The Ordinary

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: The Ordinary

Indlægaf canoodle » 5. jan 2017, 18:41

Annione skrev:...er det så så godt, at man skulle tro det var løgn? :-D


Ja, det er det vi skal finde ud af :)

Men men men. Som hudplejenørd der går uden om diverse fyldstoffer og kigger meget på koncentrationen af aktive stoffer, ser det rigtig fornuftigt ud. Salli Hughes (Ikonisk beautyskribent fra The Guardian) skriver rigtig meget godt om dem, men siger at effekten ikke er helt lige så stor som ved Deciems' Copper-linje. Men der er så også en væsentlig prisforskel. Hun skriver, at til prisen er det noget af det mest fornuftige på markedet.
2
All Adventurous women do
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: The Ordinary

Indlægaf twinkle » 5. jan 2017, 20:20

Annione skrev:...er det så så godt, at man skulle tro det var løgn? :-D


Njaeh, det vil jeg ikke sige.. Men til prisen er det nogle enormt fornuftige og virksomme produkter. Det er relativt nemt at gennemskue hvad der er i, særligt hvis man er villig til at læse lidt om ingredienserne, og hvad de gør for huden.
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Lakika
Indlæg: 179
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:25
Kort karma: 17
Likede indlæg: 185

Re: The Ordinary

Indlægaf Lakika » 5. jan 2017, 21:49

Santopia skrev:Min bestilling fra d. 27. dec er først blevet afsendt idag. Fordømmet være juleferier og -travlhed! :evil:


Også min - endelig!
Jeg ser virklig frem til at prøve, min hud går helt amok efter at have været på juleferie i et hus med genvex og nu frost :mellow:
0
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: The Ordinary

Indlægaf Chachacha » 5. jan 2017, 22:58

Jeg synes det er så svært ikke bare at prøve det hele på én gang! Men det bliver umuligt at finde ud af, hvis man slår ud på noget så :gruble:

Så jeg har to uåbnede, spændende Ordinary-flasker... :D
2
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: The Ordinary

Indlægaf Junika » 6. jan 2017, 21:14

Jeg vil altså lige slag et slag for Matrixyl 3000. Den gør altså et eller andet ved fine linjer, mange af mine er næsten forsvundet. Især i panden. Og så er den bare super lækker og fugtgivende på huden. En vinder herfra!
7
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: The Ordinary

Indlægaf twinkle » 8. jan 2017, 12:58

Nogen der har hørt noget om release dato på deres "colours"?
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Lakika
Indlæg: 179
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:25
Kort karma: 17
Likede indlæg: 185

Re: The Ordinary

Indlægaf Lakika » 9. jan 2017, 21:17

Vira skrev:
twinkle skrev:Nogen der har hørt noget om release dato på deres "colours"?

Jeg har faktisk spurgt dem da jeg ikke kan finde noget om en dato. Skal nok skrive i tråden når de svarer. Tror vi er mange der venter på at colors kommer :D


Jeg gad også godt vide hvornår squalane kommer. Til den pris er det lige før jeg vil bruge den over hele kroppen :D
0
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: The Ordinary

Indlægaf Junika » 9. jan 2017, 21:38

Jeg synes det er bund irriterende, at når man bruger deres produkter (som alle er vandbaserede - stort set) sammen med fx paula der bruger mere silicone, eller bruger The ordinary sammen med visse olier, så ball'er produkterne helt vildt op! Jeg har virkelig store problemer med det, især når jeg bruger min BHA i lotion form, eller en serum med silikone, det vil slet ikke samarbejde..
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: The Ordinary

Indlægaf twinkle » 10. jan 2017, 17:24

Vira skrev:
Santopia skrev:
Lakika skrev:
Vira skrev:
twinkle skrev:Nogen der har hørt noget om release dato på deres "colours"?

Jeg har faktisk spurgt dem da jeg ikke kan finde noget om en dato. Skal nok skrive i tråden når de svarer. Tror vi er mange der venter på at colors kommer :D


Jeg gad også godt vide hvornår squalane kommer. Til den pris er det lige før jeg vil bruge den over hele kroppen :D


Hvad er det?? :gruble:

Jeg aner heller ikke hvad det er :lol:


Forstiller mig, at det er noget i stil med CoverFXs custom cover drops. Altså en form for meget koncentreret foundation/pigmenter, som man kan mixe med sin yndlings primer, fugtighedscreme eller whatever, og på den måde lave sin helt egen foundation.
Det kan også være en meget let dækkende foundation lige som den NYX lige har lanceret, der hedder custom cover drops. Som kan være alt fra en meget let dækkende foundation til full coverage.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Lakika
Indlæg: 179
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:25
Kort karma: 17
Likede indlæg: 185

Re: The Ordinary

Indlægaf Lakika » 11. jan 2017, 18:52

Santopia skrev:
Lakika skrev:
Vira skrev:
twinkle skrev:Nogen der har hørt noget om release dato på deres "colours"?

Jeg har faktisk spurgt dem da jeg ikke kan finde noget om en dato. Skal nok skrive i tråden når de svarer. Tror vi er mange der venter på at colors kommer :D


Jeg gad også godt vide hvornår squalane kommer. Til den pris er det lige før jeg vil bruge den over hele kroppen :D


Hvad er det?? :gruble:


Squalane var the shit da jeg blev sendt på creme-kurser med et tidligere job. Beauty pacifique og Avéne benytter det bla., men jo kun som en lille del af ingredienserne i deres creme.

Der er sikkert nogle mere bedre kilder end denne, men det er vist et ok resumé http://www.thedermreview.com/squalane/
0
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: The Ordinary

Indlægaf Junika » 11. jan 2017, 18:54

Lakika skrev:
Santopia skrev:
Lakika skrev:
Vira skrev:
twinkle skrev:Nogen der har hørt noget om release dato på deres "colours"?

Jeg har faktisk spurgt dem da jeg ikke kan finde noget om en dato. Skal nok skrive i tråden når de svarer. Tror vi er mange der venter på at colors kommer :D


Jeg gad også godt vide hvornår squalane kommer. Til den pris er det lige før jeg vil bruge den over hele kroppen :D


Hvad er det?? :gruble:


Squalane var the shit da jeg blev sendt på creme-kurser med et tidligere job. Beauty pacifique og Avéne benytter det bla., men jo kun som en lille del af ingredienserne i deres creme.

Der er sikkert nogle mere bedre kilder end denne, men det er vist et ok resumé http://www.thedermreview.com/squalane/


Squalene:

Rating:
BEST
Categories:
Emollients , Antioxidants , Skin-Replenishing
Oil derived from shark liver or from plants (usually olives). Its derivative squalane is a natural component of skin and a good emollient that has antioxidant properties.
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Lakika
Indlæg: 179
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:25
Kort karma: 17
Likede indlæg: 185

Re: The Ordinary

Indlægaf Lakika » 11. jan 2017, 19:37

Junika skrev:
Lakika skrev:
Santopia skrev:
Lakika skrev:
Vira skrev:
twinkle skrev:Nogen der har hørt noget om release dato på deres "colours"?

Jeg har faktisk spurgt dem da jeg ikke kan finde noget om en dato. Skal nok skrive i tråden når de svarer. Tror vi er mange der venter på at colors kommer :D


Jeg gad også godt vide hvornår squalane kommer. Til den pris er det lige før jeg vil bruge den over hele kroppen :D


Hvad er det?? :gruble:


Squalane var the shit da jeg blev sendt på creme-kurser med et tidligere job. Beauty pacifique og Avéne benytter det bla., men jo kun som en lille del af ingredienserne i deres creme.

Der er sikkert nogle mere bedre kilder end denne, men det er vist et ok resumé http://www.thedermreview.com/squalane/


Squalene:

Rating:
BEST
Categories:
Emollients , Antioxidants , Skin-Replenishing
Oil derived from shark liver or from plants (usually olives). Its derivative squalane is a natural component of skin and a good emollient that has antioxidant properties.


Jep. I need this :)

Hyaluronic acid 2% + B5 er jeg desværre ikke imponeret af (endnu), efter tre dage. Hvis det havde været en tester jeg havde fået, havde jeg ikke købt produktet.
Jeg synes ikke den er specielt kosmetisk lækker. Tværtimod mærkes det som om min hud er en smule mere dehydreret, og den ligger som en hinde uden at gøre noget godt. Tålmodighed er ikke min stærke side, men jeg vil give den en måneds tid mere.
0
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: The Ordinary

Indlægaf Junika » 12. jan 2017, 17:01

[/quote] Jep. I need this :)

Hyaluronic acid 2% + B5 er jeg desværre ikke imponeret af (endnu), efter tre dage. Hvis det havde været en tester jeg havde fået, havde jeg ikke købt produktet.
Jeg synes ikke den er specielt kosmetisk lækker. Tværtimod mærkes det som om min hud er en smule mere dehydreret, og den ligger som en hinde uden at gøre noget godt. Tålmodighed er ikke min stærke side, men jeg vil give den en måneds tid mere.[/quote]

Jeg har lidt samme oplevelse. Hyaluronsyre kan godt trække vand ud af hudens dybere lag, hvis ikke der er vand nok i omgivelserne.
1
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: The Ordinary

Indlægaf canoodle » 12. jan 2017, 19:33

Jeg har fået mine ting i dag, så jeg tester løs. Jeg tester heller ikke seperat, da jeg allerede har prøvet AHA og Rose Hip Seed oil. Skal lige se om den koncentration af AHA er god til mig, og om det der Matrixyl og cremen er the shizzle :)
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: The Ordinary

Indlægaf Junika » 12. jan 2017, 20:22

canoodle skrev:Jeg har fået mine ting i dag, så jeg tester løs. Jeg tester heller ikke seperat, da jeg allerede har prøvet AHA og Rose Hip Seed oil. Skal lige se om den koncentration af AHA er god til mig, og om det der Matrixyl og cremen er the shizzle :)


Hvilken creme har du købt?

Jeg har seriøst et problem, jeg kunne bare købe og købe og tilføje flere og flere produkter til min rutine, så det snart tager en time at pleje min hud om aftenen! Det går simpelthen ikke.. men iiiih hvor er det svært at vælge imellem alle de gode sager!
1
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??

Tilbage til "Skønhed"