Del dit bedste skønhedstip!

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Del dit bedste skønhedstip!

Indlægaf LaScrooge » 28. okt 2017, 11:20

girl_beat skrev:
billiebean skrev:
girl_beat skrev:
LaScrooge skrev:Bedste øjenmakeupfjerner ever: jomfruolivenolie. Fjerner ALT og så giver den fugt til øjenområdet.

Nu afprøvede jeg lige dit tip i går, ing? Og olien havde virkelig svært ved at få mascaraen af - der skulle en del ubehageligt gnubberi til. Hvordan gør du helt præcist? :gruble:


Er din mascara vandfast? Jeg bruger selv kun olie til at rense og fugte i ansigtet, men hvis bruger vandfast mascara er jeg nødt til at bruge en speciel øjenmakeupfjerner til vandfast makeup. Olien tager det ikke.

Nope... Det var nemlig derfor, jeg undrede mig. Den er godt nok lidt mere genstridig end alm. ikke-vandfast, men jeg troede, den ville glide nemmere af med olie :)


Jeg vender olien ud på rondellen og lægger rondellen på makeuppen, også over vipperne. Den løsner det og så kan jeg nærmest samle det op med rondellen uden at skulle trykke og trække. Ifht vipperne, så synes jeg ikke det tager længere tid end med anden fjerner, men det hjælper at have lidt på fingrene og så "trille" dem (vipperne) forsigtigt mellem fingerspidserne, som jeg løbende tørrer af i toiletpapir. Olien opløser det meget nemt og eg runder af med at gnide et sammenfoldet stykke toiletpapir under dem og langs deres længde. Jeg har gjort det i så mange år at jeg faktisk ikke aner om det er hurtigere end anden makeupfjerner, det virker bare og så fugter det både hud og vipper, og - bedst af alt - det er ikke fuld af alt muligt skrammel jeg ikke ved hvad er. Og kommer i megabillig literpris og jeg har det altid i køkkenet :-D
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2347
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3802

Re: Del dit bedste skønhedstip!

Indlægaf Myresluger » 28. okt 2017, 11:21

Mandelolie. Jeg bruger den til rengøring af ansigt og øjne - en vatrondel gøres våd og så mandel olie på. Til neglene, masseres let ind på negle/neglebånd. Gnider lidt olie mellem hænderne og kører hen over håret - fantastisk til tørt hår.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Del dit bedste skønhedstip!

Indlægaf Knirkemis » 4. nov 2017, 14:51

Det er egentlig et tip, jeg lige læste i et nyhedbrev fra Elle eller Costume. Brug balsam efter hårkur. Jeg har altid brugt shampoo, balsam og så hårkur til sidst, men jeg kan tydeligt mærke en forskel på mit hår, nu hvor jeg har ændret rækkefølgen. Det er meget mere blødt, nemt at rede ud og glat, på trods af, at det er hårdt medtaget af afblegning.
3
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Del dit bedste skønhedstip!

Indlægaf Knirkemis » 6. nov 2017, 09:40

DenSyngendeLussing skrev:Den er skam god nok, balsam forsegler nemlig fugten fra hårkuren, så balsam skal altid bruges til sidst. :)

Jeg har gjort det forkert lige så længe, som jeg har brugt hårkure :blush:
0
Brugeravatar
PepsiMagt
Indlæg: 89
Tilmeldt: 2. nov 2017, 22:45
Kort karma: 26
Likede indlæg: 220

Re: Del dit bedste skønhedstip!

Indlægaf PepsiMagt » 6. nov 2017, 14:23

Sluk lyset
3
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Del dit bedste skønhedstip!

Indlægaf Orchidea » 6. nov 2017, 15:56

Knirkemis skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Den er skam god nok, balsam forsegler nemlig fugten fra hårkuren, så balsam skal altid bruges til sidst. :)

Jeg har gjort det forkert lige så længe, som jeg har brugt hårkure :blush:


(Det har jeg også :blush2: )
1
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Del dit bedste skønhedstip!

Indlægaf Persnikedy » 6. nov 2017, 18:44

Orchidea skrev:
Knirkemis skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Den er skam god nok, balsam forsegler nemlig fugten fra hårkuren, så balsam skal altid bruges til sidst. :)

Jeg har gjort det forkert lige så længe, som jeg har brugt hårkure :blush:


(Det har jeg også :blush2: )


Jeg har altid kørt endten Balsam eller Hårkur, aldrig begge under samme vask. Jeg tænkte at kuren jo nok virkede som en balsam² så alm balsam bare var overflødigt :genert:
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Del dit bedste skønhedstip!

Indlægaf Chachacha » 6. nov 2017, 19:16

Probiotika både som kosttilskud og i hudpleje :worship: Det virker helt fantastisk til min sarte hud, der besværligt nok også får enkelte urenheder en gang imellem. Jeg har læst massere af lovprisninger om mælkesyre som "gode bakterier" i hudpleje, men først da jeg fik en førstehåndberetning fra en veninde, som er fuldstændig skudt i Aurelias produkter, blev jeg nysgerrig.

Nu bruger jeg selv Elizabeth Arden Superstart boosteren og er hooked :love2:

elizabeth-arden-superstart-booster-skincare-d-20151002173946237~437665.jpg



Beautyspace har skrevet om det her: http://beautyspace.dk/nogen-er-oppe-at- ... dlaegerne/ Læste egentlig først om det på en udenlandsk side, men har glemt hvad den præcis hed...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Del dit bedste skønhedstip!

Indlægaf Chachacha » 6. nov 2017, 19:17

0
Katten
Indlæg: 270
Tilmeldt: 12. sep 2015, 13:15
Kort karma: 31
Likede indlæg: 651

Re: Del dit bedste skønhedstip!

Indlægaf Katten » 12. nov 2017, 04:06

Juletilbud fra Purely Professional med fugtmaske, serum, natcreme og dagcreme. Nogle af de få cremer, der fugter min sarte, tørre/kombinerede og lidt dehydrerede hud godt nok om vinteren, når de samtidig skal være på tube. Embryolisse virker også også ok på mig, men fedter desværre lidt. Og så er det trods alt lækkert, at det er uden parfume og parabener, mens jeg stadig ammer.
0
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Del dit bedste skønhedstip!

Indlægaf lulu-p » 22. nov 2017, 09:49

Jeg har brugt kokosolie som hårkur i mit tørre og krusede hår. jeg havde godt hørt om det....men jeg bryder mig ikke om tanken om olie i håret.
Men bare efter en enkelt behandling er mit hår mærkbart blødere og medgørligt.

Jeg er fan.
2
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Del dit bedste skønhedstip!

Indlægaf Bimmerdyret » 22. nov 2017, 10:47

lulu-p skrev:Jeg har brugt kokosolie som hårkur i mit tørre og krusede hår. jeg havde godt hørt om det....men jeg bryder mig ikke om tanken om olie i håret.
Men bare efter en enkelt behandling er mit hår mærkbart blødere og medgørligt.

Jeg er fan.


Ok, så dermed så erkender du at olie faktisk var løsningen :D
Hint...alle typer af olie vil have den effekt :fløjt:
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Del dit bedste skønhedstip!

Indlægaf Annione » 22. nov 2017, 10:52

Chachacha skrev:Probiotika både som kosttilskud og i hudpleje :worship: Det virker helt fantastisk til min sarte hud, der besværligt nok også får enkelte urenheder en gang imellem. Jeg har læst massere af lovprisninger om mælkesyre som "gode bakterier" i hudpleje, men først da jeg fik en førstehåndberetning fra en veninde, som er fuldstændig skudt i Aurelias produkter, blev jeg nysgerrig.

Nu bruger jeg selv Elizabeth Arden Superstart boosteren og er hooked :love2:

elizabeth-arden-superstart-booster-skincare-d-20151002173946237~437665.jpg



Beautyspace har skrevet om det her: http://beautyspace.dk/nogen-er-oppe-at- ... dlaegerne/ Læste egentlig først om det på en udenlandsk side, men har glemt hvad den præcis hed...


Matas har 25% på den til og med i morgen.

Kaffegrums er forøvrigt toppen af toppen til skrub af krop og ansigt - OG det skulle være super godt mod appelsinhud. Selvom man ikke dikker kaffe hjemme, så kan man altid tage en bøtte med til nærmeste kaffebiks og få en masse gratis, det er i hvert fald min erfaring. Man KAN jo sige det er til gødning til planterne. Det bruger jeg det også til :-D
1
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Del dit bedste skønhedstip!

Indlægaf Junika » 22. nov 2017, 19:46

Annione skrev:
Chachacha skrev:Probiotika både som kosttilskud og i hudpleje :worship: Det virker helt fantastisk til min sarte hud, der besværligt nok også får enkelte urenheder en gang imellem. Jeg har læst massere af lovprisninger om mælkesyre som "gode bakterier" i hudpleje, men først da jeg fik en førstehåndberetning fra en veninde, som er fuldstændig skudt i Aurelias produkter, blev jeg nysgerrig.

Nu bruger jeg selv Elizabeth Arden Superstart boosteren og er hooked :love2:

elizabeth-arden-superstart-booster-skincare-d-20151002173946237~437665.jpg



Beautyspace har skrevet om det her: http://beautyspace.dk/nogen-er-oppe-at- ... dlaegerne/ Læste egentlig først om det på en udenlandsk side, men har glemt hvad den præcis hed...


Matas har 25% på den til og med i morgen.

Kaffegrums er forøvrigt toppen af toppen til skrub af krop og ansigt - OG det skulle være super godt mod appelsinhud. Selvom man ikke dikker kaffe hjemme, så kan man altid tage en bøtte med til nærmeste kaffebiks og få en masse gratis, det er i hvert fald min erfaring. Man KAN jo sige det er til gødning til planterne. Det bruger jeg det også til :-D


Men sætter kaffegrums sig ikke virkelig grimt i afløbet..?
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Del dit bedste skønhedstip!

Indlægaf Annione » 22. nov 2017, 20:50

Junika skrev:
Annione skrev:Matas har 25% på den til og med i morgen.

Kaffegrums er forøvrigt toppen af toppen til skrub af krop og ansigt - OG det skulle være super godt mod appelsinhud. Selvom man ikke dikker kaffe hjemme, så kan man altid tage en bøtte med til nærmeste kaffebiks og få en masse gratis, det er i hvert fald min erfaring. Man KAN jo sige det er til gødning til planterne. Det bruger jeg det også til :-D


Men sætter kaffegrums sig ikke virkelig grimt i afløbet..?


Altså. Det ER muligt man skal køre efter med afløbsrens hist og pist. Jeg har dog aldrig haft nogen problemer med det - gjorde det 2 gange om måneden, da jeg boede på 4. en gang - måske der var ekstra run på? Men nu bor jeg på 1. sal og heller ikke her har vi nogen problemer med det.
0

Tilbage til "Skønhed"