The Ordinary

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Maanii
Kort karma: 141
Likede indlæg: 1003

Re: The Ordinary

Indlægaf Maanii » 23. sep 2018, 17:29

ajnaM skrev:
Maanii skrev:Jeg er startet på AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution 2 gange om ugen og retinol 2% hver aften, og har brugt det i ca. 3 uger nu.

Jeg har ikke oplevet irritation overhoved, min hud er tilgengæld blevet virkelig flot. Kan se en tydelig forskel på tone, tekstur og størrelsen på pore.

Nu fik du mig til at prøve. :D

Og det gik så fint. Ingen irritation, og jeg synes faktisk, den havde effekt med det samme på mine store porer - ved ikke, om det bare er ønsketænkning, men i hvert fald kommer den på igen. :gogo:

Kombinerer du med retinol samme aften? Jeg synes, jeg læste, at man ikke må kombinere de to? :gruble:

Altså, det har jeg gjort... Og uden irritation.
Men jeg ved ikke om det kan være skadeligt :genert:
0
Put egg on my house, I kill what you love!
ajnaM
Kort karma: 298
Likede indlæg: 6257

Indlægaf ajnaM » 23. sep 2018, 17:35

Maanii skrev:
ajnaM skrev:
Maanii skrev:Jeg er startet på AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution 2 gange om ugen og retinol 2% hver aften, og har brugt det i ca. 3 uger nu.

Jeg har ikke oplevet irritation overhoved, min hud er tilgengæld blevet virkelig flot. Kan se en tydelig forskel på tone, tekstur og størrelsen på pore.

Nu fik du mig til at prøve. :D

Og det gik så fint. Ingen irritation, og jeg synes faktisk, den havde effekt med det samme på mine store porer - ved ikke, om det bare er ønsketænkning, men i hvert fald kommer den på igen. :gogo:

Kombinerer du med retinol samme aften? Jeg synes, jeg læste, at man ikke må kombinere de to? :gruble:

Altså, det har jeg gjort... Og uden irritation.
Men jeg ved ikke om det kan være skadeligt :genert:

Tror kun jeg læste, det kunne give irritation.

Men jeg tror generelt, det med irritationen er sindssygt individuelt. Jeg har vitterligt ingenting mærket ved nogen af de produkter, jeg har prøvet. Mens jeg læser om andre, der får udslæt og andet i samme boldgade ved eksempelvis syrebehandlingerne. Tror bare, det kommer an på, hvor sart ens hud er.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 1322
Likede indlæg: 4900

Indlægaf Spjaerten » 24. sep 2018, 19:16

Har fået en hyaluronic acid og en granactive retunoid emulsion

Hvad gode råd kan i give til brug af dem?
0
Tryk på * :slem:
Jedi
Kort karma: 17
Likede indlæg: 620

Indlægaf Jedi » 24. sep 2018, 19:21

Jeg bruger den første om morgenen og den anden om aftenen, begge inden fugtighedscreme.
1
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 131
Likede indlæg: 1996

Indlægaf twinkle » 24. sep 2018, 19:29

Spjaerten skrev:Har fået en hyaluronic acid og en granactive retunoid emulsion

Hvad gode råd kan i give til brug af dem?

Hyaluronsyre er aller bedst at bruge, hvis din hud er en smule fugtig i forvejen, for så binder den fugten bedre. Det bedste tip jeg kan give er derfor, at anvende den lige efter et bad.
1
ajnaM

Indlægaf ajnaM » 8. okt 2018, 08:25

Jeg er de sidste uger to gange blevet spurgt, om jeg har fået Botox. :genert: Jeg tager det som et tegn på, at andre også kan se, at det virker for mig med den nye hudplejerutine. :banan:

Jeg bruger salicylsyre/niacinamid/retinoid om aftenen, matrixyl/hyaluronsyre om morgenen og så en 30% aha/2% bha en gang om ugen - og min hud reagerer SÅ godt på det hele. Ingen urenheder, synligt minimerede porer, god glød og ensartet farve.
6
Cbas
Kort karma: 1
Likede indlæg: 10

Indlægaf Cbas » 8. okt 2018, 17:00

Hvor køber I det henne?
0
avdotja
Kort karma: 239
Likede indlæg: 4555

Indlægaf avdotja » 8. okt 2018, 20:03

ajnaM skrev:Jeg er de sidste uger to gange blevet spurgt, om jeg har fået Botox. :genert: Jeg tager det som et tegn på, at andre også kan se, at det virker for mig med den nye hudplejerutine. :banan:

Jeg bruger salicylsyre/niacinamid/retinoid om aftenen, matrixyl/hyaluronsyre om morgenen og så en 30% aha/2% bha en gang om ugen - og min hud reagerer SÅ godt på det hele. Ingen urenheder, synligt minimerede porer, god glød og ensartet farve.

Folk er simpelthen utrolige... Hvorfor pokker sørgerede du ikke for at få taget nogle før-billeder, så du også kunne vise resultatet til debatten :sur: :afro:
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 290
Likede indlæg: 5913

Indlægaf DenSyngendeLussing » 8. okt 2018, 20:12

I må hellere købe ind til lager: https://www.cosmopolitan.com/uk/beauty- ... er-notice/

Jeg vil ikke lege lænestolspsykolog, men jeg tror næppe, han kan være helt rask.
2
LaScrooge
Kort karma: 863
Likede indlæg: 8678

Indlægaf LaScrooge » 8. okt 2018, 20:18

DenSyngendeLussing skrev:I må hellere købe ind til lager: https://www.cosmopolitan.com/uk/beauty- ... er-notice/

Jeg vil ikke lege lænestolspsykolog, men jeg tror næppe, han kan være helt rask.

Har læst om ham før, han lyder virkelig skør.
0
ajnaM

Indlægaf ajnaM » 8. okt 2018, 20:45

ajnaM skrev:Jeg er de sidste uger to gange blevet spurgt, om jeg har fået Botox. :genert: Jeg tager det som et tegn på, at andre også kan se, at det virker for mig med den nye hudplejerutine. :banan:

Oh, i øvrigt har jeg brugt en blanding af salicylsyre og mælkesyre (i den højeste koncentration, de har) på overarmene, der har fået fuldkommen bugt med min keratosis pilaris. :banan:

Det kan HTH også gøre, men kun hvis jeg bruger det meget konsekvent i meget lang tid. Det her virker klart hurtigere.
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 624
Likede indlæg: 11852

Indlægaf Animi » 8. okt 2018, 20:58

Jeg har lige modtaget min pakke med Ordinary. OG jeg har taget før-billeder, så hvis det virker, får I lov til at se resultaterne :D
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 201
Likede indlæg: 2031

Indlægaf Knirkemis » 20. okt 2018, 09:21

Jeg havde et screenshot af dit indlæg med i magasin igår, da de havde 20% på alt beauty. Jeg har købt retinol, C-vitamin serum og salicylsyre på ASOS for et par uger siden, men manglede 30% aha/2% bha’en, som hele tiden har været udsolgt. Men magasin havde den, og jeg har store forventninger til den her kombination. Da jeg stod og kiggede på den, sagde en kvinde ved siden af mig:”it’s the best!” Og hun havde virkelig fin hud, så jeg glæder mig til at prøve den.
Retinolen (1%) er lidt hård ved min hud, som begyndte at skalle efter 3 dages brug, så den har jeg skruet ned for.
0
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 701
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 4715

Indlægaf Vira » 20. okt 2018, 10:46

Har i fulgt med i nyhederne omkring Deciem det sidste stykke tid? Det er godt nok gået vildt for sig, med afsættelse af Brandom som CEO, ved en domstol :8: Håber trods alt der kommer noget mere ro omkring firmaet nu, da det var kørt helt af sporet
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 131
Likede indlæg: 1996

Indlægaf twinkle » 20. okt 2018, 11:15

Vira skrev:Har i fulgt med i nyhederne omkring Deciem det sidste stykke tid? Det er godt nok gået vildt for sig, med afsættelse af Brandom som CEO, ved en domstol :8: Håber trods alt der kommer noget mere ro omkring firmaet nu, da det var kørt helt af sporet

Ja, jeg åndede lettet op, da han blev fjernet som ceo. Han var jo ved at køre det firma totalt i sænk, og det på trods af at det er et ret stærkt brand (særligt pga. TO)
Jeg var egentlig ved at kigge på alternativer til TO produkter, men det behøver jeg ikke nu :banan2:
0

Tilbage til "Skønhed"