydrerede hud og at forsøge at genvinde noget elasticitet. Matrixylen skulle blandt andet booste collagenproduktionen. http://theordinary.com/product/rdn-natu ... rs-ha-30ml

Jeg bruger begge morgen og aften og synes begge er meget lækre. Begge er helt nemme at fordele og optages lynhurtigt af huden. Jeg kan endnu ikke se forskel på de linjer som fremkommer ved smil, men min hud føles meget blødere og meget mere jævn. Før var den næsten ru (normaltilstanden er blød og jævn). Jeg har brugt dem i 2 dage nu, så jeg er spændt på virkningerne på lang sigt.

PS: er indpakningen ikke nærmest alle pengene værd i sig selv, eller hvad synes I? Jeg er vild med den :love:

Og nu et spørgsmål til panelet: er der nogle af The Oridinarys produkter som er særligt velegnede til folk med rosacea?

http://theordinary.com/product/rdn-niac ... -1pct-30ml denne er blevet anbefalet på blogs, men jeg kan nu ikke se en forskel på min rosacea :)


Tak for svar. Hvor længe har du brugt den?

Kan du anbefale noget andet mod rosacea?


Milde produkter og lægeordineret creme til at holde det i skak, hvis du ikke allerede har det.


Det er ikke til mig. Kender du til Paulas Calm-serie?
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4165
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 999
Likede indlæg: 7882

Re: The Ordinary

Indlægaf Filipai » 7. maj 2017, 16:27

Vira skrev:Hvor er det egentligt deciem sender fra? og er der nogen af jer der har bestil colors derfra og har fået dem sendt? Jeg venter stadig på de sender mine :D


Jeg tænker det er fra London. Da det er deres eneste europæiske kontor. Men jeg ved det ikke med sikkerhed.

Hvornår bestilte du? Jeg venter stadig på de sender mit. Jeg bestilte og betalte den 30.4
0
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: The Ordinary

Indlægaf Junika » 7. maj 2017, 18:07

Vira skrev:
Filipai skrev:
Vira skrev:Hvor er det egentligt deciem sender fra? og er der nogen af jer der har bestil colors derfra og har fået dem sendt? Jeg venter stadig på de sender mine :D


Jeg tænker det er fra London. Da det er deres eneste europæiske kontor. Men jeg ved det ikke med sikkerhed.

Hvornår bestilte du? Jeg venter stadig på de sender mit. Jeg bestilte og betalte den 30.4

Jeg bestilte og betalte også d. 30/4 og pengene er også trukket samme dag :gruble:


Jeg bestilte med det samme de kom ud, og de trak også penge med det samme selvom de endnu ikke er afsendt. Skrev faktisk til deres kundeservice at jeg synes det er ret ringe, at de trækker pengene så længe før. Der står på deres hjemmeside nu, at de ikke har flere pumper, så der går nok rimelig længe før der bliver sendt mere ud, hvis de først skal produceres og alt muligt. Så synes jeg ikke de kan være bekendt at trække pengene så tidligt.
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: The Ordinary

Indlægaf Junika » 8. maj 2017, 14:12

Vira skrev:
Junika skrev:
Vira skrev:
Filipai skrev:
Vira skrev:Hvor er det egentligt deciem sender fra? og er der nogen af jer der har bestil colors derfra og har fået dem sendt? Jeg venter stadig på de sender mine :D


Jeg tænker det er fra London. Da det er deres eneste europæiske kontor. Men jeg ved det ikke med sikkerhed.

Hvornår bestilte du? Jeg venter stadig på de sender mit. Jeg bestilte og betalte den 30.4

Jeg bestilte og betalte også d. 30/4 og pengene er også trukket samme dag :gruble:


Jeg bestilte med det samme de kom ud, og de trak også penge med det samme selvom de endnu ikke er afsendt. Skrev faktisk til deres kundeservice at jeg synes det er ret ringe, at de trækker pengene så længe før. Der står på deres hjemmeside nu, at de ikke har flere pumper, så der går nok rimelig længe før der bliver sendt mere ud, hvis de først skal produceres og alt muligt. Så synes jeg ikke de kan være bekendt at trække pengene så tidligt.

Fik du svar fra kundeservice?

Oh crap det med pumperne har jeg slet ikke set, så kommer det da til at vare en evighed :lol:


De skrev bare beklager og bla bla bla.. så det er vist bare at vente :)
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: The Ordinary

Indlægaf Junika » 12. maj 2017, 21:12

Vira skrev:I andre har sikkert også fået we are sorry mailen, jeg er efterhånden ret spændt på hvornår min bestilling kommer :gruble: :lol2:


Mine er endelig blevet sendt! Fra deciem idag og fra victoriahealth igår. Men bestilte også lige da de kom ud og de var forudbestilt ved victoriahealth.:)
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: The Ordinary

Indlægaf Junika » 13. maj 2017, 14:09

Vira skrev:
Junika skrev:
Vira skrev:I andre har sikkert også fået we are sorry mailen, jeg er efterhånden ret spændt på hvornår min bestilling kommer :gruble: :lol2:


Mine er endelig blevet sendt! Fra deciem idag og fra victoriahealth igår. Men bestilte også lige da de kom ud og de var forudbestilt ved victoriahealth.:)

Hvilken dato bestilte du hos Deciem? jeg bestilte d. 30 og det er stadig ikke sendt :gruble: :lol:


D. 24/4. Så tror desværre der er en laaaang kø foran dig :(
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: The Ordinary

Indlægaf Knirkemis » 14. maj 2017, 14:20

Er der nogen, der har prøvet deres Salicylic Acid 2% og AHA 30% + BHA 2%, som kan komme med nogle anbefalinger? Jeg har nu brugt deres Azelaic og Niaciamide + zink i et par måneder, men synes ikke de gør så meget forskel. Andet end, at min hud er super solfølsom.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: The Ordinary

Indlægaf Knirkemis » 14. maj 2017, 14:22

Knirkemis skrev:Er der nogen, der har prøvet deres Salicylic Acid 2% og AHA 30% + BHA 2%, som kan komme med nogle anbefalinger? Jeg har nu brugt deres Azelaic og Niaciamide + zink i et par måneder, men synes ikke de gør så meget forskel. Andet end, at min hud er super solfølsom.

Skal måske lige uddybe, at det er for at formindske porerne på næsen, at jeg bruger dem. Og så tænker jeg, at peeling generelt, nok er meget godt for min "jeg er 38 og alene med en baby"-hud.
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7588
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1905
Likede indlæg: 24682

Re: The Ordinary

Indlægaf LaScrooge » 14. maj 2017, 15:52

Nu har jeg brugt matrixyl og fugtighedscremen i små 10 dage og jeg er meget glad for dem. Jeg bruger ikke matrixylen to gange dagligt mere, for jeg fik nogle små knopper og tænkte, at jeg var gået for hårdt til den, men jeg bruger den som regel hver dag. Fugtighedscremen er bare generelt lækker. Suger lynhurtigt ind, er helt let, efterlader intet på overfladen, er nem at fordele. Og min hud føles fugtet og jævn og ser meget, meget bedre ud, faktisk.
0
And we both know: I will be delicious
Oxan
Indlæg: 124
Tilmeldt: 28. okt 2015, 11:50
Kort karma: 9
Likede indlæg: 90

Re: The Ordinary

Indlægaf Oxan » 16. maj 2017, 11:58

*solgt*
Senest rettet af Oxan 18. maj 2017, 13:28, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: The Ordinary

Indlægaf Junika » 16. maj 2017, 13:30

Oxan skrev:Nu har jeg prøvet at blande lidt, men farverne passer simpelthen ikke til min hudtone :whine:

Hvis nogen vil købe, er alle 8 til salg for 250 kr inkl Porto.

De består af:

Full coverage:
1.1N (ubrugt) og 1,2N (brugt 1 gang)
Serum (alle brugt 1-2 gange):
1,0NS, 1,1N, 1,2N, 1,2P, 2,0N og 2,0P

Passer til en lys/bleg hud fra vinter til sommer. Jeg har dog det problem at P er lidt for kold og N er lidt for varm/gul til min hudtone, og har ikke kunne finde en blanding der passer :whine:

Desværre er emballagen ikke så nem at gøre ren, har forsøgt at tøre dem af men det sidder ligesom fast i materialet (se det ene foto) så det skal man lige være klar over..
image.jpeg


Ej hvor ærgerligt! Bliver da helt bange for om de slet heller ikke passer til mig så.. :( Sælger du kun samlet?
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??

Tilbage til "Skønhed"